Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΧΡΥΣΟΎΝ ΚΑΖΆΝΙΟΝ


Όσο κι αν δεν είσαι της αρχής "κυνηγάω επιβραβεύσεις", δεν μπορείς ν' αρνηθείς ένα βραβείο, προπαντός όταν προέρχεται απο μια παλιά, καλή, ξεχωριστή μπλογκέρισσα, την καλή μου ATHINOVIO ή ΤΡΊΤΟ ΚΑΖΆΝΙ ΑΡΙΣΤΕΡΆ. Όσοι δεν τη γνωρίζετε, κάντε μια βόλτα στο μπλογκοσπίτι της (εδώ), ή θα τη λατρέψετε,
ή θα τη μισήσετε! Εγώ τη λάτρεψα, κάθε μέρα παίρνω τη δόση μου, είτε σχολιάζω τα γραφόμενά της, είτε όχι...

Και δε φτάνει που μου απένειμε το βραβείο που κυκλοφορεί στα μπλόγκια,
αλλά πρόσθεσε στη συλλογή μου και το Χρυσούν Καζάνιον
, ένα δικό της βραβείο,
να ρίχνω μέσα κάθε ανεπιθύμητο! Προσέξτε λοιπόν, μη μου τη βγαίνει κανείς,
γιατί το καζάνι το έχω έτοιμο!

Πάρτε λοιπόν όλοι οι καλοί μπλογκοφίλοι το Χρυσούν Καζάνιον της Αθηνάς,
έτσι, για να το έχετε πρόχειρο
, όποιος σας κουνηθεί, στο καζάνι γρήγορα!

Και για την περίσταση απολαύστε κέρασμα ένα εξαιρετικό, ιντερνετικό, καζάν ντιπί! Αθηνά μου, το μεγλύτερο κομμάτι για σένα, καλή μου...

33 σχόλια:

  1. Να'σαι καλά Βασιλάκη μου.
    Να γιατί σε αγαπάω, γιατί με καταλαβαίνεις (γλυκάκι δώσε μου και την ψυχή μου πάρε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα νάχεις να λαμβάνεις! χαρές στα σπιτικά σου και χαμόγελα!

    Για το γλυκό, πολλά άκουσα, μα πάρα πολλά, ως που το δοκίμασα και βρώμαγε αυγουλίλα της πρωτεβ'σάνας.
    ευχαριστώ δεν θα πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολο βραβεία εσάς τους Blogger,
    οι σχολιαστές δεν παίρνουν τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. athinovio,Aθηνά μου,θα με μαλώσει ο...σύζυξ που σε παχαίνω:))
    -Καποιος φίλος εκτός μπλογκ
    με ρωτησε σήμερα,μα γιατί γράφεις
    "ή θα τη μισήσει",και του απάντησα,"επειδή ειναι αιρετική,
    επειδή τα γράφει χύμα στο κύμα,
    επειδή δε φοβάται να πάει κόντρα στον καιρό" και ξερεις(και ξέρω)πόσο πονάει αυτό(τους άλλους)!
    Να είσαι καλά,καλή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζουζούνα,με φιλαράκια-εστω και μακρινά-σαν και σενα,σαν την Αθηνά,τι εχω να φοβάμαι;:)
    -Αμάν πια,το ενα σου βρωμάει,το άλλο σου ξινίζει,μονο τα δικά ου γλυκά ειναι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Frezia,κίνητρο,οταν αρχίσεις με το καλο να γράφεις κι εσύ,θα σου δωσω όλα τα βραβεια που εχω στην αριστερή στηλη του μπλογκ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 'Εχω βάλει τα βατραχοπέδιλα....να βουτήξω μόνη μου ή θα με πετάξεις εσύ?????? Κάτσε ντε περίμενε ...να τελειώσω με το γλυκό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αλλο ενα κιλακι με το γλυκο!!!!

    την καλησπερα μου Βασιλακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι ωραίος εσύ!
    Κρέμασες το βραβείο και ούτε έγραψες 7πράγματα για σένα!
    Γλυκάκι θα πάρω δεν έχω δοκιμάσει έτοιμο το'χω φτιάξει όμως και μ'αρεσε!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και τα δύο υπέροχα...χικ χικ..νασαι καλά πάντα τέτοια..και το μελέτησα το τσίπουρακι..ε...ρε γλέντια...χικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βασίλη
    συγχαρητήρια για άλλον ένα τίτλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καζάν ντιπί; Θεέ και Κύριε. Υποκλίνομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. PiciFrici,δεν τό'φκιαξα εγω,
    το "δανειστηκα":)
    Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mia,το καζάνι δεν ειναι για τους καλούς μπλογκέρηδες,ειναι για τους ενοχλητικούς,κι εδω μέσα δεν εχουμε τέτοιυς,ευτυχώς:)
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. zinaaElena,μην εισαι υπερβολικούλα,
    ενα γλυκάκι του θεού ειναι,να γλυκαινει λίγο το στοματάκι μας:))
    Καλημέρα στην Κύπρο μου(χωρίς κοσμητικο επιθετο,ξέρεις εσύ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. homemade,Αξιος μελετητής!Τωρα θ'αρχίσουμε να "μελετάμε" τα καινουρια τσιπουρα,που βράζουν οσονούπω!
    Καλή μέρα και όμορφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανέστης Θ. Κετσετζίδης,
    άσε,Ανέστη,πρεπει να τον προσθέσω κι αυτόν στην επισκεπτήρια κάρτα μου:))
    Καλημέρα,ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. KANTHAROS,έλα,μωρέ,που υποκλίνεσια σε "κλεμμένο" καζάν ντιπί!:)
    Καλημέρα κίτρινη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. zoyzoy,αμαν,Αρμενακι,
    σε προσπέρασα,συγγνώμη:)
    Τι να γράψω,βρε,για μενα,τρία και βάλε χρόνια εδω μεσα,με ξέρετε σαν κάλπικη δεκάρα:)
    Καλημέρα στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βραβείο πήρες τα εφτά σου δεν είδα πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μάνα,ε,βρε μάνα μου,,ακόμα δεν μπήκες εδω μέσα,θελεις να μαθεις όλα τα μυστικά μου;;;;Οι παλιότεροι μπλογκοφίλοι ξερουν πολλά γοα μενα,κρατάω το κατιτίς για σασπένς:))
    Καλησπέρα στην αγαπημένη Κύπρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πήρα μιά ιδέα απο το μπλογκ της φίλης σου. Για γλθκό όμως θα προτιμούσα ένα μεγάλο γαλακτομπούρεκο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λεοντόκαρδε φίλε,γνωρισες μοα εξαιρετική μπλογκέρισσα..
    -Γαλακτομπούρεκο;Καλο μεν,αλλα λιγούρικο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άκουσα για καζάνια, κόλαση, τσίπρο και μπήκα.
    Σιδεροκέφαλος Απουρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βρε, σου πάει η καρδιά να βάλεις Πιγκουίνο σε καζάνι;
    Δεν το πιστεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Και Χρυσούν Καζάνιον και το άλλο το βραβείο (πως το λένε καλέ).
    Μήπως σου πέσανε πολλά και πιαστεί η μέση σου;
    Ειδικά με το καζάνι πρόσεχε VAD.
    Ασήκωτο το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρα Βασίλη και με γεια το χρυσό σου καζάνι! Πάντα άξιος!

    Απορία 1: τα χρυσά καζάνια γανώνονται; Αν ναι, θα δυσκολευτούμε να βρούμε κανονικούς γανωτήδες... ήδη στα μέρη μου εξέλιπαν πλέον!

    Απορία 2: το εξαίρετο γλυκάκι σου σε αυτό το καζάνι φτιάχτηκε; Έμεινε καθόλου και για μας τους αργοπορημένους ή... ντιπ ντιπί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. EΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ,εμεις όταν μιλάμε για καζάνια,εννοούμε μόνο τα ρακοκάζανα,τα καζάνια της κόλασης τα εχουμε μόνο για τους κακούς:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πιγκουίνος,οχι,μωρε,στην κατάψυξη θα τον βάλω,στο στοιχειο του:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. xristin,δωσε μου βραβεια και την ψυχή μου πάρε:))-ψέμματα βεβαιως,ποτέ δε με συγκινούσαν...
    -Βεβαιως ασήκωτο το καζάνι,
    χίλιους κακούς εβαλα εκει μεσα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πορτιάτης,καλημερα Φάνη,
    σιγά,μωρε,δεν εγινα κουμπάρος:))
    Απορία1:-Τα χρυσά καζάνια τέλειωσαν,τωρ ειναι η ωρα των μπρούντζινων.
    Δε θα βρεις γανωτή;;;Τωρα με την κριση αναβίωσε το επάγγελμα...

    Απορία2:-Πάρε πράμα:)

    Καλημέρα κατά Ληθαιο μεριά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή