Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΡΑΠΕΛΑ

Τωρα που τέλειωσαν οι εκλογές, σας αφιερωνω δυο παλιά εκλογικά ευτράπελα, απ'την εποχή που πήγαινα τη μάνα μου να ψηφίσει:
-Αφού εβαλε στο φάκελο το ψηφοδέλτιο που της είχα υποδείξει, (ε, πώς, έτσι θα την άφηνα,χωρίς ψηφοδέλτιο;) βγήκε από το παραβάν και μπροστά στα έκπληκτα μάτια των μελών της εφορευτικής επιτροπής έβαλε πάλι στη θέση τους τα υπόλοιπα ψηφοδέλτια!!!

-Το επόμενο κατόρθωμα κόντεψε να πεθάνει κόσμο!!! -Μπήκε η μανα στο παραβάν, έβαλε το ψηφοδέλτιο στο φάκελο, βλέπει στον κάλαθο των αχρήστων πολλά ψηφοδέλτια,
ρίχνει το φάκελο μέσα εκεί, βγαίνει θριαμβεύτρια απ'το παραβάν με άδεια χέρια, η δικαστική αντιπρόσωπος, μια νεαρή κοπελίτσα, τη βλέπει με άδεια χέρια και κοντεύει να λιποθυμήσει! Και ακολουθεί ο διάλογος:
-Πού είναι ο φάκελος, γιαγιά;
-Τουν έριξα στου καλάθ', κουρίτσι μ'!:)))
Και όλη η εφορευτική επιτροπή ορμάει στο παραβάν και σκαλίζει το καλάθι των αχρήστων για να βρει το φάκελο, όταν τον βρήκαν η νεαρή δικαστική αντιπρόσωπος έπεσε στην καρέκλα της ξερή!!!

Φυσικά μετά από το τελευταίο κατόρθωμα δεν την ξαναπήγαμε να ψηφίσει....

35 σχόλια:

  1. Η άλλη λέει έβαλε μέσα στο φάκελο είκοσι ευρώ! Νόμιζε ότι ήταν σε γάμο...


    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας δείχνει μια νοικοκυρά γυναίκα!..
    Αμέσως να την εκθέσεις!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος18/11/10, 8:38 π.μ.

    Μωρέ καλά έκανε και έριξε το φάκελο στο καλάθι των αχρήστων. Εμείς κάνουμε λάθος και το ρίχνουμε στην κάλπη...
    Σωστή η μαμά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματο σωστή η μαμά. Κι αυτά τα ψηφοδελτια όλο μουντζόυρες είναι. Σε φωνάζουν: ρίξε με στον κάδο, ρίξε με στον κάδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαλά και η δικαστική αντιπρόσωπος πολύ βαριά το πήρε χεχε :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στου καλάθ' όλοι την επόμενη φορά...
    Γεια σου VAD!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιατί μωρέ τη γιαγιά?
    Δεν της έκανες μάθημα πρίν?

    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά,αυτά τα ευτράπελα είναι που μένουν...
    Καλή χρονιά στα γνώριμά σου λημέρια,Βασίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι να έκανε η Κυρία, να πήγαινε στου τσεσμέ το λάκο να πετάξη το
    φάκελο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aν θυμάμαι καλά, η Μητέρα σου είχαι
    σπαστά μαλιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα σας.
    Πριν από μερικά χρόνια είμαι αντιπρόσωπος σε εθνικές εκλογές.Ο ξάδελφος φέρνει στο τμήμα την θειά μου να ψηφίσει.Από βραδύς τα έχουμε πει τα έχουμε συμφωνήσει ότι θα ψηφίσει αυτό που έχουμε πει.Η θεία προέρχεται από δεξιά οικογένεια αλλά πια ήταν 72 χρονών και λογικά δεν θα θυμόταν ούτε τα πρόσωπα των δικών της που τους είχε αφήσει πίσω σε κάποιο χωριό πριν από 54 χρόνια.Παίρνει τα ψηφοδέλτια η θεία, έχω και εγώ το νου μου της γνέφω της κλείνω μάτι,της χαμογελάω με νόημα,(η θεία σημειωτέον τα έχει 400)
    Μπαίνει στο παραβάν βρε τώρα θα βγει βρε ύστερα θα βγει αναγκάζεται ο δικαστικός μήπως χρειάζεστε βοήθεια την ρωτάει.
    Όχι όχι μπορώ και μόνη μου του λέει.Βγαίνει έξω ρίχνει το ψηφοδέλτιο κανονικότατα με κοιτάει μου γνέφει με νόημα και φεύγει.
    Το βράδυ κάνουμε διαλογή των ψηφοδελτίων και μένω κάγκελο.Σε ένα ψηφοδέλτιο της ΝΔ γράφει "ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΞΙΑ ΑΜΑΛΙΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΥ"!
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε 6 εκλογικές αναμετρήσεις (Δημοτικές, Ευρωεκλογές, Εθνικές) δούλεψα σε εταιρία δημοσκοπήσεων. Επίσης έχω κάνει και μία φορά εφορευτική οπότε θεωρώ ότι έχω αρκετές ιστορίες και σκεφτόμουν ποια να πρωτογράψω. Μετά από αυτην Black Bedlam θα έχαναν το νόημα τους!

    Η Θεία μοναδική. Να μεταβιβάσεις τα σεβη και το θαυμασμό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Greek Rider,ο νεοέλληνας εχει γινει σπεσιαλίστας στο φακελάκι,να δινει και κυριως να παιρνει,οπότε η κυρία σωστά νόμιζε ότι πήγαινε σε γάμο!:))
    (Αλλη μοδάτη μ@λ@κία κι αυτή,τα φακελάκια και ο λογαριασμός σε τράπεζα γι το δώρο του γάμου!)

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιαγιά Αντιγόνη,να..εκθέσω τη μάνα;την ηρωίδα;που ανάστησε πέντε παιδιά με το τίποτα;που τον αυτοσαρκασμό για τις ωραίες γκάφες της τον ειχε ετοιμο στα χειλη;:))
    Αντιθετα έχω ετοιμάσει αναρτήσεις με όλα τα ωραία της,
    βιβλίο θα άξιζε να της γράψω!

    Καλημέρα,γιαγιά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. teleytaios,όχι,@φίλε μου,διαφωνώ.
    Στην κάλπη,στην κάλπη και ό,τι προκύψει,για να μπορούμε να τους τα "ρίχνουμε" κιόλας!

    Καλή μέρα νά'χεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KANTHAROS,λάθος,συναρειανέ!Θα αφηνες ποτέ τον κάθε άχρηστο να κάνει κουμάντο στην αγαπημένη μας ομάδα ή θα πήγαινες για να επιλέξεις τη Γένεσις,τη Σάρισα,οποιοδήποτε άλλο σχήμα θα μπορούσε να προσφέρει;Με το σκεπτικό σου θα επιτρέπαμε στον κάθε Μάκαρο να αλωνίζει...

    Καλημέρα "κίτρινη"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. roadartist μου,άπειρο το κορίτσι,
    πρωτη φορά έκανε εκλογές,ε,λογικό ήτανε να φοβάται ενστασεις επί της διαδικασίας και τα τοιαυτα παρόμοια,οι αντιπρόσωποι των υποψηφίων κάτι τέτοια περιμενουν για να αμφισβητήσουν το αποτέλεσμα όταν δεν τους ικανοποιεί ...

    Καλή μέρα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Jamanfou μου,οχι,όχι,θα μου επιτρέψεις να σε παραπέμψω στης απαντήσεις μου προς teleytaio και ΚANTHARO,προσωπικά δεν επιτρέπω σε κανεναν να αλωνίζει δια της απουσίας μου...

    Καλή μέρα να εχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. zoyzoy,Aρμενακι,πάντα προηγειτο ιδιαίτερο μάθημα και πάντα σ'αυτά η μάνα έμενε ανεξεταστέα,εχει κι άλλα ωραία,αργότερα...

    Καλή σου μέρα στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Eva Neocleous,Οι εκλογές έχουν πάντα τέτοια ωραία,ουκ ολίγα,υποθέτω πως οι προσφατες αυτοδιοικητικές εκλογές στην Ελλάδα θα εβγαλαν ακόμα περισσότερα ευτράπελα,λόγω διπλής κάλπης και πληθώρας υποψηφίων και σταυρων...

    Καλημέρα στην Κύπρο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Frezia μου,όχι στον Τεσμε το λακκκο,απ'το παράθυρο του κλογικού κέντρου στο Πρώτο Δημοτικό μπορούσε να το πετάξει στο Βούθνικα:)
    -Καλά θυμάσαι,σπαστά μαλλιά ειχε,όταν δεν τα μάζευε κότσο,αλλά συχνά-πυκνά έχανε το..."δίχτυ",οπότε τ'αφηνε ελευθερα(μα τι πας και θυμάσαι,βρε πατρίδα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βlack Beddlam,Δεξιά και να
    το...γράφει!:)Αριστούχα η θεία,σιγά που θ'ακουγε τ'ανίψια:))
    -Ετσι για το γέλιο που μου χάρισες θα σου αφιερώσω ενα κατερινιώτικο ευτράπελο προ εικοσαετιας,υποψήφιος δήμαρχος Πόντιος,ας τον πούμε ...Φουφουτίδη,υποστηρίζεται από το ΠΑΣΟΚ,όλοι οι Πόντιοι μονοκούκΙι, ρωτάμε έναν Πόντιο παππού,παλιό κομουνιστή,τι θα ψηφίσει και εισπράττουμε την απάντηση:-Εσυχάθεν το ΠΑΣΟΚ!Εγώ ΠΑΣΟΚ κι ψηφίζω,Φουφουτίδην θα ψηφίσω:)))

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. NdN,Λονδρέζε φίλε,εξι εκλογικές αναμετρήσεις;αρχιζω να υποψιάζομαι βάσιμα ότι πίσω από το ψευδώνυμο κρυβεται ο..Ηλίας Νικολακόπουλος:)

    -Να τις γράψεις τις ιστορίες σου,τα παρα-εκλογικά πάντα βγάζουν γέλιο,αναμένω....

    -Ασχετη απορία,με δικές σου δημοσκοπήσεις ο Γκαρσία έδιωξε τον Μπερέτα και το Δερμιτζάκη:)

    Καλημέρα στο Λονδίνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μωρέ άστην την γυναίκα, καλά τα έκανε, έβαζε κάθε πράγμα στη θέση του :)

    Την προηγούμενη εβδομάδα έδειξαν και τα κανάλια έναν μεγάλης ηλικίας κύριο που πέταξε το φάκελο στο τσουβάλι του παραβάν, ήταν μάλλιστα ο πρώτος που ψήφισε εκείνη την ημέρα, συμβολική κίνηση χαχα

    @Greek Rider
    Ε, όχι να τους πληρώνουμε κιόλας!

    Την καλημέρα μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Fri μου,α,τό'κανε κι άλλος;;;Και γω που νόμιζα ότι η μάνα μου ειχε την αποκλειστικότητα:)))

    Καλησπέρααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βασίλη μου απολαυστικές όπως πάντα οι ιστορίες σου καθώς και των άλλων φίλων! Το'χουμε ανάγκη το γέλιο :))

    Σε μένα, στις προηγούμενες εκλογές που'μουν εφορευτική, έτυχε ένας φάκελος να'χει μέσα χαρακωμένα τα ψηφοδέλτια της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μαζί με ένα λευκό και πάνω του γραμμένο με παπουδίστικο γραφικό χαρακτήρα (κρατάω την ορθογραφία): "ήρθα να ψηφίσο για να ψοφίστε. βαρέθκα να με γελάται!"
    Αναμένουμε την υλοποίηση της ρήσης του παππού, για να μην "ψοφίσουμε" στ'αλήθεια... :)))

    ΥΓ: Ελπίζω να τακτοποιηθήκατε κάτω, αναμένω νέα σου. Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαχαχα φοβερή τύπισσα!Μάλλον πέταξε το ψηφοδέλτιο στα σκουπίδια από εκδίκηση για τότε που της είπες τί να ψηφίσει! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πορτιάτης,Φίλε Φάνη,πάντα το εχουμε αναγκη το γέλιο,πολύ περισσοτερο ωρα...
    Ωραίος ο παππούς:)
    ΥΓ.τακτοποιηθήκαμε σε γενικές γραμμές,εν καιρω θα εχεις νέα μου...

    Την καλημέρα μου κατά Ασκληπιού μεριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μάγισσα Κιρκη,Καλωσόρισες στην παρέα μας,μόνο μη μου...μαγέψεις τους συντρόφους στο ταξίδι μου:))
    -Οχι,η μάνα πάντα ρωτούσε,"τι θα ψηφίσουμι,πιδί μ';" ή όταν τη ρωτούσε κανεις τι θα ψηφίσει,,απαντούσε:-Οτ' μι πουν τα πιδγιά μ'!:))

    Θα τα λεμε οπωσδήποτε...

    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Vad βλεπω οτι τακτοποιηθηκες σε χρονο ρεκορ!!! Κακως δεν ξαναπηγες για ψηφο τη μανα!! Οι αλλοι που ψηφιζουν -κανονικα- τι παραπανω κανουν;
    Πανικα βγαζουν!!!
    Την καλησπερα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. yiohan,όντως για τα εδώ δεδομένα τακτοποιήθηκα γρήγορα:)
    -Ελα,92 χρονών ειχε φτάσει,δε χρειαζόταν να την παιδευουμε άλλο,εζησε άλλα πέντε χρόνια,γλύτωσε όμως απ'την ταλαιπωρία της ψήφου...

    Καλησπέραααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λοιπόν, θα σας πω τι έπαθα εγώ κάποτε ως δικαστικός αντιπρόσωπος σε κάποιες εκλογές. Κάνουμε λοιπόν διαλογή των ψήφων, μετά το πέρας της ψηφοφορίας και βγάζω από ένα φάκελο ένα τσαλακωμένο λευκό ψηφοδέλτιο. Το κρατάω κανονικότατα και λέω "εδώ έχουμε ένα λευκό ψηφοδέλτιο". Ένα μέλος της εφορευτικής που καθόταν απέναντι μου, λέει "για κοιτάξτε, από την πίσω πλευρά είναι λερωμένο και κάτι γράφει". Το γυρίζω από την πίσω πλευρά και τι να δω? Λερωμένο με κάτι μουσταρδί. Και έγραφε "το χρησιμοποίησα, όπως του άξιζε"!!! Ακόμα απολυμαίνω τα χέρια μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μερόπη μου,καλή σου μέρ,καλα,εσύ θα έπρεπε να γράψεις όλοκληρο βιβλίο με εκλογικά ευτράπελα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μμ μπράβο σας!!
    Έτσι ήθελε να ψηφίζει αυτή.
    Ίσα εσείς να την καπελώσετε.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. demetrat,Δήμητρά μου,πάντα ήθελε να ψηφίζει "ότ' μι πει του πιδί"(του πιδί ήμουν εγώ βεβαιως:),απλώς μπερδευότανε:)

    Καλή σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή