Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

ΑΠΟΥΡΩ 27


Η Αναγέννηση μια άλλης εποχής, πριν το 1940 (Η φωτογραφία είναι της συμπατριώτισσας και καλής συνιστολόγου ΑΜΑΝΤΑΣ)
-Μια φορά δεν έγραψε ο ΑΠΟΥΡΩ στην εφημερίδα και καταγράφει τις υποτιθέμενες αντιδράσεις των αναγνωστών του (ποιοι χάρηκαν, ποιοί στενοχωρήθηκαν...).
-Μεταφέρει σχόλια-μασλάτια από τους χορούς των Συλλόγων Κολινδρινών...
-Παρακολουθεί με αγωνία την προσπάθεια της Αναγέννησης να κρατηθεί στην κατηγορία...
-...και προσπαθεί να ανακαλύψει σε πόσους χορούς παραβρέθηκε μέσα σε μια βραδιά η Βαγγέλ'ς, τότε βουλευτής και σήμερα δήμαρχος του νέου δήμου Πύδνας Κολινδρού...

ΔΙΟΡΘΩΣΗ:- Η ομάδα της φωτογραφίας είναι ο Δίας Κολινδρού, η Αναγέννηση ιδρύθηκε το 1948. Ευχαριστώ την ΑΜΑΝΤΑ για την υποδειξη

40 σχόλια:

  1. Τιμημένη ιστορία...
    Καλημέρα στο Χαρτούμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/11/10, 12:45 μ.μ.

    Έχς και τη θκιά μ΄ τη καλημέρα πιδάκι μ'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για εξήγησε μου να καταλάβω.Ο Απουρό ποιός είναι που γράφει στη ντοπιολαλιά σας.Εσύ τα γραψες?
    Διάβασα και το παζάρι της ΑΜΑΝΤΑΣ.Στο παζάρι βλέπεις όλα τα κοινωνικά στρώματα,όλους τους ανθρώπινους τύπους.Η έννοια Λαός μπροστά στα μάτια σου σε δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασμα μου για να μάθω νεα σου και να ευχηθώ καλή εβδομάδα να αρχίσει απο αύριο για όλους μας.Φοβερή ιστορία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανέστης Θ. Κετσετζίδης,Ανέστη, μεταφέρω την καλημέρα σου στους Πόντιους του Χαρτούμ(Δεν υπάρχει ούτε ένας:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. teleytaios,Θ΄κό μας πιδί κι συ,α;:)))
    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. α Κενταυρου,έχεις δίκιο να αναρωτιέσαι,η πρωτη μου αναρτηση ειναι διαφωτιστική
    http://apouro.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

    Καλή σου μέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK,καλή σου μέρα κυρ Χαμόγελε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. VaD
    αν νομιζεις πως δεν έχει Ποντιους στο Χαρτουμ κάνεις μεγάλο λάθος.
    Μα όλοι αυτοί οι σκούροι πο βλέπεις γύρω σου από που νομίζεις είναι η ρίζα τους.
    Φυσικά και είναι παιδιά του Πόντου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανέστης Θ. Κετσετζίδης,
    όχι,Ανέστη,εσύ κάνεις λάθος,
    δεν ειναι Πόντιοι,σιγουρα όμως ειναι παιδιά της Θύρας 4 του ΠΑΟΚ:)))

    Καλησπέρααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά ΔΙΑΣ Κολινδρού ήταν.Και εγω ειχα λάθος κάποτε. Διόρθωσέ το αν θέλεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. AΜΑΝΤΑ μου,σ'ευχαριστώ για τη διόρθωση,

    Καλο βραδάκι νά'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχετικά με την φωτογραφία αυτή ,
    υπάρχει και κάποιος Θεοδοσίου στην ομάδα και είναι προς το τέλος της σειράς .
    Θα ήταν εύκολο να πούμε πως ήταν ο αδερφός του παππού μου ,ο Δημητράκης Θεοδοσίου,παλιός παίχτης και ξακουστός .
    Το θέμα και μετά από συζήτηση με τον πατέρα μου,δεν βρήκαμε να συμπίπτει ούτε σε χρονολογία αλλά ούτε σε πρόσωπο με τον παππού τον Δημητράκη ,
    Προφανώς μιλάμε λοιπόν είτε για τον προπάππου μου , που θα ήταν φοβερό να τον βρω διότι δεν έχω καθόλου στοιχεία , είτε πρόκειται για έναν από τους 2 συγγενείς που έφυγαν (Νάουσα-Αργαλαστή)
    όπως και να έχει προσπαθώ να βρω κάποιον παλιό για να μου πει ποιος μπορεί να είναι
    Να είστε καλά
    Με εκτίμηση
    Θεοδοσίου Ευριπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω, πω, ομαδάρα!!!
    Μάλιστα, ΔΙΑΣ λεγόταν,είναι και ο
    Πατέρας μου, ο δικός σου είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι να σου τάξω άραγε για να αλλάξεις ομάδα;

    Όταν σε πρωτοδιάβασα δεν ήξερα πού να τονίσω το ΑΠΟΥΡΩ γιατί δεν γνώριζα....
    Αργότερα κατάλαβα,χαχαχα.

    Καληνύχτα από την πατρίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κολινδρινός Καλλιτέχνης,
    Ευριπίδη,εδώ μεσα δεν πρεπει να ειναι "η παππούς η Δημητράκ'ς",νομίζω ότι επαιζε στην ομάδα του Ηρακλη Κολινδρού...
    Εχω μια φωτογραφία απ'τα πρωτα χρόνια της Αναγέννησης,πρέπει να την κατέβασα απ'τον Απόστολο Στεργιούδη,φαινεται ο παππούς χαρακτηριστικά,καθιστός με το μουστάκι,στείλε μου το email σου,για να σου τη στείλω...

    Τα χαιρετίσματά μου στουν Τσακνακάτ'κου,αγαπημένο μαχαλά της εφηβικής μου εποχής:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Frezia μου,όχι,ο πατέρας μου ούτε στην κερκιδα δεν ήταν:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Thalassenia μου,ούτε με...κουσκούς:))
    Η τοπική ομάδα μεγάλη αγάπη των νεανικών χρόνων...
    -Ε,τώρα μπορεις να ..απο(ου)ρείς άνετα:))

    Καλο βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά η φωτό σπάει ....
    όσο για τον Απουρώ ανεξάντλητος είναι:))

    Καλή εβδομάδα να'χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. zoyzoy,Armenaki,το κακό ειναι ότι δεν υπάρχει οργανωμενο αρχειο τέτοιων ιστορικών φωτογραφιών παρά μόνο σκόρπιες φωτογραφίες στην κατοχή συγχωριανών...
    -Ο ΑΠΟΥΡΩ εξανλήθηκε πριν πολλά χρόνια,τωρα βγάζει στην επιφάνεια τα παλιά κατορθώματα του:)

    Καλή εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αλοχαααα..
    χοριψαν??
    χορεψαν να εννοει
    χωνεψαν να εννοει...

    γιομουσαμι??
    σουσαμι να εννοει
    .. τι να πω
    αλλανταλον καταλαβαινω αχαχχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Skouliki μου,μετά από τόσο φροντιστήριο σε ειχα χαρακτηρίσει αριστούχα στα κολινδρινά!:)
    Χόρεψε,γεμίσαμε...
    Για στρώσου πάλι στο διάβασμα:))

    Καλή εβδομάδα νά'χεις,καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μάγισσα Κίρκη,α,εσύ μου μπήκες φορτσάτη!Θετικόν!Από την πρώτη επαφή με τον ΑΠΟΥΡΩ θέλεις να τον καταλαβαινεις κιόλας;:))
    Εκτιμώ τη φιλομάθεια,γι αυτό, όταν εχεις χρόνο, δες την παραπομπή που εγραψα στον α Κενταύρου.καθώς και παλιότερες αναρτησεις ΑΠΟΥΡΩ,μη βιάζεσαι να τα μάθεις γρήγορα,εξετάσεις θα δώσετε τον Ιούνιο:))

    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χα χα χα
    είσαι σίγουρους;
    γιατί και γώ είχα μιά γιαγιά, που είχε δύο αγόρια (οι τσούπρις δε μετράνε) διαφορετικών προσανατολισμών (σικ) η βάβω δεν ήθελε να χολοσκάσει κανέναν, έπαιρνε και τα δύο ψηφοδέλτια εμπιστευτικά, και στο τέλος έρριχνε αυτό που γουστάριζε .Μου το είχε πει εμπιστευτικά σε κάποιες εκλογές παλιά..
    :))
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πόνεσε το χεράκι το συγγραφικό του έρμου του Απουρώ, μα το κοινό του τι του φταίει που έχει μαζί του εθισμό; χαχα
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα:)

    υ.γ. Ωραίο αρχειακό υλικό οι φωτογραφίες, πρόσφατα ξεφύλλιζα ένα άλμπουμ του πατέρα μου εκείνης της εποχής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος22/11/10, 12:02 μ.μ.

    Νιώθω συγκίνηση βλέποντας παλιές φωτογραφίες. Πως να το κάνουμε, υπάρχουν οι ρίζες μας σ' αυτές. Βασίλη να είσαι καλά που κάνεις την καρδιά μας να σκιρτάει. Αθηνά Λατινοπούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. demetrat μου,απόλυτα σίγουρος,η μάνα επιζητούσε πάντα την άποψη των αγοριών της οικογένειας για την ψήφο,δεν υπήρχε καν θέμα διαφωνίας...

    Καλή εβδομάδα ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Fri μου,όπως ίσως διαπιστώνεις και από σχόλια συγχωριανών που γραφουν εδώ μέσα,ο ΑΠΟΥΡΩ μέχρι και φαν κλαμπ είχε:)))
    -Εχω αφήσει ένα πακέτο τετοιων παλιών φωτογρααφιών στο εν Ελλάδι τεχνικό επιτελειο μου,θα μου τις στειλουν όταν τις σκαναρουν,ειναι κρίμα να χάνεται τέτοιο υλικό...

    Καλή εβδομάδα νά'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος,Αθηνά Λατινοπούλου,μα πώς ν'αρνηθούμε το παρελθόν μας;:)

    -Τέλειωσα το βιβλίο,οταν θα ειμαι ετοιμος για παρουσιαση,θα σε ενημερώσω...

    Σ'υχαριστώ,Αθηνα...

    Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Από fan club του ΑΠΟΥΡΩ,
    αναμένουμε πιο συχνά παρεμβάσεις του.
    Καλή βδομάδα,Βασίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eva Neocleous,μια φορά το μήνα,Εύα μου,καλά είναι,περισσότερο θα σας κουράσει,έχει ακόμα δεκαπέντε παλιά κιτάπια ν'ανεβάσει,μετά,δεν ξερω,ίσως τον...αναστήσω:))

    Καλη εβδομάδα στην Κύπρο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οh yeah ! APOURO fan club, άλλος ενας απολαυστικός 'ΑΠΟΥΡΩ'
    Διαβάζω κάθε φορά το απόκομμα που βάζεις κι ειναι σαν να την ακούω τη λαλιά σας.
    Η φωτογραφία μοιάζει συρμένη απο βαθιά απο ενα κόσμο που δεν υπάρχιε πιά.
    Συμπτωματικά και εγω εχω ανεβάσει θέμα με αναμνήσεις απο φωτογραφίες και κείμενα. Αλλα όχι απο τόσο παλιά.
    Μου δίνεις ιδέα τώρα, θα βρώ μια παμπάλαιη φωτογραφία μικρασιατών προγόνων μου να την μεγαλώσω να την κρεμάσω στον τοίχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χαιρετίσματα στο σύγχρονο Σουδάν από το παρακατιανό και τεταρτοκοσμικό Ελλαδιστάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. tzonakos,σκαναρισματα και τετοια δεν τα κατεχω,εσύ που το κατεχεις το αθλημα,πρεπει να γεμισεις το αρχειο σου με τετοιες φωτογραφίες, όπου κι αν τις βρισκεις...
    Αναμενω σχετικές αναρτησεις...

    Καλο βράδυ ,ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. hackaday,αλλάζουμε;;;:)))

    ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ,ΡΕ ΠΑΛΙΚΆΡΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Suspect,Καλημέρα,Ύποπτε φίλε,
    με τις ωραιες εκπομπές σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χα'ίρμομαι που είδες με τέτοιο μάτι την πτώση της Αναγέννησης σε κατώτερη κατηγορία. Βέβαια σε αυτό φταίει που είσαι και μαθημένος να "πέφτεις" κάπου κάπου στη Β Εθνική ως Αρειανός!! :)))

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. NdN,καλώς το καλο το παλικάρι!:)Με απογοητεύες:),περσινά ξινά σταφύλια!!!Ακόμα δε χώνεψες την υποταγή στα κίτρινα μέσα στην Τούμπα;:)))

    Καλημέρα στο Λονδίνο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή