Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Η βερικοκιά

                                      Αγαπημένο φρουτόδενδρο,
                    
                    σχεδόν μόλις τελείωναν τα κεράσια,
                    απολαμβάναμε τους καρπούς του,
                                                 
                    μέχρι να έρθει η ώρα για τα πρώτα ροδάκινα...
                    Ούτε τα κουκούτσια του βερίκοκου δεν πήγαιναν χαμένα,
                                 φτύναμε στο τσιμέντο και  τρίβαμε πάνω του το κουκούτσι,
                      μέχρι να φαγωθεί η μια άκρη του, αφαιρούσαμε την 
                      εσωτερική ψίχα απ' το κουκούτσι  και η αυτοσχέδια σφυρίχτρα 
                      ήταν έτοιμη!  
                Και φυσικά, όπως όλα τα παιδιά της εποχής, όπου βρίσκαμε 
 βερικοκιά την τρυγούσαμε κανονικά, δεν αφήναμε 
ούτε κουκούτσι.

                      Την ιστορία που ακολουθεί μου την αφηγήθηκε φίλος
                       από  καμποχώρι της Θεσσαλονίκης.
                      Δεκαετία του 60, η πρώτη τάξη του γυμνασίου πάει εκδρομή 
                      στα Μουδανιά, τα παιδιά πρώτη φορά είχαν βγει έξω 
                      απ' το χωριό τους, καθώς βολτάρανε στους δρόμους 
                     των Μουδανιών κάποιο παιδί βλέπει σ' έναν  κήπο μια βερικοκιά   
                      γεμάτη, ρωτάει την κυρία που περιποιόταν τον κήπο,
                     "θεία, να κόψου  ένα βιρίκουκου;" , "κόψε, παιδί μου!", 
                      του λέει η ευγενική κυρία 
                      και το παιδί φωνάζει στην υπόλοιπη παρέα,"εεεε, μας αφήν'!"
                      (μας επιτρέπει) και όλο το τσούρμο των χωριατόπουλων ορμάει
                      στη βερικοκιά και δεν αφήνει κουκούτσι!!!
                      Δε γνωρίζω αν μετάνιωσε η ευγενική κυρία, ξέρω όμως σίγουρα 
                      ότι το αγαθό χωριατόπουλο κι όλη η παρέα του ακόμα γελούν 
                      όταν θυμούνται τα βερίκοκα των Μουδανιών!
                       
                      ΥΓ. Η ανάρτηση αφιερωμένη στη Ζoyzoy και στις κομπόστες της
                      (εδώ)
                     

58 σχόλια:

  1. αα υπέροχα τα βερύκοκα... και τα κουκούτσια...

    σοβαρά μιλάω εγώ φέτος ξεκίνησα να τα σπάω

    http://www.atriantafyllou.gr/%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%83-%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%85%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CE%B1%CE%BD/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akrat,και το κουκούτσι αμύγδαλο:))
      Τα φρούτα...υπάρχει κατι καλύτερο;
      Τωρα αρχισαν και τα ροδάκινα,δε σου λεω τιποτα...

      Διαγραφή
  2. Αχ... θυμάμαι εκείνα τα αρωματικά Μπεμπέκου.
    Η μαμα μου έφτιαχνε και λικερ-άκι.
    Εγώ μαρμελάδες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαρένια,αμαν μ'αυτά τα Μπεμπέκου,εγω ήξερα απλώς τα βερίκοκα του θείου μου του Νίκου:)

      Καλημέρα στο Γλαροσόι

      Διαγραφή
  3. Αυτά είναι τα ωραία! Τα φρούτα από τα δέντρα και ούτε τα πλέναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. sofia,μήπως ειχαμε νερό μεσα στο κτημα,για να πλένουμε τα φρούτα;Ξερεις,εφυγα απ'τον τόπο μου και πέρασε καιρός για να συνηθίσω ότι πρεπει ν'αγοράζω φρούτα απ'το μαναβη,έτσι ειναι,οταν εχεις συνηθίσει να τα τρως κατευθειαν απ'το δεντρο...

      Διαγραφή
  4. A! δεν το ήξερα αυτό με τις σφυρίχτρες!!!! εμείς τα σπάζαμε τα κουκούτσια και τα τρώγαμε!!!ΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ElenaG,να σου προτεινω τωρα να κανεις σφυριχτρες;Χα!!!

      Διαγραφή
  5. Πλάκα είχε η ιστορία!
    Η βερικοκιά σου είναι άρρωστη! Το κατάλαβα από τους λεκέδες στα κουκούτσια! Ρώτα έναν γεωπόνο νομίζω υπάρχει λύση. Είχε ο παππούς μου ένα χωράφι με βερικοκιές και θυμάμαι ότι μου έλεγε για αυτά τα σημάδια στα κουκούτσια. Δεν θυμάμαι όμως καθόλου ούτε για ποια αρρώστια πρόκειται ούτε πως αντιμετωπίζεται. Σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση των βερίκοκων με τέτοια σημάδια στο κουκούτσι δεν είναι επικίνδυνη για τον άνθρωπο. Εγώ έχω φάει πολλά κιλά τέτοια βερίκοκα και όπως βλέπεις είμαι μια χαρά….. :)


    ΥΣ:(Ρε λές να φταίνε τα βερίκοκα που έγινα έτσι? :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. antinetrino,ποια βερικοκιά μου,μωρέ;κλεμμενη απ'το διαδικτυο ειναι!:)Αν ειχα δεντρα εγω,θα ήταν να τα βλέπεις και να τα καμαρωνεις,αλλά δυστυχώς δε διαθετω κτήμα...Τα σημάδια που λες,συνηθισμενη αρρωσστια στα οπωροφόρα δεντρα,φουσικλάδι τη λεγαμε στον τόπο μου...

      ΥΣ.Μια χαρά,χωρίς δυο τρομάρες,ε;:))

      Διαγραφή
    2. Καλά λοιπόν.....

      (Εγώ πίστεψα ότι είναι δικό σου το δέντρο στην φωτο!)

      Γραψε λάθος.:)

      Διαγραφή
  6. Είχα ρίξει μια χούφτα από κουκούτσια...στο παρτέρι του δήμου ...έξω από το μαγαζί...φύτρωσαν τα περισσότερα....έκλεψαν τα περισσότερα δεντράκια...και έχουν μείνει δύο...τα ποτίζω και τα προσέχω σαν τα μάτια μου...Θέλω να τα δω να μεγαλώνουν...Το λατρεύω αυτό το φρούτο...όχι του εμπορίου...καμμια σχέση...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mia,όχι,βρε,δεν τα εκλεψαν,απλώς τα...οικειοποιήθηκαν:),
      ασε τον κόσμο να φάει βερικοκα!
      Οταν αργότερα μεγαλώσουν τα δεντράκια,μήπως θα χρειαστούν εμβολιασμό;Ρωτησε καποιον γεωπόνο...

      Καλη σου μέρα...

      Διαγραφή
  7. Και βέβαια την 10ετία του 60 δεν θυμάμαι να τρώμε βερίκοκα και αρκετά συχνά να μην βρίσκουμε και τα απαραίτητα άσπρα σκουληκάκια μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αθεόφοβε,αυτά ητνα οικολογικά,αφού ειχαν σκουλήκια,σημαινει οτι ήταν αράντιστα...
      -πάντως δε θυμάμαι σκουλήκια στα βερικοκα,εκτος πια αν τα τρώγατε παραγινωμένα...

      Διαγραφή
  8. αυτό με τα κουκούτσια δεν το ήξερα...πάω να φάω και να το δοκιμάσω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nasia,δοκίμασέ το,τα μικρά θα ενθουσιαστουν,οπότε για σφυριχτρες δε θα χρειάζεται να τρεχεις στα Jumbo:)

      Διαγραφή
  9. Βερίκοκα αγαπημένα!!!! πολύ καλησπέρα σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Leviathan,όλα τα φρούτα του καλοκαιριου!
      Πολύ καλημέρα σας:)

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος19/7/12, 5:26 μ.μ.

    Που το θυμήθηκες!
    Α όλα κι΄ολα εμείς τώρα σφυρίχτρες παίρνουμε μόνο απο τα jumbo και κρατάμε τη σακούλα μεχρι να μας δεί όλη η γειτονιά.
    Για τί μας πέρασες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thalassokrator,εσεις τωρα ανακαλύψατε τα jumbo???
      Eμεις τα ξεραμε απ'τις δεκαετίες του "50 και του"60!
      Εννοώ τα...τζάμπα βεβαίως:))

      Διαγραφή
  11. Ω!!σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση!
    Εγώ όχι δεν έφτιαχνα σφυρίχτρες γιατί δεν είχαμε βερυκοκιές,θυμάμαι όμως με την κόλα απ'τις αμυγδαλιές που παιζαμε κάνοντας φούσκες σε μπολάκι με ξυλαράκι!

    Τρελή χαρά!!

    Υ.Γ Εχει λυσσιάξει ο βρομοαέρας πάλι μας παίρνει και μας σηκώνει 3μέρες έχω να βάλω σε θάλασσα το πόδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. zoyzoy,δανεικά ειναι αυτά,εσύ μας έδιξες κομπόστες, εμεις σφυριχτρες:)
      Βρε συ,χαλούσατε το δεντρο,η κολα ήταν η άμυνα του δεντρου εναντιον καποιων ασθενειών!

      ΥΓ.Ενω κανει ζεστη,ο αέρας χαλάει τη θάλασσα εδω και τρεις μερες,μιλάμε για πολύ χάλι,ισως δοκιμάσω σημερα,θα δουμε...

      Διαγραφή
  12. Τι ιστορία μου θύμισες στα Μουδανιά!!
    Αύριο θα σου πω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τhalassenia,κι εκει εφτασε η χάρη σου;:))

    Ερχομαι,να μου πεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να τα τρώω, αλλά να τα αγοράζω απο τον μανάβη. ΜΟΝΟ. ΑΠο το δένδρο, θάχει κανα σκουλίκι. Δεν μπορώ.
    Επίσης το αμυγδαλο του κουκουτσιού, είναι πικρό και εχω αλλεργια. Φτιάχνω όμως ποτό για τους άλλους και βερύκοκο γλυκό με ασβέστη. Απο τον Μανάβη λέμε.
    την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κι επειδή διαβάζω διαγώνια, δεν πέτυχα την σφυρίχτρα... σιγά εγώ δεν ξέρω απο αυτά.... τσιμεντέ υπόθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφο φρούτο, και εμφανισιακά, αλλά και γευστικά! Το ξεκίνημα του καλοκαιριού, και η απόλυτη έννοια της "ανακύκλωσης" με την δημιουργία και μαρμελάδας από τα ώριμα βερυκοκάκια!!!!

    Να είσαι καλά φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. palalos,όλοι εδω μεσα της φρουτοθεραπειας ειμαστε:)
      Καλο μεσημερι...

      Διαγραφή
  17. Sweet-Zouzouna,εσύ και τα Κολωνάκια σου,αμαν πια,μην τα τρως απ'το δεντρο,θα πάθει η...κοιλίτσα σου,αντε απο κει,κωλόμαγκες Αθηναίοι,επειδη δεν τα εχετε δίπλα σας,κάνετε πως δε σας αρεσουν κατευθειαν απ'το δεντρο,αλλά τα νεράντζια απ'τα πεζοδρόμια τα περιδρομιάζετε:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπρέ, ειναι απότιστα τα νεράντζια και πικρά... του πεζοδρομίου.
      Αφού οσες φορές μου φέρανε απο δένδρο, είχε σκουλίκια. αντε!
      Δεν μ' αρέσουν.
      και τ' αυγά ομοίως. Τα θέλω βιομηχανοποιημένα.

      Διαγραφή
    2. Zouzouna,ε,σε καταλαβαινω,τα ευγενη στομάχια...:))

      Διαγραφή
  18. Ωραία ιστορία, καλοκαιρινή.
    Αυτό με τα κουκούτσια - σφυρίχτρες δεν το ήξερα.
    (πάντως, μεταξύ μας, προτιμώ τα κεράσια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιγκουίνε,τι να πω κι εγω που μεγάλωσα κατω απ'την κερασιά:)

      Διαγραφή
  19. ΄μεταξύ μας... βερύκοκα είναι τα διαμαντοπούλου... αλλά τα καλύτερα όλων που αποκλείετε να τα χάβει κανείς θνητός πλέον είναι τα τσαουλιά... Κυκλοφορούν μια βδομάδα και λογικά τα κόβω να κάνουν και 40 ευρώ το κιλό...
    αυτά είναι το θαύματα της φύσης.... ευλογιμένα να είναι... όταν τα αγόραζα σαν μανάβης ίσα ίσα κρατούσαν μια ημέρα

    μετά από αυτά τα δύο όλα τα άλλα που κυκλοφορούν στην ελλάδα είναι αηδίες...

    τρώτε επίσης τα αποξηρμένα τα τούρκικα ΥΠΕΡΟΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akrat,το ξαναειπα και σε άλλο σχόλιο,εγω δεν ξερω ποικιλίες,ηξερα μονο τα βερικοκα του θείου μου του Νικου:)
      -τουρκικα;γιατι,δεν εχει ελληνικά;Κια μη με πεις σοβινιστή!:))

      Διαγραφή
    2. Πράγματι η ποικιλία τσαουλί είναι κορυφαία, αλλά μόνο για τον κήπο μας ή για μαρμελάδα λόγο αρώματος!
      Είχα μέχρι φέτος, μόλις ξεράθηκε 40 χρόνων (Κηφισιά).
      Ακόμα ψάχνω για να thn βρώ σε φυτώρια αλλά προωθούν τα εμπορικά.
      ΥΓ υπάρχει μία στον Πόρο που την λένε τσαουλί, καμία σχέση.

      Διαγραφή
  20. Να είναι καλά οι βερικοκιές και όλα τα δεντράκια που μας δίνουν καρπούς.

    Μουδανιά; Νέα Πλάγια εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KANTHAROS,φρούτα και νά'ναι "κίτρινα":))
      Νέα Πλάγια;Πολύ παλιά,πριν γίνει ο νεος δρόμος,σταματούσαμε για ωραια σουβλάκια εκει ή κανω λάθος;Μιλάω για 76-80,τοτε που και τα δυο πόδια της Χαλκιδικής ήταν ολοδικά μας:))

      Διαγραφή
  21. είναι το αγαπημένο μου φρούτο,εκτός από τα πορτοκάλια,τα βερύκοκα είναι αυτά που χαρακτηρίζουν την περιοχή μας.μέσα στα χωράφια μας να τρώω βερύκοκα με θυμάμαι!η μαμά φτιάχνει τόνους μαρμελάδας μιας και είναι δικής μας σοδειάς!στείλε διεύθυνση να στείλω μαρμελάδα,θα έστελνα και βερύκοκα αλλά δεν είναι πια η εποχή τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. christina,τα πορτοκάλια,οχι πως δεν τα πάω,αλλά βαριέμαι να τα καθαριζω:))
      Ελα,βρε,μην μπαινεις σε κόπο,πάντως σ'ευχαριστω πολύ:))

      Διαγραφή
  22. Λοιπόν στα Μουδανιά την δεκαετία του ΄60, ναι ναι τότε που ήμουν μικρό, είχα μία πρωτοθεία με τα ξαδέρφια μου.
    Θυμάμαι το κουβαδάκι με το στάρι που γέμιζα από τις αποθήκες της θείας και το πήγαινα απέναντι στον γείτονα για να το αλλάξω με φιστίκια αράπικα, ακατέργαστα.
    Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την νόστιμη συναλλαγή που δεν είχα ξαναδεί να γίνεται έτσι.
    Και μετά... το μολύβι μήκους μισού μέτρου από την έκθεση Θεσσαλονίκης. Από τότε έχω δεσμούς εκεί:)))

    Πριν δύο τρία χρόνια που ξαναπήγα στο χωριό, είδα ότι υπάρχει ακόμα η αποθήκη του γείτονα, όπως την έχω στο μαυλό μου, .....το κουβαδάκι έλειπε!!!!


    Από όλη την Ελλάδα εκεί βρήκες να πας;;;;;)

    Πάω να γλυκαθώ με τις κομπόστες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Thalassenia,συναλλαγή ειδος με είδος,το πρόλαβα,ο πατερας μου πουλούσε μήλα και αχλάδια στα γυρω χωριά και έπαιρνε σιτάρι,αβγά,ξερά κρεμμύδια,πατάτες,ζαρζαβατικά...
    -Εκθεση;θύμησες πολλές,λουκάνικο και μαυρη μπίρα,και...και...και...
    -Στα Μουδανιά δεν εχω σταματησει ποτέ,τα ξερω απλώς επειδή πήγα πολλές φορές Χαλκδική,έχω να περάσω απο κει δυο χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. VAD,έχουμε και εμείς μια βερικοκιά στην Άνδρο και μάταια περιμένουμε εδώ και οχτώ χρόνια να κάνει το καθήκον της και να μας παρουσιάσει τους καρπούς της.
    Μουλάρωσε κοινώς τα στύλωσε, και δεν εννοεί να δώσει ούτε ένα βερίκοκο.Να φανταστείς ότι φέραμε γεωπόνο να μας ενημερώσει αν είναι πράγματι βερικοκιά και γίναμε και ρεζίλι με την ασχετοσύνη μας.
    Πάντως, εμείς τις βερικομαρμελάδες μας τις κάναμε σε πείσμα της μουλάρας βερικοκιάς μας που νόμιζε ότι κρεμόμαστε από τα......κλαδιά της!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. VAD,έχουμε και εμείς μια βερικοκιά στην Άνδρο και μάταια περιμένουμε εδώ και οχτώ χρόνια να κάνει το καθήκον της και να μας παρουσιάσει τους καρπούς της.
    Μουλάρωσε κοινώς τα στύλωσε, και δεν εννοεί να δώσει ούτε ένα βερίκοκο.Να φανταστείς ότι φέραμε γεωπόνο να μας ενημερώσει αν είναι πράγματι βερικοκιά και γίναμε και ρεζίλι με την ασχετοσύνη μας.
    Πάντως, εμείς τις βερικομαρμελάδες μας τις κάναμε σε πείσμα της μουλάρας βερικοκιάς μας που νόμιζε ότι κρεμόμαστε από τα......κλαδιά της!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. xristin,η ασχετοσύνη δε μας κανει ρεζίλι,ρεζίλι γινομαστε οταν δεν αποδεχόμαστε την αγνοια μας...
    -Φαινεται πως ο θαλασσινός αέρας δεν αρεσει στη...μουλάρα,να τη μεταφυτέψεις σε...καμποχώρι:))

    Καλά να περνάτε,βρε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος21/7/12, 12:23 μ.μ.

    εγω για αυτό εχω μια πτυσόμενη σκαλίτσα μαζί μου πάντα να......βλέπεις την βερυκοκιά.....χμμμμ....ορμάω....

    νασαι καλά.....να σου πω ειναι ευκολο την διευθυνση της εν λόγω βερυκοκιάς ναχουμε......

    περνα όμορφα vad

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. homemade,απο ιντερνετική βρικοκιά θα κοψεις,μωρέ;Χάθηκαν οι ζωντανες;:))Να εισαι,καλά,ωρέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φέτος η μικρή μου βερικοκιά (που τις έχω αφιερώσει δεκάδες αναρτήσεις) είχε την τιμητική της...δεν έκανα μαρμελάδα αλλά μοίρασα βερίκοκα σ' όλη την οικογένεια...Αυτό όμως που έκανα είναι, πως κράτησα πολλά κουκούτσια, αφορμή, ένα mail για τις θεραπευτικές ιδιότητες των κουκουτσιών, έτσι θα πάρω μια πέτρα, θα κάτσω στη σκιά, θα τα σπάσω όλα και θα τρώω δυο την ημέρα (και ας είναι πικρά!)...θα σου γράψω αποτελέσματα!χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άιναφετς,μεγάλωσα τρωγοντας καθε ειδους φρούτα,όλα απ'το δενδρο κατευθειαν,ποιος κοιτουσε τοτε θεραπευτικές ιδιότητες,να γεμισουμε την κοιλιά μας νιαζόμασταν!
      Μακαρι να εχουναυτές τις ιδιότητες τα κουκούτσια,πάντως σιγουρα μπορεις να κανεις σφυριχτρα:))

      Διαγραφή
  30. ΔΥΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ
    ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΦΕΤΟΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ,χόρτασες κι εσύ,δεν εχεις παράπονο:)

      Διαγραφή
  31. Βλέπω έχεις τον Βασιλάρα από δίπλα,έρωτας<3
    Βερύκοκο,το αγαπημένο μου φρούτο!
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. kwnnie,bienvenue,mon amie!Μα και βεβαια,συνομίληκος ειναι,συνονόματος,τον ακούω απ'το πρωτο του ξεκινημα με το Δρόμο του Λοϊζου,να μην τον έχω από δίπλα;
    Ελπίζω να μη σου λειπουν τα βερίκοκα στα...Παρίσια:)

    Θα τα λεμε οπωσδήποτε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν τα ξέρουμε εδώ αυτά τα κόλπα.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Βασίλη μου
    σ ευχαριστώ που έκανες την ανάρτηση μου πιο ενδιαφέρουσα και με ξαναγύρισες στις παιδικές μου μνήμες!ΝΑΙ,κάναμε κι μείς σφυρίχτρες με τα κουκούτσια,χαχαχα Τι ωραία που ήταν τότε!με πόσο απλά πράγματα χαιρόμασταν!
    Και κάτι άλλο:είμαι τρελή φρουτού,αλλά σίγουρα προτιμώ να τα τρώω απο τα δέντρα παρά τα να τα έχω έτοιμα κομένα του ψυγείου!
    ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ,ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χαρά Θ.,δεν ξερω για σενα,αλλά για μενα δεν ήταν ωραια,ήταν χρόνια αφάνταστης ανεχειας,δε νοσταλγω,απλώς τα θυμαμαι ως βιώματα...
    -Κι εγω κάτω απ'τα δεντρα μεγάλωσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή