Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΑ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ!

Oταν ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με το Internet, ποτέ δε φανταζόμουν τι θαυμαστός κόσμος ανοίγεται μπροστά μου. Όπως πολλοί αρχάριοι, έγραψα στην αναζήτηση το επώνυμό μου και, ω του θαύματος, πέρα απ' τα συγγενολόγια που ανακάλυψα κυρίως στο Αμέρικα (δείτε εδώ και εδώ), βρήκα και τη φυλή Darais στο Νεπάλ! Σκαλίζοντας πηγές και ευρήματα ανακάλυψα ότι τα σκλαβωμένα ξαδέρφια είναι απόγονοι των μακρινών προγόνων, των Μακεδόνων του Αλέξανδρου, επομένως δε χωρεί αμφιβολία ότι το γένος του Vad ανάγεται στους εκ Κολινδρού Μακεδόνες που συνόδευσαν το Μεγαλέξαντρο στις προς Ανατολάς εκστρατείες του! Ιδού η μεγαλύτερη απόδειξη της πλάνης των βορείων γειτόνων, το όνομα της φυλής του Νεπάλ συντρίβει τα όνειρά τους περί σφετερισμού του ονόματος της Μακεδονίας!
Δεν ήτο δυνατόν ποτέ ενας Darais να κατήγετο εκ Σκοπίων! Απεδείχθη περιτράνως Έλλην Μακεδών, του οποίου οι πρόγονοι μετέφεραν τον ελληνικόν πολιτισμόν εις την Ανατολήν! Και φυσικά δεν επιτρέπω σε κανένα να αμφισβητήσει ούτε τις πηγές μου ούτε το αδιαμφισβήτητο επιστημονικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα.
Απομένει τώρα να ξεσηκώσω διεθνείς οργανώσεις για τα δικαιώματα των μειονοτήτων και ακολούθως να οργανώσω εκστρατεία για την απελευθέρωση των σκλαβωμένων συναπογόνων. Όσοι πιστοί προσέλθετε προς επίτευξιν του ιερού στόχου...
Στο μεταξύ απολαύστε τα ξαδέρφια και τις γλυκύτατες εξαδέλφες στον πανέμορφο νεανικό χορό τους!

55 σχόλια:

  1. Ενα σωρό ξαδέρφια έχεις, να κατέβεις εις τας Εκλογάς μεσιέ Darais.
    Εισαι τυχερός.
    Οι περισσότεροι βάζουν επώνυμο στο Γούγλη και αυτός απαντάει Not Found.
    Εχεις πάει να επισκεφτείς τα ξαδέρφια ; Αν πάς, θα φτιάξεις ενα γενεαλογικό δέντρο τεράστιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/11/10, 8:08 π.μ.

    ΟΡΤΣΑ ΤΗΝ ΠΛΩΡΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΣΠΑΘΙΑ ΚΑΙ ΓΑΤΖΟΥΣ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ!!Πάμε να λεφτερώσουμε το VAD..οπέδιο!!!

    Tις καλημέρες μου δάσκαλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασίλη
    ναι,όσο έβλεπα το βίντεο τόσο έβρισκα να μοιάζεις με τα ξαδέρφια σου.Τις ξαδέρφες σου λίγο ντροπαλές τις βλέπω.
    Φωτια και τσεκούρι στους κατακτητές.
    Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα'ναι.
    Εθελοντές θέλεις?
    Την καλημέρα μου στο Χαρτούμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χοχοχοχοχο, άψογα, άψογα!! Πότε λοιπόν ξεκινάμε?
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλε μου Βασιλη καταπληκτικοι συγγενεις και πολυ ωραιος ο χορος με φοντο το ποταμι.Λεω να πας για καμμια επισκεψη στο ΝΕΠΑΛ δυο βηματα ιναι απο κει που εισαι και θα δεις και το σοϊ.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η σημερινή σου ανάρτηση είναι αξεπέραστη VAD.
    Σίγουρα ξαδέλφια μας είναι,σοβαρά, κάπως μου μοιάζει η κοπέλα!
    Οταν πας με το καλό δώσε τους χαιρετισμούς.
    Μήλα τους Κολινδρινά για να καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όπλα μπαλάσκες ...
    κι εμπρός φύγαμε !!!
    Έχε πλάκα όμως νά 'ρθουν και
    να σκαλίσουν τα κληρονομικά τους ...
    δικαιώματα απ' το 300 π.Χ. !!!
    Ούε ψύλλος στον κόρφο σου ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ts ts ts τι μαθαίνει κανείς!!
    Όχι να μη λένε μερικοί μερικοί!
    Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου άρεσε πολύ το ντήσιμο των παληκαριών. Για να τους πείσεις πρέπει να ντηθείς αναλόγως. Και αν σου ξυλωθεί ο ποδόγυρος, φώναξέ με να τον ράψω επιτόπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Βασίλη φυσικά και ειμαστε μαζί σου, μονο μια απορία, εκει στο Σουδαν τι ΄πινετε; οτι και ναναι πάρε μαζι σου στην εκστρατία και για μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος27/11/10, 5:28 μ.μ.

    Πολυεθνικός...
    Μαζί κι εγώ για τις ξαδέρφες...
    Κι όπως λέει κι ο Benikos θέλω κι εγώ από αυτό που πίνετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια το σόι έχει σπείρει σ'ολες τις ηπείρους βλέπω!

    Είναι και ομορφόσογο απ'οτι βλέπω στο βιντεάκι!

    Αντε με το καλό να τους λευτερώσουμε ντε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επιστημονικά και αδιαμφισβήτητα τα τεκμήριά σου,Βασίλη!Ευφάνταστος ο τίτλος της ανάρτησης!
    Καλή επιτυχία στον αγώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ ψάχνω τόσο καιρό να εντοπίσω το χαμένο σόι στην Αμερική, και δεν μπορώ...
    Καλά, το συγγενολόι σου στην Ινδία έχει πολύ πλάκα, όλο χορούς και πανηγύρια...Και ομορφόσογο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασίλη μου καλημέρα!
    Έχεις απόλυτο δίκιο!
    Το βίντεο που επισυνάπτεις τα λέει όλα!
    Κατ'αρχήν οι δαραϊδες είναι φτυστοί μακεδόνες και καμμία σχέση δεν έχουν με ινδούς, πακιστανούς, σκοπιανούς και λοιπούς μη-έλληνες!
    Ύστερα, κατέχουν την ίδια ακριβώς τέχνη ψαρέματος με τους ημέτερους ψαράδες στα ποτάμια της Πίνδου και του Ολύμπου! Και γνωρίζουν και φλογέρα!!!
    Πιστεύω δε, λόγω της... στολής του γαμπρού και πολλών άλλων (κόκκινη με κίτρινο κασκόλ), ότι επιπλέον οι δαραϊδες είναι και αρειανοί! Πράγμα πολύ φυσιολογικό για vad-απόγονοι :)))

    Υ.Γ. Σου'χω ανάρτηση να δροσιστείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. tzonakos,πού να πληρωνω ετεροδημότες,βρε φίλε!:)Αυτοί ειναι μιάμιση μεραρχία εν καιρώ πολέμου!:)Ολόκληρο στόλο επιβατηγών πλοίων θα χρειαστει να ναυλώσω:))
    Αλλωστε ο vad δε διεκδικούσε ποτέ εξουσίες,έχει δηλώσει "μικροαστός αντιεξουσιαστής":)))
    -Γενεαλογικό δενδρο;;;Αλλο προβλημα κι αυτό,θα χρειαστει τόμος ολόκληρο και,ξέρεις,συν τοις άλλοις ειμαι και οικολόγος,να κοπούν τοσα δεντρα για να φκιάξει γενεαλογικό δεντρο ο vad;Δεν κάνει...:))
    -Ειδες,όλο αξεπέραστα προβλ΄ξματα αντιμετωπίζω:))

    Καλημέρα,ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τhalassokrator,κάλμα,κουρσάρε,δεν πάμε για ρεσάλτο,για ευγενή σκοπό πάμε:)
    Λέω να ναυλώσω τρένο,στο δρόμο για...το Vadοπέδιο θα περάσουμε κι απ'τη Βιστωνίδα ή κατά το νεωτέρως λεγόμενον Εφραιμιάδα λίμνη:)

    Καλή σου μέρα,καπετάνιε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aνέστης Θ. Κετσετζίδης,Φίλε Ανέστη,και συ πολεμοχαρής;:)Ηρεμα,ειρηνικά θα πάμε,να φερουμε και νύφες στα χωριά μας,νυφες αρχαιομακεδόνισσες:))

    Καλημέρα κατά Κερκίνη μεριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Sophia της Ολυμπίας,μια που πάμε για αρχαιους Μακεδόνες,θα σε πάρουμε και σένα ως...αρχαιο-Ολυμπίτισσα,
    φρόντισε μόνο,μην ξεχάσεις να κόψεις κλαδους ελαιας από το ιερο,αυτο θα ειναι το όπλο μας:)
    Οσονούπω...

    Καλή μέρα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ελευθερία μου,έχεις απόλυτο δίκιο,κοντά είναι,παίρνεις το...αστικό και πάς:),εννιά ωρες με το αεροπλάνο,χωρίς στάση...

    Καλημέραααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Frezia μου,"μαααας";;;;Από πού κι ως πού "μαααας";;;Τωρα που μυρίστηκες δόξα,θα μου το παίξεις και σόι μου;;;:)))
    Αγνοώ αν έχουν διασώσει το αρχαιο ιδιωμα του ΑΠΟΥΡΩ,πάντως τ'Νταραή τ'ς σ'κιές τις ξέρουν οπωσδήποτε:))

    Καλημέρα,πατρίδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. sofia της Καρύστου,α,σ'εχω και σενα στο προγραμμα αναζητησεων,σου το εχω ξαναγραψει,πολλοί πατριωτες του vad κατάγονται από την Εύβοια εστω κι αν το αγνοούν πια,εν καιρω ισως θα μπορέσω να σου γράψω περισσότερα...

    Καλη σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Roadarist μου,ήρεμα,βρε κορίτσι,
    δεν ειαμι και ο Ιβάν ο τρόμερός,
    ενας απλός vad είμαι!:))

    Καλημέρα,καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Side21,Αγρυπνε φίλε,Περίμενε,να φωνάξω και κανεναν Παπαθεμελή:)
    Όχι,ειρηνικά θα πάμε,κι αν έρθουν να ζητήσουν κληρονομια΄,θα τους βάλουμε να σκαβουν,κέρδος θα εχουμε απ'τις ανασκαφές:),ή θα τους στειλουμε στους άνω γείτονες να διεκδικήσουν από κει κληρονομιά,οι γειτονες θα φοβηθούν μη χασουν το κράτος τους απ'τους..Νεπαλίτες αδερφούς και θα παραιτηθούν από κάθε διεκδίκηση του ονόματος της Μακεδονίας,'ετσι θα λύσουμε και το σκοπιανο:)))

    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΜΑΝΤΑ μου,σ'έυχαριστώ για τη γενναία προσφορά,το στράτευμά μου αποκτησε και μοδιστρα:))

    Την καλημερα μου στην Ξάνθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Benikos place,α,σας παρακαλώ,
    Βενικέιδες;Τι υπονοείτε δηλαδή;ότι η αναρτησις εγράφη υπό κατάστασιν μέθης;;;:))Βεβαιως το αποδεχόμεθα,πλην όμως ουχί μέθης όπως την υπονοείτε,γμτ τα σαμιώτικα κρασιά σας:)),αλλά μέθης προελθούσης εξ εθνικού και ...συγγενολογικού πάθους...
    -Τίποτα δεν πίνουμε,Νικόλα,απαγορευμένος καρπός,δεν πειράζει,τα ήπιαμε στην Ελλάδα και με το παραπάνω:)

    Καλημερα στο Βορρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. teleytaios,α,εδω θα τα...χαλάσουμε:),δεν πάμε να μεταφερουμε λαθρομεταναστριες για εμπόρευμα στα μπαράκια,πάμε για ηθικό σκοπό,θα το πάρεις το κορίτσι,αλλιώς δεν εχει:)

    Καλημέρααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. zoyzoy,Αρμενακι,ομορφόσογο βεβαιως,από ποιον πήρε όμως;;;:)))
    Εσύ θα αναλάβεις την προμήθεια του στρατεύαμτος σε ψάρι,έτσι;:)

    Καλημέρα στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eva Neokleous,Eύα μου,όταν εσύ επιβεβαιώνεις την "επιστημοσύνη" των επιχειρημάτων μου,τι χρειαν εχω άλλων μαρτύρων;:))
    Σ'ευχαριστώ πολύ...
    Αν βρω τίποτα κυπριακά΄΄΄α"ιδουρια εκει στα βουνά του Νεπάλ,θα σε ενημερώσω...Ετσι για να ανατρέψουμε το ρηθέν υπό Ντεκτάς ότι"οι μόνοι αυτόχθονες κάτοικοι της Κύπρου ειναι τα κυπραίικα γαϊδουρια"!!!

    Καλημερα στην αγαπημένη Κύπρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Artanis μου,όχι όλοι ίσια κι όμοια,δεν καταγομεθα όλοι από αρχαίο μακεδονικό σόι:)
    Όμορφόσογο;Μα φυσικα!Από κει πήρε και ο γερο Vad:)))

    Καλημέρα στις νότιες θάλασσες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πορτιάτης,σ'ευχαριστώ πολύ,φίλε Φάνη,τα ατράνταχτα επιχειρήματα σου μου ανεβαζουν ακο΄μα περισσότερο το υψηλότατο μακεδονικο μου φρόνημα!)
    όσο για τ'αρειανά,δεν το συζητάμε:)
    -Εχουμε εδω δροσια τωρα,αλλα ερχομαι κι από σενα....

    Καλημερα στην Ασκληπιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. mes sti xara tous vrisko!!! den einai kako vevaia auto! :) kalimera!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φίλε μου VaD δηλώνω και εγώ εθελοντής για μάλιστα έχω ήδη αρχίσει να "δουλεύω" για την εκστρατεία. Χτες πήγα σε Νεπαλικό εστιατόριο για να συνηθίσω τις γεύσεις.

    Σε παρακαλώ να πεις καποιον καλό λόγο και στις ξαδέρφες για μένα. Μόνο να ελέγξουμε τον καιρό...μην τύχει και τύχουμε σε καμία ομίχλη και διακοπεί...η εκστρατεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Leviathan,Καβαλιώτη φίλε,βεβαιως μεσ'στη χαρά ειναι τα μακρινά ξαδερφια,ετοιμαζονται να υποδεχθούν τους εκ δυσμών Ελληνες Μακεδόνες εξαδελφους:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. NdN,Λονδρέζε φίλε,όπως διαβαζω συχνά τα σχόλια που σου γράφουν στο μπλογκ σου οι θαυμαστριες σου,πρέπει να διακρίνεσαι για τη φυσική σου ομορφιά:)),οπότε δε χρειάζεται η δική μου παραίνεση προς τις εξαδελφες,θα εντυπωσιάσεις εξ ορισμού:)))
    -Τωρα για τα νεπαλεζικα φαγητά,αν τα τρωνε με το χερι,οπως εδώ στο Χαρτούμ....
    -όσο για την ομιχλη εχεις δίκιο,εκει απάνω στα ψηλά βουνά,πρεπει να ειμαστε ετοιμοι και για το ενδεχόμενο διακοπής του αγώνα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Foris Mouratidis,Φίλε Φόρη,οταν παρουσιάσω το διάσημο Παλαιστίνιο ξάδερφο,θα επιβεβαιωθει ακομα περισσότερο η διαπίστωσή σου:))

    Καλησπέρα στην πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος28/11/10, 7:16 μ.μ.

    Θα σας δώσω μερικές πληροφορίες.

    Για τους Καλάς που τους θεωρούσαμε απογόνους τους μεγ. Αλεξάνδρου έχει αποδειχτεί με γενετικά τεστ ότι ελάχιστη συγγένεια έχουμε.

    Αντίθετα έχουμε μεγαλύτερη συγγένεια με τους Παστούν.
    Η επικρατέστερη άποψη πάντως είναι ότι δεν είναι απόγονοι στρατιωτών του Μεγ. Αλέξανδρου αλλά απόγονοι Ελλήνων σκλάβων που μετέφεραν στην περιοχή οι Πέρσες πριν ηττηθούν από τον Αλέξανδρο και όσο είχαν την αυτοκρατορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δε χωρεί αμφιβολία ότι το γένος του Vad ανάγεται στους εκ Κολινδρού Μακεδόνες ΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ.
    ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. H oμορφιά του κόσμου κάθε λαός με το πολιτισμό του.
    Καλησπέρα vad από Αθήνα,καιρός ήπιος,τραπεζάκια έξω το πρωί.Το ψάρεμα με καλάμι σε λίμνη το χόμπι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κοσμοπολίτης από κούνια!!!
    Και με τη νίκη.

    Καλό βράδυ αρχηγέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Aνώνυμος,σημαντικές οι πληροφορίες που μας έδωσες,σ'ευχαριστούμε πάρα πολύ,θα επιθυμούσαμε βέβαια να μας τις παρειχες επώνυμα ή έστω με ψευδώνυμο...
    Ο υπογράφων,φυσει αισιοδοξος,μόλις τελειώσει την αποστολή του για τα νεπαλοξαδερφια του θα επιχειρήσει να αναζητησει το συγγενολόι του και στους Καλάς και στους Παστούν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. JK,Χαιρομαι ιδιαιτέρως,κυρ Χαμόγελε,
    που αναγνωρίζεις την ηρωική προέλευση της Vadογενιάς:)))
    Αμποτε ν'αποκλαυψεις και και συ τις ιστορικές καταβολές της γενιάς των Χαμόγελων:))

    Καλη σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. a Kentavrou,συμπληρωνω το σχόλιο σου,..και η Vadoγενιά με το σόι της εξάγει ελληνικό πολιτισμό στο...Νεπάλ:)))
    -Τραπεζάκια έξωωω;;;Μόνο το πρωί;;;Εδώ όλη τη μέρα και όλο το χρόνο!!!
    -Το ψάρεμα δεν ανηκε ποτέ στα χόμπι μου,απλώς "συνοδευτής ειμαι" πάντα...

    Καλή εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τhalassenia μου,όχι,χωριάταρος από κούνια,:),μεχρι τα 18 ούτε στην πρωτευουσα του νομού δεν ειχα κατεβει:((
    -Ούτε αρχηγός,πάντα στην απέξω:)

    Καλή σου μέρα,καλή εβδομαδα να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kοίτα, κι εγώ κρατώ απο τον Ηρακλή, πιο παλια απο εσένα, αλλά δεν το κάνω θέμα....
    χα χα χ αχα χα χ αχ α!!!΄

    Προγόνοι τιμημένοι, παντού σκορπισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΓλυκοΚερασοΖουζουνα μου,α,πάλι δευτερη ερχεσαι,ο Ηρακλής ειναι μύθος,ενω οι Μακεδόνες ιστορία!!!
    Αρα....

    Καλησπέραααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μα κι αυτός ο πρόγονός σου, ξενυτεύτηκε και μάμησε στου διάολου την μάνα...

    Ενώ ο δικός μου μυθος ξε μύθος, περιορίστηκε στο πάτριον!!!!Ασχετο πόσα παιδιά έκανε. Γληνός, ο καλύτερος !

    χα χ αχα χα


    *** και ψάξε καλύτερα τους Παστούν... μήπως γι αυτό σ' αρέσουν οι παστοί μεζέδαι.... χ αχ αχ α χ αα χ αχ α χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΓλυκοΚερασοΖουζούνα μου,ε,όχι και ....ξενιτευτηκε!Θες να πεις ότι ως αρχαιος Ελλην Μακεδών μετέφερε τον πολιτισμό στα βάθη της Ασίας:))
    Αν εκει "εσπερνε" όπου έβρισκε,αυτό ειναι άλλο θέμα!
    -Υποκλίνομαι βεβαιως και στο ΓλυκοΤέτοιο σόι,προ παντός αν καταγεται απ'τη γενιά του συνώνυμου σπουδαίου παιδαγωγου:)
    -Τέλος τα περί Παστούν τα...επιστρέφω!!!Εδώ συζητάμε σοβαρά,ετσι;:)))

    Καλο Σαββατοκύριακο,καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Kαλά δεν ξενιτεύτηκε! Μετέφερε τον πολιτισμό, χωρίς να σκεφτει τις συνέπειες! αει τώρα η δεύτερη ξαδέλφη του πέμπτου κουμπάρου να σε συνάνταγε και να παντρευόσαστε. Αιμομιξία ! αστειεύομαι....
    αλλά να σε δω με οικόπεδα στο Νεπάλι αδελφέ... μάλιστα!
    χα χα χα !!!

    - Μην μου κοψομεσιαστείς αλλά δεκτή η υπόκλιση. Ο προπάππος μου ήταν πρώτα εξαδέλφια με τον πατέρα του Μεγάλου Δάσκαλου.
    Προσωπικά, υποκλίθηκα στο έργο του, πρώτα απο όλα ως παιδαγωγού!

    Απλά η γραφή του επωνύμου άλλαξε. Διότι οι γραμματιζούμενοι, θεωρούσαν πως κατάγονται απο τον ΓΛηνό, γιό του ημιθεου ειπαμε και γλήνη με η ήταν τα κοσμηματα. Κόσμημα ο νέος! και οι απόγονοι.! χα χ αχα
    Οι λοιποί αγραμμάτου γωνία, ήταν απο την λέξη γλύνα, το λίπος του γουρουνιού. Αυτά για το δικο μας κλαδί. Ανδρος μεριά.
    αλλοι απο την Νάξο, το γράφουν με υ γιατί γλύνα είναι το χώμα που οι ναξιώτες έκαναν κεραμίδια (σπουδαίοι κεραμιδάδες). Τέλος αν έχει ξεμείνει κανείς με ι είναι απο την κόρη του ματιού.
    τέρμα το μάθημα και χωρίς καφέ πρωίνό! η ζουζουνα! πάω.
    την καλημέρα μου, εκεί στα μακρινά.

    * Ο μεγάλος δάσκαλος, άφησε ένα γιο, πέθανε δεν έχει απογόνους. Το βάρος της δικήςμας οικογένειας τελειώνει σ' εμενα και την αδελφή μου. Ολο κορίτσια οι επόμενες γενιές απο τον πατέρα μου και ακληροι αδελφοί του παππού μου. εγώ πως να μην είμαι περήφανη ως τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓλυκοΚερασοΖουζούνα,κανένα σχόλιο για τα υπόλοιπα παρά μόνο στάση προσοχής μπροστά στο έργο του μεγάλου παιδαγωγού,πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν ο άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ωρε Σοιιιιιιι...!!!
    Να δεις που ειμεθα..Συγκενεις,φιλτατε..Καθ οσον τα παιδακια μου εχουν..Ελαφρως τραβηγμενα ματακια...
    Οπως και η μαμα τους...
    Τι τα θες..Οποια πετρα να σηκωσεις,θα βρεις πατριωτες απο κατου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή