Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ VAD

 Σιγά που θα μας έκλεινε μέσα ο χειμώνας! Πήραμε τα βουνά και τα λαγκάδια,κυριως τα βουνά

 Μεχρι και σέρφινγκ σε παγωμένα νερά κάναμε...


 Φυσικά δεν το παίζαμε παλικαράκια, στα μεγάλα κρύα ανάβαμε φωτιές να ζεσταθούμε...
 αλλά όταν βρεθήκαμε μπροστά στο ζωντανό, το αντιμετωπίσαμε ατρόμητοι,
τόσο που μας αγνόησε κι έτσι γλύτωσε!!!
ΥΓ.Και όσοι δε μας πιστεύετε, ε, καλά κάνετε!!!

ΥΓ2. Για τους φίλους από την Πιερία, η έκθεση του καλού φίλου και ζωγράφου Θανάση Καραμήτα (εδώ οι αναρτήσεις που έχουμε αφιερώσει στον καλλιτέχνη) στον Αγιο Δημήτριο (κλικ εδώ)



34 σχόλια:

  1. Και εγώ που πίστεψα πως στη δεύτερη φωτογραφία ήσουν εσύ;

    Καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιαγιά Αντιγόνη,μη μου το χαλάς,σε όλες εγώ είμαι:))
      Καλησπέρα...

      Διαγραφή
  2. Μα τι χειμώνας βαρύς! Μια χαρά μου κατσε, έτσι και ήταν καλοκαίρι θα πήγαιναν όλοι για μπάνιο και θα ζήλευα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. tremens,Μόνο βαρύς ο χειμώνας;Με ρήμαξε!Ευτυχώς στρωνει,λέει,ο καιρός απο βδομάδα,ίσως μπούμε λιγο θάλασσα, έτσι,για να ξεπλύνουμε τη βρώμα του χειμώνα:))

      Διαγραφή
  3. Είπα κι εγώ, από πότε αγάπησε τα χιόνια;)

    Καλημέρα βροχερή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thalassenia,ουδεπώποτε βεβαίως:))

      Καλησπέρα δροσερή χωρίς βροχή...

      Διαγραφή
  4. εδώ κάνουμε αμάν να δούμε ήλιο και συ μας βάζεις φωτογραφίες με χιόνια;

    έχει παγώσει ο κώλος μας μάη μήνα...
    στο χωριό μου χθες βράδυ χιόνισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ria,ακόμα χιόνια;;;Μπρρρρρ!!!
      Εδώ δροσιά ειχαμε σημερα,ελπίζω
      να ζεστάνει λιγο,αμαν πια!

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος19/5/12, 12:42 μ.μ.

    Πάνω που είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό... άρχισα να το κλείνω χαμογελώντας...

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ,καλά,μωρέ,όλο σε άπιστους Θωμάδες έπεσα;:))

      Καλησπέρες...

      Διαγραφή
  6. καλά αυτός με την σανίδα δεν είσαι εσύ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. christina,φυσικά εγώ ειμαι
      και μάλιστα με σανίδα βρεγμένη:)))

      Διαγραφή
  7. χαχαχα! αποφάσισε τι θέλεις... [πιανίστα ή ντράμερ; άσχετο...] :)))

    Καλό υπόλοιπο σ/κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Jamanfou,ούτε πιανίστα ούτε ντράμερ,
      μόνο κεμεντζετζή:))
      Αν μου απαντήσεις τι ειναι ο κεμεντζετζής,
      θα σε παραδεχτω ως κατα το ήμισυ Πόντια:))

      Να εισαι καλά...

      Διαγραφή
    2. καλός κι ο λυράρης δε λέω... :)

      Διαγραφή
  8. εδω πάντως χειμωνιασε παλι ξαφνικα........φασολαδα θα φτιαξω να ζεσταθω χαχαχα

    καλο σαββατοβραδο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. E,allora,συνόδεψε τη φασολάδα
      και μ'ενα τσιπουράκι θερμαντικό!:)
      Εβίβα!

      Διαγραφή
  9. Πας φιρί-φιρί να σπάσεις κανα πόδι, κανα πλευρό, να σε τρέχουμε.
    Επικίνδυνα αυτά τα σπορ, φτιάξε μια μπασκέτα στην αυλή κι έρχομαι να ρίξουμε σουτάκια, δεν είμαστε για χειμώνες εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. tzonakos,πέρα απο την πλάκα όχι αλλα σπασίματα,το τελευταιο πριν δεκαπέντε χρόνια,αν μας συμβει τωρα,θα μας μαζευουν με τα κουταλάκια...ούτε μπασκετες ούτε τίποτα,μόνο περπάτημα πια κι αυτό στο ισιωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι έγινε έγραφα και χάθηκαν...

    τι έλεγα είμαι έτοιμος σε 25 μαθήματα να σε μάθω να διώχνεις αρκούδες.... τα 10 τελευταία ΔΩΡΕΑΝ τα 15 πρώτα προς 100 ευρούδια έκαστον...

    τζάμπα πράμα χεχε

    καλημέρα αγαπητέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. akrat,στο βρόντο η πρόταση σου!Για να τις διώξω,πρέπει πρώτα να τις βρω και δεν εχω καμιά τέτοια πρόθεση,απο μακριά κι αγαπημένοι:)))
      -Ευρούδια;;;Τι ειναι τούτα,τα έχω ξεχάσει:((
      Καλησπέρα,αγαπητέ...

      Διαγραφή
  12. Τέλειος Vad κανόνισε όταν θα'ρθω να μου κάνεις μαθήματα.
    Στο χιόνι ούτε να περπατώ δεν ξέρω όλο με τον κώλο πάω απ'τις τούμπες:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. zoyzoy,πρώτα πρέπει να κάνω μαθηματα στον εαυτό μου,αλλά δεν εχω σκοπό να ξαναμπλέξω με χιόνια,ασε,ειδικά φέτος πήξαμε στο χιόνι...
    -Ελάτε κατά δω μεριά και θα ασκήσουμε το θερινό σπορ,"παραλία και τσίπουρο":))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΗΡΑΤΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ:) ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΩ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. JK,δεν κρατάμε απουσίες εδω,βρε Σκρουτζάκο:))
    Καλή εβδομάδα,κυρ Χαμόγελε:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θαυμάσιες οι εικόνες σου,
    αλλά εκτός εποχής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Frezia,όντως εκτός εποχής,επειδή περίμενα να τελειώσουν οι δραστηριότητες μου και μετά να τις αναρτησω:))

      Διαγραφή
  17. Και ποιος δε θα ζήλευε τέτοιες δραστηριότητες!
    Την καλημέρα μου,Vad...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Eva,να ζηλέψω;;;;Μπα,προτιμώ το τζάκι:)))

    Καλή εβδομάδα στην Κύπρο μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος21/5/12, 12:22 μ.μ.

    Πολύτάλαντος και πολυάσχολος ο VAD!

    Ελπίζω να το διασκέδασες...(νοερώς)

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Coula,ουδέν εκ των ανωτέρω επιθέτων με χαρακτηριζει!
    Σε δουλειά να βρισκόμαστε:)))
    Καλό μεσημερι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η αρκούδα ίδιος ο μολεμού είναι ! χαχαχαχαχα!!
    Γεια σου βρε Βασίλη με τις περιπετειέ σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. MINIMARKET,με γνωρισε ,Κώστα,γι αυτο τη γλύτωσα:)))
    Χρόνια Πολλά για τη γιορτή σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή