Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΣΕ ΓΝΩΡΙΜΑ ΛΗΜΕΡΙΑ

Πάλι εδώ, στο σχολείο μας,στην αυλή, αριστερά το σπίτι μας, εκεί που είναι οι τελευταίες γλάστρες-βαρέλια, δεξιά η εκκλησία,
εδώ η πισίνα του Ελληνικού Αθλητικού Συλλόγου, ίσως προλάβουμε
να κάνουμε κανένα μπανάκι, πριν κρυώσουν κι εδώ τα νερά

κι ο Γαλάζιος Νείλος, πεντακόσια μέτρα απ' το σπίτι μας, μας περιμένει
για τις τακτικές μας βόλτες, που όπως πάντα θα μας δώσουν θέματα
για αναρτήσεις απ' το Χαρτούμ.

Μείνετε μαζί μου, σας θέλω όπως κάθε χρόνο όμορφη μακρινή μα
και ταυτόχρονα τόσο κοντινή παρέα, να βγάλουμε τη χρονιά όμορφα,
το ταξίδι συνεχίζεται...


ΥΓ. Ζέστη πολλή δεν έχει, μόνο το μεσημέρι, αλλά δεν είμαστε παλαβοί να βγαίνουμε έξω μεσημεριάτικα μέσα στο λιοπύρι! Από απογεματάκι και μετά σπάει πολύ η ζέστη και η ατμόσφαιρα ειναι ανεκτή, ας πούμε ζεστό φθινοπωράκι...

58 σχόλια:

  1. Καλημέρα
    Καλως να τα λέμε λοιπόν. Περιμένουμε να μας ταξιδέψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τις Καλημέρες μου απ΄την Θεσσαλονίκη.
    Να είσαι σίγουρος ότι είμαστε πάντα μαζί σου, άσχετα με την απόσταση.
    Με το καλό στην καινούργια χρονιά!
    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ξέρεις πως παρέα θα κάνουμε!
    Σε σέβομαι, σε θαυμάζω και η βόλτα μαζί σου ότι καλύτερο!
    Τα φιλιά μου
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα Βασιλη, καλη βδομαδα & καλη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνταξιδιώτες λοιπόν...
    Καλή βδομάδα νάχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρεούλα και φέτος θα είμαστε φίλε μου, μην ανησυχείς! Όλα θα τα μοιραζόμαστε εδώ, για να είναι πιο όμορφα! Καλό ξεκίνημα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια χαρά είναι στο Χαρτούμ!

    καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημέρα!

    Σε γνώριμα λημέρια, εκεί στην ακρη στον Νείλο, μια θέση παρακαλω και μην κάνετε φασαρία να το απολαύσω!!

    Να περνάς υπέροχα και να προσέχεις.

    Μπα και σου πέρασε απο το μυαλο πως η "μωρή", θάλειπε απο την παρέα στα λημέρια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To κάλεσμά σου βρίσκει ανταπόκριση, εδω θα είμαστε και φέτος, κι εσυ στα γνώριμα λημέρια σου καλά να περνάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι άρχοντας. Βρε μπας και να έρθω Χαρτούμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος15/11/10, 1:39 μ.μ.

    Καλημέρα στον δάσκαλο χωρίς σύνορα.
    Εδώ θα είμαστε πάντα σιγά να μη σε αφήσουμε.




    Πισίνες, ποτάμια μες στην χλιδή είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εδω ειμαστε που να παμε αλλου
    μπορουμε και να αλλαξουμε αν θες :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη χρονιά λοιπόν!! Εμείς θα περνάμε να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. xaxa γνώρημα;.. κι εμένα γνώρημα μου φαίνονται.. χωρίς να έχω βρεθεί..:):)
    αλαλούμ αλαλούμ
    αλαλούμ αλαλούμ
    αλλη γλώσσα μιλάμε
    μάζεψέ τα να πάμε
    πιό καλά στο Χαρτούμ
    που έλεγε κι ο δάκης.. :):)
    και το θυμάμαι συνέχια.. με την κατάσταση που επικρατεί.. :):)
    ε η απόσταση ξεπεράστηκε σα δυσκολία πιά.. μια χαρά θα είμαστε.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τώρα ναι, σε ζηλεύω αγαπάω τη ζέστη σαν τις γάτες πισίνες,ποτάμια τι άλλο θέλεις?
    Σιγά μη σ'αφήσω εδώ θα γυρίζω και'γω να ζεσταίνομαι χειμωνιάτικα:))

    Καλή εβδομάδα να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατερινα Ζηκούλη,το καράβι ταξιδευει πάλι,πάμε...

    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΔΥΣΠΙΣΤΕ φίλε,καλησπέρα στην πόλη που...γουστάρει:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. akrat,όμορφα οχι ακριβώς,@φίλε,
    αλλά αντεχουμε...

    Καλή εβδομάδα νά'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γιαγιά Αντιγόνη μου,μη μ'ανεβάζεις πολύ,θα το πάρω επάνω μου:)

    Καλή εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αντωνη,χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου,καλή εβδομάδα,ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Jamanfou μου,εχει δρόμο ωραίο το ταξίδι,υπόσχομαι...

    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Maria Tzirita,Mαρία μου,το ξερεις ότι σας χρειάζομαι,σ'ευχαριστώ που θα εισαι πάλι μαζί μου...

    Καλή σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Coco μου,έτσι λες;;;:)

    Καλη εβδομάδα,Βραζιλιάνα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓλυκοΚερασοΖουζούνα μου,ούτε μου πέρασε απ'το μυαλό οτι δε θα μ'ακολουθήσεις στο ταξίδι!Φύγαμε....

    Καλη σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τζονακο,αν ελειπες εσύ,θα εκλεινα το μπλογκ,δεν υπερβάλλω:)

    Καλή εβδομάδα,ρεεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. KANTHAROS,έτσι ειναι οι άρχοντες;
    Ξενιτεμενοι στου διαόλου τη μάνα;:)

    -Να κάτσεις εκει που εισαι!

    Καλή,αρειανή εβδομάδα-αυριο και μεθαυριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Benicos Place,συν-ξενιτεμένα αδέρφια,χαιρετισματα στον κρυο Βορρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μια χαρά επιστροφή στα πάτρια - κατά το όπου γης, πατρίς ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Thalassokrator,κάποιος φίλος που μας διαβάζει χρησιμοποιούσε την ίδια περίπου εκφραση,"χλίδα,ρεεε!":))

    Καλη εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. skouliki μου,ν'αλλάξουμε;;;Σέυχαριστώ για την προσφορά,Εκτιμώ τον αλτρουισμό σου,φτάνει που τα ζω εγώ:))
    Καλή σου εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Crazy Tourists,κλασικοι ταξιδιάρηδες,δεν ηταν δυνατόν να μ'αφήσετε μόνο!:)
    Σας ευχαριστώ,καλή εβδομάδα νά εχετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Koulpa,όσο κι αν τρεχουν τα...ιντερνετια,η απόσταση ειναι μεγάλη,ρε γμτ,4000χλμ:(
    Παρόλοα αυτά Καλη εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ZOYZOY,βρε Αρμενάκι,τι να ζηλεψεις;εδώ δεν εχει...μπαλάδες!:))

    Καλα ψαρέματα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. KitsosMitsos,α,εσύ θελεις ενα χερι ξύλο:))Ποια πατρια,μωρέ;;;Οκ,αγαπάω τον τόπο,μου εχει προσφερει πολλά,του εχω προσφέρει αλλα τόσα,αλλά τα πάτρια ειναι κάτι πιερικές παραλιες που θ'απολαυσω πάλι το καλοκαιρι:))

    Καλη εβδομάδε,ρε...πάτριε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. VAD καλή χρονιά με όλα τα καλούδια της ζωής που ξέρεις να ζεις.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Epikuros,σ'ευχαριστώ πολύ,Βαγγέλη,
    καλό χειμώνα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. JK,καλή εβδομάδα και σε σένα,
    κυρ Χαμόγελε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος15/11/10, 10:36 μ.μ.

    Δασκαλε καλα να περασεις. Η μοναξια που νιωθεις τωρα μετα απο λιγα χρονια θα σου φαινεται αστεια. Κατι ξερω που στο λεω!!! Ωραιες η φωτο που εβαλες.
    Καλο βραδυ.
    Σοφια(Αποκλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανωνυμος,Σοφία,αν με πίεζε η μοναξιά,θα σηκωνόμουν να φυγω,έχω μάθει να ξεπερνω τις δυσκολίες κιεχω αντιμετωπίσει πραματα και θάματα εδω:)
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Στο Xαρτούμ έχεις πάει από το Υπουργείο Παιδείας φαντάζομαι?
    Τα παιδιά πάνε σε Ελληνικό σχολείο ή κάνεις μάθημα ορισμένες ώρες στα παιδιά της κοινότητας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. α ΚΕΝΤΑΎΡΟΥ,το σχολειο ακολουθει σε όλα το ελληνικο αναλυτικο πρόγραμμα και ολοι οι εκεπαιδευτικοι ειμαστε αποσπασμενοι φυσικά από το ΥΠΕΠΘ...

    Καλή σου μέρα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. γεια σου Βασιλη γιγαντα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου.Εκανες καλό ταξίδι Πατριώτη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Βασίλη μου καλέ,
    νόμιζα ότι είχες επιστρέψει για καλά στα πάτρια (ελληνικά) εδάφη. Φαίνεται ότι έκανα λάθος. Δεν θα βρήκαν άλλο εθελοντή για το Χαρτούμ, μου φαίνεται, και φιλοτιμήθηκες να πας εσύ. Έτσι είναι?
    Άντε, καλή σχολική χρονιά σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Suspect,Υποπτε φίλε,γίγαντας εισαι και...φαίνεσαι:))

    Καλησπέραααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Frezia μου,καλό ηταν,
    τωρα στρώνουμε σιγά σιγά...

    Καλησπέρα,Πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μερόπη μου,κάπως έτσι έγινε:)
    Σ'ευχαριστώ πολύ,
    Καλο χειμώνα να εχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπερα και καλη διαμονη.
    Και χωρίς Πανικα!!! τυχερεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. yiohan,σ'ευχαριστώ πολύ,μα θα μπορούσατε χωρις τον Πανικα και τα...ωραία του;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Βασίλη
    καλή διαμονή και η επικοινωνία συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Χαίρετε χαίρετε.
    Εδώ παρόντες στην οθόνη που τα φέρνει όλα κοντά.
    Τί κι αν ο ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είναι Θεσσαλονίκη, εσύ Χαρτούμ κι εγώ Χαλκίδα. Όλοι 40 πόντους απέχουμε από τον υπολογιστή που μας ενώνει.
    Πάω να ξομπλιάσω την αυλή σου.

    Καλό βράδυ εκεί.
    Τι διαφορά ώρας έχουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Aνέστης Θ. Κετσετζίδης,
    Καλημέρα,Ανέστη,σ'ευχαριστώ πολύ,
    και βέβαια θα συνεχιστει η επικοινωνία,σε λίγο καιρό μαλιστα θα σου παρουσιάσω μέλι από δω,να το εκτιμήσεις εκ του μακρόθεν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Thalassenia μου,μια χαρά τα λες,
    απλώς(παραλλάσσοντας τους στίχους)"άλλο θα πει Χαρτουμ,άλλο θα πει Χαλκίδα":)
    -Εδω ειμαστε μια ωρα μπροστα,θα ρθούμε στα ισια όταν με το καλο αλλάξει και πάλι η ώρα στην Ελλάδα...και τότε θα μυριζει επιστροφή:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος17/11/10, 8:50 μ.μ.

    Την καλησπέρα μου. Να περνάς καλά όπου κι αν είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. teleytaios,σ'ευχαριστω πολύ,
    να εισα καλά,καλη σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή