Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

Λιμουζίνες ανατολικού τύπου

Εγραψαν ιστορία, φθηνή επιλογή, επιδόσεις χελώνας, 
και μηχανικά μόνο η μανιβέλα τους έλειπε!
Είχα την "ευτυχία" να οδηγώ για χρόνια το ρουμάνικο Dacia, 

του έχω αφιερώσει και αναρτήσεις (εδώ κι εδώ), για να πιάσω 
τα ενενήντα χιλιόμετρα, χρειαζόμουν ευθεία πέντε χιλιoμέτρων!
 Κι εκείνο το τιμόνι, άσε, σκέτο τρακτέρ,
 το θετικό της υπόθεσης ήταν ότι γύμναζα τα μπράτσα μου! 

-Lada, πρωταθλητής σταθερού τιμονιού, ο φίλος που το οδηγούσε, 
κάθε εβδομάδα το πήγαινε για ζυγοστάθμιση!
-Skoda, είχε τη μηχανή πίσω, στις ανηφόρες έπρεπε να έχεις φορτωμένο 
το πορτ μπαγκάζ, που ήταν μπροστά, για να ισοσταθμίζεται το βάρος, 
αλλιώς δεν έβγαζε τις ανηφόρες  με τίποτα!
  -Zastava, κάτι έλεγε το Υugo, όχι όμως το παλιό, αλλά και πάλι 
δεν μπορούσε να συναγωνιστεί τα μικρά δυτικοευρωπαϊκά.

-Wartburg, εδώ η επιστήμη σήκωνε τα χέρια. 
Ο φίλος, που είχε την ατυχία να το υποστεί για μερικά χρόνια,
 έλεγε με χιούμορ:
-Ξιέρ'ς πώς τραβάει, όταν του φουρτώνου κουπριά;

Το αυτοκίνητο είναι πρώτα ασφάλεια κι αυτά τα οχήματα 
μόνο ασφάλεια δεν παρείχαν...

     
                                      

24 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/6/13, 10:48 π.μ.

    κάρα μη εμπορικά αλλά σκυλιά εκει που άλλα σταματούσαν αυτά προχώραγαν....εκτός δρόμου φυσικά....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. homemade,τι να τα κανω τα σκυλιά,οταν για να κάνεις ασφαλές προσπέρασμα χρειαζόσουν αεροδρόμιο; :((

      Διαγραφή
  2. Γιαααα πεςςς.... πόσα δυστυχήματα έχεις δει με wartburg?
    με skoda? ή με Lada?
    Ενώ τώρα με τα υπερασφαλή οχήματα ξεκληρίζεται ένα χωριό κάθε χρόνο....
    Ένας Θείος είχε wartburg κι εβαζε μωσαικά... φορτωμένο το όχημα με τα υλικά, με τα εργαλεία και με ένα μακρόστενο ρολό από τσιμέντο που έκανε το τελικό στρώσιμο στο μωσαικό κι από μόνο του ζύγιζε μισό τόνο.... θηρίο όμως το όχημα!!! φόρτωνε και την οικογένεια και την πήγαινε στην παραλία τις Κυριακές ... μπορώ να σου πω πως πρώτα αποσύρθηκε ο Θείος λόγω υγείας και μετά εκείνο :-)

    Kαλημέρα Vad
    να είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Levina,πολλά,πάρα πολλά,επειδή δεν μπορουσες να αντιδράσεις γρήγορα σε κατι ξαφνικο :(

      Διαγραφή
  3. Ξέχασες τα Trabant!
    http://el.wikipedia.org/wiki/Trabant

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αθεόφοβος,άλλα και τούτα!Φίλος που ταξιδεψε στην Ανατολική Γερμανία πριν απο την πτωση του Τειχους,εκνε ευχέλαιο άμα τη επιστροφή του :))

      Διαγραφή
  4. Ασφάλεια δεν παρείχαν, στην ανηφόρα ζορίζονταν, ωραία δεν ήταν....
    Κατά τα άλλα μια χαρά αυτοκίνητα!!:P

    Φιλάκια VAD:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. serenata,αριστουργήματα σου λεω :0,εχουν τη θεση τους πια σε τεχνολιγικο μουσειο :)

      Διαγραφή
  5. lada έχει κι ένας ξάδελφός μου και βασανίζεται.
    είναι πρωτότυπο -!!!- τέτοιο αμάξι.
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Summertime Blues,ένας δικός μου πριν απο χρόνια το εδωσε πισω στην αντιπροσωπεία μετά απο μια βδομάδα οδήγησης!

      Διαγραφή
  6. Επικά αυτοκίνητα. Συν το Trabant που λέει ο Αθεόφοβος. Yugo είχε κάποτε η μάνα μου. Κορυφαίο αμάξι. Και τρομακτικά λιτό. Ούτε το Τ-34 των Σοβιετικών δεν ήταν τόσο λιτό. Και δεν υπερβάλλω. Δεν χάλαγε ποτέ. Είχε πολύ φθηνά ανταλλακτικά. Απλό στη σκέψη: τέσσερις ρόδες, κιβώτιο και τιμόνι. Δεν θα ξεχάσω ποτέ, πριν πολλαααά χρόνια, μια φορά στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης που είχε βρέξει τόσο πολύ και είχε κυριολεκτικά πλημμυρίσει ο δρόμος. Ε, το μόνο αμάξι που κουνιόταν και δεν είχε ακινητοποιηθεί ήταν το Yugo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KANTHAROS,τα νεότερα Yugo κάτι λεγανε,τα παλαιότερα,σαν κι αυτά με τα οποία ερχονταν στη Βόρεια Ελλάδα για διακοπές οι πρωην Γιουγκοσλάβοι,ήταν για κλάματα!

      Διαγραφή
  7. μου αρέσουν ιδιαίτερα τα παλιά αυτοκίνητα!
    και αυτά που πόσταρες είναι επικά αυτοκίνητα!

    καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ξέρω κάποιον που στα 16 ε'ιχε ένα τέτοιο αυτοκίνητο και το χόμπυ του ηταν να το ξυλώνει να δει πως είναι φτιαγμένο και μετά να το συναρμολογεί.Μηχανικός δεν έγινε αλλά αστροφυσικός :)

    καλημερούδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε,allora,φίλος μηχανικός αυτοκινητων τα ξήλωνε με το μάτι:)

      Διαγραφή
  9. Φίλη οδηγούσε γιούγκο (πριν από χρόνια) την τράκαρε ένας με ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αυτός έγινε ζελατίνα, εκείνη ούτε γρατζουνιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koueen,ε,αφού δεν προσφεραν άλλη ασφάλεια,είχαν τη λαμαρίνα να λειτουργει σαν αερόσακκος:))

      Διαγραφή
  10. Να υποθέσω ούτως λόγος για σένσορς, για αυτόματο παρκάρισμα και για GPS, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλε που τα θυμήθηκες;;;

    καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ria,πώς να τα ξεχάσω,το Dacia ήταν κομμάτι της ζωής μου για χρόνια ολόκληρα!

      Διαγραφή
  12. Aθάνατοι ματρακάδες.
    Όταν παρέλθει η αξία χρήσης τους ως αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμεύσουν και σαν κηπίσκοι. Αφαιρείς την οροφή, χώμα μέσα και λουλούδια. Πόσα δεν έχεις δει έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ,μέχρι και κοτέτσια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή