Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΔΩΡΑΚΙΟΝ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟΝ

Διαθέτει ολόκληρη γκάμα απο οικογενειακά κειμήλια και τα προσφέρει
με κλήρωση στους μπλογκοφίλους της, απ' την καλή συν-μπλογκέρισσα,
τη ΓΛΥΚΟΚΕΡΑΣΟΖΟΥΖΟΥΝΑ, όλα μπορείς να τα περιμένεις! Στην πρώτη κιόλας κλήρωση τυχερός ήταν ο υπογράφων, που κέρδισε τη ανωτέρω κούπα τσαγιού και, να πάρει η ευχή τη γκίνια μας
, μόλις την έλαβα προ αρκετών ημερών, γριππώθηκα ελαφρώς, οπότε η κούπα αξιοποιήθηκε δεόντως...Ακόμα κι αν δεν είχα γριππωθεί, πάει,πέρασε, ευτυχώς, είναι αυτονόητο ότι μια κούπα τσαγιού είναι απαραίτητη στο γέροντα Vad...άρα επιασε τόπο!
Κυρία Γλυκοκερασοζουζουνίδου μας, σας υπερευχαριστούμεν, κάντε καμιά "λαδιά" πάλι, ίνα κερδίσωμεν και εις τας επομένας κληρώσεις!!!
Και βεβαίως ευχόμεθα να έχετε, όπως πάντα, έτοιμο το στόμα σας, συγγνώμη, την πένα σας ήθελα να πω, να τα ρίχνετε ευθαρσώς, χύμα και τσουβαλάτα, όπως μας έχετε συνηθίσει! Σ' ευχαριστώ πολύ!

32 σχόλια:

  1. καλοριζικη η κούπα.Πολυ ομορφη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε αυτήν την ωραία κούπα επινες τα τσαγια σου; Τυχερέεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. την ... τύχη σου να ευχαριστείς και όχι εμένα κυρ Vadη μου!

    Η πορσελάνινη κούπα KONITZ, για γέρους?
    η λεπτεπίλεπτη φαγιάνς για γέρους?

    Δεν λέμε γέρος σπίτι μας ζμπροτέβ'σα ! ηλικιωμένος λέμε!
    και τριτιλίκιος !

    Καλεσμένοι όλοι αύριο της επετείου στην νέα κληρωση... όπως και καθε παρασκευή !
    και καλή σας τύχη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Koueen,για τσαγάκι μιλάμε
    ,άρα προφανως θελεις να πεις,
    "με γρίππη,με γρίππη!":))
    Καλημέρααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα,Αναστασία μου,εδω εξαντλειται η τύχη μου:))
    Καλημέρα στην αγαπημένη πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΖΟΥΖΟΥΝΑ,ΚΌΝΙΤΖ,ΜΟΝΙΤΖ,ΤΌΝΙΤΖ,σιγά μην ειχα και στο χωριό μου τέτοια,πού να τα ξέρω,βρε πρωτευουσιάνα μου,εγω ο χωριάταρος;:))
    -Τωρα που καλομαθα στα τυχερά,πάντα μεσα,αλλά ειμαι μεγαλοψυχος,δωσε και σε κανεναν άλλον!:))
    Σέυχαριστω,καλή μου,καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πωωω, VaD είσαι κακούλης! Γιατί βάζεις λόγια στο στόμα μου;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK,κυρ Χαμόγελε,το ματι μου δε διακρίνεται για την ευαισθησία του στο καλαίσθητο,αλλά οντως ειναι πανεμορφη.
    Σ'ευχαριστω πολύ,καλή σου μερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. SanDemetrio,καλλιτέχνημα,σου λεω!:)
    Χρόνια Πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Koueen,εδω δεν εχει κακούς,τους κακούς τους έκανες "μπαμπάδες" και "μαμάδες:))
    οχι,καλή μου,ο θείος Vad απλώς ήθελε να πει οτι θα το χρησιμοποιεί μόνο οταν γριππώνεται,ε,πώς,για τσαγάκια τον εχεις από τωρα;Καλύτερα ειναι τα τσίπουρα!:))
    Καλή σου μέρα,φιλιά στην άλλη μαμά,στον ξενιτεμενο μπαμπά,στο άτυχο ΚουηνΑμερικλανοΚουλόπουλο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χαχαχα, καλό καμουφλάζ για τσιπουράκι, δεν μπορώ να πω (μόνο μη σ' ακούσει η Ζουζουνίδου γιατί θα έχουμε άλλα χαχαχαχα).
    Άσε το πουλάκι μου, βγήκε και στην παρέλαση, μια κούκλα με τα άσπρα και τα μπλε!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Koueen,μ'επιασες,γιατι ειπα για το τσιπουορ;Για να μου στειλει η ΖΟΥΖΟΥΝΙΔΟΥ ένα σετ ρακοπότηρα:))
    -Το καμάρι μας θα παρελάσει κιόλας;Τολμώ να υποθέσω,με τη φούστα υπεράνω των γονατων,κατά τη νεότερη συνηθεια:))
    Καλη σου μερα,καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ωραίο το κανάτιον....νασαι καλά τυχερούλη vad....και εις άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. περαστικά και με γεια η κούπα. μακριά από μας τα κρυολογήματα όμως. πάω για βιταμίνη C και ας λένε ότι είναι μύθος ότι βοηθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Vad μου,θα σε μαλώσω.Τι "γέροντα vad..." μας λες;Μια γριππούλα ήτανε και πέρασε.
    Πάντα γερός και δυνατός!Με γεια και το(όχι γεροντικόν) δωράκιον.
    Την καλημέρα μου και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. homemade,να ειμαι καλα,
    να μη μου χρειάζονται τσαγάκια:)
    σ'ευχαριστω πολύ,καλημερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μανα,σ'ευχαριστω πολύ,το τι βοηθά και όχι μέχρι τωρα μας το καθόριζαν αυτοι που ηθελαν να πουλησουν την πραματεια τους,φάτε δημητριακά,οχι,μην τρωτε,
    βαρεθηκα τους δηθεν διατροφολόγους...
    Καλημέρα στην αγαπημένη Κύπρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Eva Neocleous,Ευα μου,οχι,βρε,
    δεν παραπονιέμαι ιδιαιτερα,σιγά τωρα,
    μια ψιλογριππούλα δε μας τρομάζει:)
    Καλημερα,Χρόνια Πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. akrat,μόνο που η τυχη μου εξαντλειται στις κούπες:))
    Καλημερα,ρε παλικάρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αντε πάλι τυχεράκια,σε πνήξανε στα δώρα!!!
    Και βέβαια είχαμε παρόμοιες κούπες στο Κολινδρό.
    Μόνο που συνήθως ήταν άδειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχαχα έλα βρε.. τόσοι αγώνες γίνονται στα γήπεδα (μη μιλήσω για χρηματισμούς μιζες στισήματα..) για τις κούπες.. :) :)
    πάντα τυχαιρός εύχομαι :) :)
    την καλησπέρα μου :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γιααα, να κοιτάξω τα ντουλάπια μου, τίποτα αχρηστα (για μενα) ποτηράκια του τσιπουριου, να βρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βασίλη
    δώσε και στον ΑΡΗ μια κούπα!
    Έχεις σαρώσει φέτος τους τίτλους...

    Άκου ΓΕΡΟΝΤΙΚΟΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Frezia,εσεις οι τότε "κατέχοντες" ειχατε:),εμεις το βρακί μας αναποδα!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. koulpa,ειδες;την κέρδισα χωρίς να στησω ούτε ένα ματς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΖΟΥΖΟΥΝΑ,του τσίπουρου λεμε,όχι του ...τσιπουριού,αλλά ξεχασα,πού να ξερεις εσύ απ'αυτά τα...χωριαταρέικα και λαϊκά τερψιλαρύγγια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανέστης Θ. Κετσετζίδης,φίλε Ανέστη,ο Αρης εχει δυο αστερια στη φανελα,έχει εικοσιμία κούπες,δε χρειάζεται τη δική μου,φυσικα και καμιά να μην ειχε,πάλι Αρειανάρα θα φωναζαμε:)
    -ΓΕΡΟΝΤΙΚΟΝ βεβαιως,επένδυση για το μέλλον,θα μας χρειαστεί,όταν κόψουμε το τσίπουρο!,ε,πώς,το τσαγάκι μας σε.. ρακοπότηρα θα το πίνουμε;:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και γριπωμένος και κερδισμένος!
    Όλα δικά σου!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. xristin,μοναχοφάης και απαιτητικός:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή