Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΠΙΕΡΙΑΣ 2012

Του έχουμε αφιερώσει θερινή και χειμερινή ανάρτηση (εδώ και εδώ), 
ας το ξαναθυμηθούμε για χάρη όσων φίλων λατρεύουν το χιόνι 
(ο VaD δεν ανήκει στους λάτρεις του χιονιού!).
Οι εικόνες απ' τη διαδρομή προς το χιονοδρομικό μας προετοιμάζουν για τη λευκή συνέχεια...
Η ολόλευκη πίστα
και πίστα για τους ερασιτέχνες του είδους...
Στα λιφτ δεν πλησιάσαμε, προτιμήσαμε κάτι καλύτερο, δίπλα στο τζάκι...
 πρωί ήταν, χτυπήσαμε δυο σαντουιτσάκια, έτσι, για δεκατιανό, και το γεμάτο πια στομάχι μας ήταν έτοιμο να "αφομοιώσει" το χύμα μπρούσκο κρασί, που έφερε ένας φίλος, απλώς για να αντισταθούμε στο κρύο! Μόνο για ζέσταμα ήτανε, μωρέ, ένα λίτρο μόνο, σαν νερό κατέβαινε εκεί στην παγωνιά...

20 σχόλια:

  1. Ελατοχώρι Πιερίας... και μόνο το όνομα μου φέρνει στο νου πετρόχτιστη ταβέρνα με τζάκι και ψητά πάνω στα τραπέζια, με μικρές πινελιές όσπριων, σαλατικών, λαχανικών και μια ταραμοσαλάτα που πάει με όλα.

    Κάτω τα χέρια από τα παϊδάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμερικλάνος,α,εσύ εχεις ανεβει Ελατοχωρι και μου το κρύβεις:)

      Διαγραφή
  2. Τζάκι ..δεν το συζητώ!
    Το χιόνι όμορφο αλλά από τα ζεστά.
    Βάλε μπρούσκο, να φέρω μεζέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι,ετσι,απ'το παράθυρο,οπως λεμε,απο μακριά κι αγαπημενοι:)

      Διαγραφή
  3. ούτε και εγώ είμαι λάτρης του χιονιού...σε φωτογραφίες να το βλέπω μια χαρά είναι...
    τζάκι θα καθόμουν και εγώ δεν το συζητώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. christina,ελα κι εσύ στο κλάμπ,τζάκι κι αγιος ο θεός:)

      Διαγραφή
  4. Έγραψες ότι ο Vad δεν είναι λάτρης του χιονιού, αλλά δεν έγραψες ότι ο Vad είναι λάτρης του κρασιού... χα, χα, χα... :)

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. teleytaios,καλά,ξεχασες πόσα αφιερώματα εχει κανει ο Vad σε κρασοκατανύξεις και σε καζάνια;
      Ενα μικρό δείγμα
      http://apouro.blogspot.com/2011/11/blog-post_13.html

      Σε επεισα;:))
      Καλο βραδάκι...

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία πέρασα Vad..ευχαριστώ που με πήγες στα χιόνια...και εκείνο το τζάκι ...καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mia,εσύ πέρασες καλά,εγω ξεπάγιασα,καθε φορά που εβγαινα για λίγο εξω απ'το σαλέ,τουρτούριζα!Μπρρρρ...
    Καλο βραδάκι νά'χεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι;
    Ε δεν είμαστε για σκί σε τέτοια ηλικία, μόνο για τζάκι και κοψίδι.
    Ωραία πράγματα, ζηλευτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τhalassenia μου,,ε,για...δουλειά πήγε και συνδυασε το τερπνόν μετά του ωφελίμου:)Κι εσύ στο κλαμπ των...τζακόβιων:))Ωραία!

      Διαγραφή
  8. Ωραία, ωραία !
    Μου θυμίζει ενα μέρος κοντά στο Μέτσοβο.
    Τσέκαρα το μέρος στο χάρτη για να καταλάβω καλύτερα κατα πού πέφτει.
    Ζηλεύω λίγο, δεν εχω δει χιόνι φέτος ουτε για δείγμα.
    Η φάση χιόνι-έξω-κρύο, και τζάκι-μεσα-ποτό-παρέα ειναι σούπερ. Κανα τσίπουρο έπρεπε να 'χετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. tzonakos,δεν ηταν προγραμματισμενο για πολλές ωρες,γι αυτο δεν επεκταθήκαμε σε τσίπουρο!Πάντως εκει πάνω,με -8 βαθμούς,το κρασί κατεβαινε σα νεράκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν θα έλεγα να κάνεις και σκι,
    αλλά μια βόλτα με το Λιφτ
    έπρεπε να πας!
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Frezia,ειχα στο προγραμμα μια βόλτα,αλλά για να φτασει κανείς έπρεπε να περπατήσει 100 μετρα στον πάγο,οπότε εχοντας στο μυαλο μου το γνωστό" ο γέρος ή από χέ...ο θα πάει ή από πέσιμο":)),φρονιμως ποιών εκανα λιφτ στο τζάκι:))

    Καλό μεσημερι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μην ακούς κανέναν.
    Η καλύτερη θέση να απολαύσεις το χιόνι είναι ....δίπλα στο παράθυρο και ακόμη καλύτερα κάτω από την.....φλοκάτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xristin,τελικά η ψηφοφορία ανεδειξε νικητές το τζακι,το παραθυρο,τη φλοκάτη:))

      Διαγραφή
  13. Είχες και τον παππού σου!!! μαζί Βασίλη και φοβόσουν μη σου πάει από πέσιμο???

    :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. kolindrina maslatia,ελα τωρα,μετά λόγου γνωσεως το δηλώνω,ο παππούς ειμαι εγω,αν γλυστρούσα εκει πανω,με τα κουταλάκια θα με μαζευανε:)

      Διαγραφή