Εγραψαν ιστορία, φθηνή επιλογή, επιδόσεις χελώνας,
και μηχανικά μόνο η μανιβέλα τους έλειπε!
Είχα την "ευτυχία" να οδηγώ για χρόνια το ρουμάνικο Dacia,
του έχω αφιερώσει και αναρτήσεις (εδώ κι εδώ), για να πιάσω
τα ενενήντα χιλιόμετρα, χρειαζόμουν ευθεία πέντε χιλιoμέτρων!
Κι εκείνο το τιμόνι, άσε, σκέτο τρακτέρ,
το θετικό της υπόθεσης ήταν ότι γύμναζα τα μπράτσα μου!
-Lada, πρωταθλητής σταθερού τιμονιού, ο φίλος που το οδηγούσε,
κάθε εβδομάδα το πήγαινε για ζυγοστάθμιση!
-Skoda, είχε τη μηχανή πίσω, στις ανηφόρες έπρεπε να έχεις φορτωμένο
το πορτ μπαγκάζ, που ήταν μπροστά, για να ισοσταθμίζεται το βάρος,
αλλιώς δεν έβγαζε τις ανηφόρες με τίποτα!
-Zastava, κάτι έλεγε το Υugo, όχι όμως το παλιό, αλλά και πάλι
δεν μπορούσε να συναγωνιστεί τα μικρά δυτικοευρωπαϊκά.
-Wartburg, εδώ η επιστήμη σήκωνε τα χέρια.
Ο φίλος, που είχε την ατυχία να το υποστεί για μερικά χρόνια,
έλεγε με χιούμορ:
-Ξιέρ'ς πώς τραβάει, όταν του φουρτώνου κουπριά;
Το αυτοκίνητο είναι πρώτα ασφάλεια κι αυτά τα οχήματα
μόνο ασφάλεια δεν παρείχαν...
και μηχανικά μόνο η μανιβέλα τους έλειπε!
Είχα την "ευτυχία" να οδηγώ για χρόνια το ρουμάνικο Dacia,
του έχω αφιερώσει και αναρτήσεις (εδώ κι εδώ), για να πιάσω
τα ενενήντα χιλιόμετρα, χρειαζόμουν ευθεία πέντε χιλιoμέτρων!
Κι εκείνο το τιμόνι, άσε, σκέτο τρακτέρ,
το θετικό της υπόθεσης ήταν ότι γύμναζα τα μπράτσα μου!
-Lada, πρωταθλητής σταθερού τιμονιού, ο φίλος που το οδηγούσε,
κάθε εβδομάδα το πήγαινε για ζυγοστάθμιση!
-Skoda, είχε τη μηχανή πίσω, στις ανηφόρες έπρεπε να έχεις φορτωμένο
το πορτ μπαγκάζ, που ήταν μπροστά, για να ισοσταθμίζεται το βάρος,
αλλιώς δεν έβγαζε τις ανηφόρες με τίποτα!
-Zastava, κάτι έλεγε το Υugo, όχι όμως το παλιό, αλλά και πάλι
δεν μπορούσε να συναγωνιστεί τα μικρά δυτικοευρωπαϊκά.
-Wartburg, εδώ η επιστήμη σήκωνε τα χέρια.
Ο φίλος, που είχε την ατυχία να το υποστεί για μερικά χρόνια,
έλεγε με χιούμορ:
-Ξιέρ'ς πώς τραβάει, όταν του φουρτώνου κουπριά;
Το αυτοκίνητο είναι πρώτα ασφάλεια κι αυτά τα οχήματα
μόνο ασφάλεια δεν παρείχαν...
κάρα μη εμπορικά αλλά σκυλιά εκει που άλλα σταματούσαν αυτά προχώραγαν....εκτός δρόμου φυσικά....να σαι καλά
ΑπάντησηΔιαγραφήhomemade,τι να τα κανω τα σκυλιά,οταν για να κάνεις ασφαλές προσπέρασμα χρειαζόσουν αεροδρόμιο; :((
ΔιαγραφήΓιαααα πεςςς.... πόσα δυστυχήματα έχεις δει με wartburg?
ΑπάντησηΔιαγραφήμε skoda? ή με Lada?
Ενώ τώρα με τα υπερασφαλή οχήματα ξεκληρίζεται ένα χωριό κάθε χρόνο....
Ένας Θείος είχε wartburg κι εβαζε μωσαικά... φορτωμένο το όχημα με τα υλικά, με τα εργαλεία και με ένα μακρόστενο ρολό από τσιμέντο που έκανε το τελικό στρώσιμο στο μωσαικό κι από μόνο του ζύγιζε μισό τόνο.... θηρίο όμως το όχημα!!! φόρτωνε και την οικογένεια και την πήγαινε στην παραλία τις Κυριακές ... μπορώ να σου πω πως πρώτα αποσύρθηκε ο Θείος λόγω υγείας και μετά εκείνο :-)
Kαλημέρα Vad
να είσαι καλά :-)
Levina,πολλά,πάρα πολλά,επειδή δεν μπορουσες να αντιδράσεις γρήγορα σε κατι ξαφνικο :(
ΔιαγραφήΞέχασες τα Trabant!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://el.wikipedia.org/wiki/Trabant
αθεόφοβος,άλλα και τούτα!Φίλος που ταξιδεψε στην Ανατολική Γερμανία πριν απο την πτωση του Τειχους,εκνε ευχέλαιο άμα τη επιστροφή του :))
ΔιαγραφήΑσφάλεια δεν παρείχαν, στην ανηφόρα ζορίζονταν, ωραία δεν ήταν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητα!!:P
Φιλάκια VAD:)
serenata,αριστουργήματα σου λεω :0,εχουν τη θεση τους πια σε τεχνολιγικο μουσειο :)
Διαγραφήlada έχει κι ένας ξάδελφός μου και βασανίζεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι πρωτότυπο -!!!- τέτοιο αμάξι.
καλημέρα!
Summertime Blues,ένας δικός μου πριν απο χρόνια το εδωσε πισω στην αντιπροσωπεία μετά απο μια βδομάδα οδήγησης!
ΔιαγραφήΕπικά αυτοκίνητα. Συν το Trabant που λέει ο Αθεόφοβος. Yugo είχε κάποτε η μάνα μου. Κορυφαίο αμάξι. Και τρομακτικά λιτό. Ούτε το Τ-34 των Σοβιετικών δεν ήταν τόσο λιτό. Και δεν υπερβάλλω. Δεν χάλαγε ποτέ. Είχε πολύ φθηνά ανταλλακτικά. Απλό στη σκέψη: τέσσερις ρόδες, κιβώτιο και τιμόνι. Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πριν πολλαααά χρόνια, μια φορά στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης που είχε βρέξει τόσο πολύ και είχε κυριολεκτικά πλημμυρίσει ο δρόμος. Ε, το μόνο αμάξι που κουνιόταν και δεν είχε ακινητοποιηθεί ήταν το Yugo!
ΑπάντησηΔιαγραφήKANTHAROS,τα νεότερα Yugo κάτι λεγανε,τα παλαιότερα,σαν κι αυτά με τα οποία ερχονταν στη Βόρεια Ελλάδα για διακοπές οι πρωην Γιουγκοσλάβοι,ήταν για κλάματα!
Διαγραφήμου αρέσουν ιδιαίτερα τα παλιά αυτοκίνητα!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτά που πόσταρες είναι επικά αυτοκίνητα!
καλό μεσημέρι.
christina,επος αργοκινούμενων:)
Διαγραφήξέρω κάποιον που στα 16 ε'ιχε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και το χόμπυ του ηταν να το ξυλώνει να δει πως είναι φτιαγμένο και μετά να το συναρμολογεί.Μηχανικός δεν έγινε αλλά αστροφυσικός :)
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημερούδια
Ε,allora,φίλος μηχανικός αυτοκινητων τα ξήλωνε με το μάτι:)
ΔιαγραφήΦίλη οδηγούσε γιούγκο (πριν από χρόνια) την τράκαρε ένας με ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αυτός έγινε ζελατίνα, εκείνη ούτε γρατζουνιά! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήKoueen,ε,αφού δεν προσφεραν άλλη ασφάλεια,είχαν τη λαμαρίνα να λειτουργει σαν αερόσακκος:))
ΔιαγραφήΝα υποθέσω ούτως λόγος για σένσορς, για αυτόματο παρκάρισμα και για GPS, ε?
ΑπάντησηΔιαγραφήMana, :)))Μόνο η μανιβέλα τους ελειπε:)))
Διαγραφήκαλε που τα θυμήθηκες;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλό απόγευμα!
ria,πώς να τα ξεχάσω,το Dacia ήταν κομμάτι της ζωής μου για χρόνια ολόκληρα!
ΔιαγραφήAθάνατοι ματρακάδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν παρέλθει η αξία χρήσης τους ως αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμεύσουν και σαν κηπίσκοι. Αφαιρείς την οροφή, χώμα μέσα και λουλούδια. Πόσα δεν έχεις δει έτσι;
ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ,μέχρι και κοτέτσια:))
ΑπάντησηΔιαγραφή