Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

ΜΌΡΝΑ - ΕΛΑΤΟΧΏΡΙ

Δυο όμορφοι ορεινοί προορισμοί,για τους οποίους δεν απαιτείται αυτοκίνητο εκτός δρόμου το καλοκαίρι.
Η Μόρνα, στο δρόμο Κατερίνης -Ελασσόνας (στα χαρτιά είναι γραμμένος ως εθνική οδός,ο θεός να την κάνει!) στρίβουμε δεξιά μέσα από το χωριό Φωτεινά και διαμέσου μιας πανέμορφης διαδρομής μέσα στο δάσος, (ο δρόμος ειναι ασφαλτοστρωμένος), φτάνουμε στον εγκαταλειμμένο οικισμό.
Λίγα σπίτια έχουν ανακαινισθεί με παραδοσιακό στιλ.
Ερειπωμένο πια το παλιό ξυλουργείο.
Ο χείμαρρος Μαυρονέρι
και το παλιό πέτρινο γεφύρι που συνδέει τις δυο πλαγιές της λαγκαδιάς την οποία διασχίζει το Μαυρονέρι.
Επιστρέφοντας από τον ίδιο δρόμο προς Κατερίνη αριστερά συναντάμε τη διασταύρωση προς Ελατοχώρι, το γνωστό χιονοδρομικό κέντρο. Το επισκεφθήκαμε καλοκαίρι, γι' αυτό μην περιμένετε χιόνια.
Καθήσαμε για φαγητό λίγο πριν την είσοδο του χωριού με θέα το χείμαρρο Αγιονέρι.
Η όρεξή μας τραβούσε πέστροφα ψητή και προφανώς επειδή δεν είχαν ανάψει ακόμα τα κάρβουνα, μας πρότειναν τηγανητή, γιατι, λέει, το συγκεκριμένο ψάρι θέλει πενήντα λεπτά της ώρας για να ψηθεί! Για όνομα του θεού, ρε παιδιά, ούτε μπριζόλα παλιοβούβαλου να ήταν! Τέλος πάντων κάναμε ότι τους πιστέψαμε, αλλά και η τηγανητή καλή ήταν.
Και η έκπληξη! Λαχανόκηπος με σακούλες αλουμινίου γεμάτες νερό, εντομοαπωθητικό για το οποίο μας μίλησε σε σχετική ανάρτηση το καλό μας ΔΥΟΣΜΑΡΆΚΙ.
Ηταν μια ημερήσια εξόρμηση, μακριά απ' τη θάλασσα κυριακάτικα, όπου γίνεται "πατείς με-πατώ σε".

59 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΟΠΙΑ ΒΑΣΙΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΕΙΝΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΕΛΑΤΟΧΩΡΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΒΑΣΙΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα!!! Οι σακουλίτσες τελικά είναι πανελλαδικό φαινόμενο....
    Πανέμορφες διαδρομές Βασίλη μου που δεν τις γνωρίζω.
    Ζηλεύω το πράσινο.
    Λυπάμαι για το παλιό εγκαταλελειμένο ξυλουργείο.
    Ζω με την ελπίδα κάποτε να καταφέρω να επισκεφτώ τα μέρη σου.

    Καλημέρες πολλές από την κατσούφικη Αθήνα, όπου νάναι θα βρέξει λέει.

    ΥΓ Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση. Να που οι σακουλίτσες αποκτούν δημοσιότητα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφα!!!

    Και η πεστροφα σουπερ!!!

    Καλημερες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος10/12/09, 9:32 π.μ.

    ενδιαφέρουσα διαδρομή. να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα από την Θεσσαλονίκη.
    Με αυτή την αναφορά σου αγαπητέ Βασίλη, μου ξύπνησες παλιές και καινούργιες αναμνήσεις από την διαδρομή Κατερίνη-Ελασσόνα.
    Όταν ακόμη ήταν χωματόδρομος, το Σανατόριο της Πέτρας, η διαδρομή Δάσκιον-Ριζώματα-Ελατοχώρι, το Λειβάδι, η πινακίδα κοντά στη διασταύρωση Λειβαδίου που έγραφε τότε "Έλληνες εργαστΕΙτε για την 21η Απριλίου". Την επόμενη χρονιά την είχε χτυπήσει κεραυνός (σημαδιακό;), όπως μας χτύπησε κι εμάς πριν την Συκαμινέα. Το τελευταίο το περιέγραψα
    http://stamarstavros.blogspot.com/2009/05/blog-post_11.html
    Έχω και πολλά ακόμη.
    Σε ευχαριστώ που μου τα θύμισες.
    Τέτοιες αναρτήσεις δείχνουν την Ελλάδα που βρίσκεται έξω από Μύκονο,Ρόδο,Κέρκυρα.
    Να΄σαι καλά και να μας σκέφτεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 50 λεπτά η πέστροφα;τι χοντρόπετση πέστροφα ήταν καλέ;;;

    δε το ήξερα το κόλπο με τις σακούλες!

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να μπορούσαμε να κάναμε κι εμείς τέτοιες εκδρομές! Την καλημέρα μας από το πολύ κρύο Βερολίνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/12/09, 11:58 π.μ.

    Βασίλη καλημερα.
    Πρέπει να κάνεις και μια χειμερινη για το Ελατοχωρι.
    Πεσανε και τα πρωτα χιονια.
    Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ τα ζηλεύω τέτοια ταξίδια.. Ομορφιές ε? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα,
    υπέροχη η ανάρτηση και οι φωτογραφίες, ταξιδέψαμε και εμείς μαζί σου σε πανέμορφες διαδρομές,
    το κόλπο με τις σακουλίτσες δεν το ήξερα, πολύ ενδιαφέρον..
    καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. (Το πατείς με πατώς σε το είδα,το καλοκαίρι!Το που δεν είδα εσένα, τώρα το κατάλαβα γιατί!)
    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου,καλά έκανες και βόλταρες καλοκαιριάτικα στα βουνά....
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα μέρη που μας ταξίδεψες Βασίλη. Εντυπωσιακό το εντομοαπωθητικό, δεν το είχα ξαναδεί!!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. δεν εχω παει !! αλλα φαινονται ομορφα
    βεβαια δεν ειναι το στυλ μου τοσο φυση στις διακοπες μου παρολα αυτα καποιες φορες το επιλεγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλα τώρα τα λες!!! καλά όταν θα ξαναπάμε..
    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραία περιήγηση μας έκανες στα μέρη σου. Και τα ορεινά μέρη έχουν ανυπέρβλητες ομορφιές.
    Μάθαμε και που αλλού χρησιμοποιούμε τις σακουλίτσες.
    Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οσο μου δείχνεις τέτοια μέρη μ'ανάβεις τα αίματα να επισκεφτώ κάποιο μπάρμπα πού'χω στα μέρη σας!!

    Ομολογώ το εντομοαπωθητικό "σακούλες" πρώτη φορά τ'ακούω!!

    Βροχερή Καληνύχτα απ'το νησί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο ταξίδι...
    Όμορφη διαδρομή.....
    Ζήλεψα!....
    Αλλά η πέστροφα?...
    Να είσαι καλά Βασίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος10/12/09, 11:46 μ.μ.

    αχ φυση....
    φύση....
    φύση.............
    την έχω ξεχάσει ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. με γεια το καινουριο lay out! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θανάση,καλημέρα,απ'τα Φωτεινά πέρασες αλλά δεν εστριψες για Μόρνα!Να το φροντίσεις την επόμενη φορά!
    Καλό τριήμερο ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. dyosmaraki μου,ειδες συμπτωση;Μόλις εγραψες για τις σακουλες,κατι που δεν τόξερα,την άλλη μέρα τις βρήκα μπροστά μου!
    -Αφού το χωριο ειναι εγκαταλειμμένο,λογικό ειναι νάχει εγκαταλειφθεί και το ξυλουργείο...

    -Κάποτε θα ανηφορίσεις και προς τα βόρεια,δεν μπορει...

    Καλημέρα από το...κρύο Χαρτούμ,

    Καλό τριήμερο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αντώνη,όντως όμορφα,ειχα χρόνια να πάω,κάποτε στα νιάτα ήταν τακτικός προορισμός της παρέας,υπαιθρια ψησταριά και έτσι....ωραίες καταστάσεις...
    Και η πέστροφα άριστη,όμως στα κάρβουνα ειναι ακόμα καλύτερη...

    Καλο τριήμερο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Vaggelis,φίλε Βαγγέλη,για σένα που τα κυνηγάς κάτι τέτοια,θάναι άλλος ενας φωτογραφικός παράδεισος!

    Καλό Π-Σ-Κύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΥΣΠΙΣΤΕ@φίλε,ενδιαφέρουσες οι διαδρομές που περιγράφεις,
    αλλά για νιάτα και για αυτοκίνητο εκτός δρόμου,είδα την αναρτηση,μ'αρεσε,έ,όσο για τις πινακίδες της 21ης Απριλίου,το θυμάσαι το ανέκδοτο,διαφήμιζαν τα ελληνικά σπίρτα:)))
    -Υπάρχει Ελλάδα που δεν την εχουμε δει και ειναι δίπλα μας...

    Καλο τριήμερο στην πόλη που λάτρεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ε,allora,ελα,ντε,ειδες;;;Μ'ενοχλει όταν ένας βλάκας προσπαθει να με πιάσει Κώτσο,αλλά ειπα να μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου εκεινη τη μέρα και καλα εκανα,αστον να νομίζει ότι με δούλεψε:)
    Να μαθαινουμε,κι εγω απ'το ΔΥΟΣΜΑΡΑΚΙ τόμαθα...

    Ευχομαι να περάσεις καλό τριήμερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΝΕΦΕΛΕΣ,εσεις ζηλευετε τα ελληνικά βουνά,εγω τις ευρωπαϊκές σας διαδρομές,ο καθένας ό,τι του λείπει:)

    Νάχετε ενα καλο τριήμερο εκει στο Βερολινο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αunt Donna,θεία μου,χειμερινή στο Ελατοχώρι;Ποτέ!Μετά απ'όσα τράβηξα πριν από χρόνια στο Σέλι,ποτέ ξανα!
    Ασε που γενικώς δε μ'αρέσει το χιόνι,ειναι το μόνο που δε μου λειπει εδώ στο Χαρτούμ...
    Χαρειτε τα πρωτα χιόνια,χαρείτε και τα δευτερα,εμένα μου φτάνει το κρύο του Χαρτούμ!Γκρρρρρρρ!!!

    Καλο Π-Σ-Κύριακο,θείτσα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. roadartist μου,ε,μα και συ δεν ανηφορίζεις κατά βορρά μεριά να σε δει κι ο Θεός:))

    Καλο τριήμερο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τhubelina,καλωσόρισες,χαίρομαι που σε ταξίδεψα!
    Κι εγώ που μεγάλωσα μέσα στα χωράφια,πρωτη φορά ακουσα για το σακουλο-εντομοαπωθητικο:))
    Νάσαι καλά,θα τα λεμε σίγουρα,
    καλο σου τριήμερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. agrampeli,Ντίνα μου,τι μου θύμισες,αμαν ,κι αργει ακομα το καλοκαιρι ρε γμτ:)
    -Οχι μωρέ,εκεινο το Σαββατο μου την πέσανε γνωστοί και φίλοι και άντε να ξεφυγεις,δεν επιασα Μόρνα-Ελατοχωρι,την αλλή μέρα μας έκατσε Αγία Κόρη,
    http://apouro.blogspot.com/2009/11/blog-post_16.html

    Αντε,κανουμε όνειρα για το επόμενο καλοκαιρι:)))

    Καλο τριήμερο νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. gvarvakis,Γιώργο,Ελλάδα καλοκαιρινή δεν ειναι μόνο οι παραλίες!
    -Λες να δοκιμάσεις τις σακούλες σε κανέναν μπαχτσέ;:)))

    Ευχομαι καλό Π-Σ-Κύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Skouliki μου,ε,μα,τι να σε κάνω και σένα,σε καταλαβαίνω,οι όμορφες προτιμούν τις παραλίες:))

    Τριήμερο ξεκούραστο ευχομαι,θα πιάσει η ευχή;:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΦΟΥΛΗ,και σύ,πέρασες και δεν ακούμπησες,όταν θα ξαναπάς,να ειμαι και γω εκει,θα δεις κι άλλα...

    Καλά να περνάτε στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τhalassenia,η κάθε εκδρομική εξόρμηση πιάνει τόπο όταν την εχεις ανάγκη και κεινη τη μερα ειχαμε ανάγκη ν'αγναντεύουμε τη θάλασσα από ψηλα:)
    Είδες οι σακούλες,ορισμένα πράματα κάποιες φορές ειναι πολύ απλά...

    Να περάσεις καλο τριήμερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. zoyzoy,βρε Αρμενάκι,μπάρμπα στα μέρη μας;Δε μου τόπες!Αντε ξεκίνα,
    όχι όμως τώρα που λειπω,
    αστο για αργότερα...
    -Οι σακούλες,ε;Ευκαιρία και για άλλες χρήσεις,μπας και αδειάσουν ορισμένες ακρογιαλιές απ'το σακουλομάνι...

    Καλο τριήμερο στο νησί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eva F,Eύα μου,για να σου φύγει η ζήλεια,βάλ'την στο πρόγραμμα,όταν κάποια στιγμή πιάσεις βόρεια...
    -Και η πέστροφα όντως χάρμα με συνοδεία λίγης μόνο μπίρας λόγω οδήγησης.

    Καλο Π-Σ-Κύριακο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Suspect,Υποπτε φίλε,
    σ'ευχαριστώ,νάσαι καλά,

    να περάσεις καλο τριήμερο μακριά απ'τα ερτζιανα(αν γίνεται!)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γλαύκη μου,σου τόχω ξαναπει,
    παράτα τα...Κολωνάκια,
    η ζωή ειναι παραέξω:)))
    Χτύπα ενα τριήμερο στην....Αράχωβα:)))
    Να καλοπεράσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πόσα υπέροχα μέρη, πράσινο, τοπία πανέμορφα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Την πρώτη Σεπτέμβρη την έκανα αυτή τη διαδρομή, Ελασώνα Κατερίνη.
    Οταν ανεβαίνοντας από Καρδίτσα, μας
    προώθησαν από κεί,λόγο μπλόκο στα
    Τέμπη.
    Καταπληκτικά τοπία!!!
    Πλίν όμως,γινόταν χαμός, μαζί με μας
    υπήρχαν, φορτηγά, νταλίκες,λεωφορεία, κ.τ.λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ετσι όπως γράφετε
    σκέφτομαι
    οτι κάτι τέτοια μέρη είναι πλασμένα για να τα επισκέπτονται άνθρωποι σαν εσας.
    που τ αγαπούν γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφα μέρη, Βασίλη, γεμάτη η Ελλάδα μας με τέτοιους, ξεχασμένους μεν αλλά όχι λιγώτερο όμορφους τόπους, που μόνο ταξιδευτές (και όχι "τρέντυ" φλώροι) μπορούν να εκτιμήσουν...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Η ΠΕΣΤΡΟΦΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΓΑΝΗΤΗ ΜΕ ΝΤΟΠΙΟ ΒΟΥΤΥΡΟ,ΟΧΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΔΙΝΟ,ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΠΕΣΤΡΟΦΑ,ΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΡΙΑ,ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ....ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΟΠΙΑ ΠΑΝΤΩΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Γεια σου πατριδα.
    Το συμπλεγμα Ολυμου Πιεριων ειναι απο τα ομορφοτερα στην Ελλαδα που αξιζει καποιος να επισκευτει.Στο Ελατοχωρι ενας φιλος μου εχτισε ενα καταπληκτικο ξενοδοχειο το Πιεριων Μουσες,εχουμε και μεσον για καλυτερες τιμες.Νασαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Palirroia μου,όμορφα,πανέμορφα,μου λείπουν,αλλά πού θα πάει,θα ξαναρθει το καλοκαίρι:))

    Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Frezia μου,αμάν,εκεινον το δρόμο παρέα με όλο το νταλικομάνι της Εθνικής οδού;Τολμώ να υποθέσω,μαρτύριο!Δοκίμασέ το μια άλλη φορά,ε,κι αν δε σ'αρέσει,επιλέγεις τ'Παπακαλίμ'τη βρύση ή τ'ς Μπάρας το Πλατάν'!:)))

    Καλό Σαββατοκύριακο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σεισάχθειά μου,πάλι πληθυντικό;;;Με κάνεις να αισθάνομαι...μεγάλος:)))
    Είμαι δίπλα στα Πιέρια και στον Όλυμπο κι όμως υπάρχουν ομορφιές που δεν τις έχω δει...

    Ευχομαι καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τσότσος,εχεις δίκιο,φίλε,ή ταξιδεύεις για τη χαρά του ταξιδιού ή μεταφέρεις το Κολωνάκι στην Αράχωβα και λες ότι ταξίδεψες!Δε γουστάρω καθόλου εκείνο το στιλ του δήθεν ταξιδιώτη μικρομεγαλοαστού(έκανε κι μύγα κώλο...)του επιπέδου,αχ τα ωραία αρνάκια,αχ,καλέ,πώς το πήζουνε το γάλα και γίνεται ροκφόρ!:)))
    Να΄σαι καλά,
    καλό Σαββατοκύριακο να έχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. NIKITAS,Ελα,ρε μάστορα,με τις συνταγές σου τις Ασπροποταμίτικες!Μη μου πεις και συ,όπως τα πατριωτάκια σου απ'τα βουνά του Ασπροποτάμου ότι η πέστροφα τρώγεται μόνο τηγανιτή και χωρίς λεμόνι;Πάντως ειν'αλήθεια ότι η αγρια πέστροφα απ'τον Ασπροπόταμο δεν παίζεται,έτσι;:)
    Καλό Σαββατοκύριακο,ρεεεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Foris Mouratidis,Φίλε Φόρη,κι εμεις που ειμαστε δίπλα στα Πιέρια και στον Όλυμπο δεν τις έχουμε δει όλες τις ομορφιές τους,ούτε καν τις προσβάσιμες.
    Ποιος μπορει να ξέρει τη δικιά μας τη Δουπόν'τσα;;;Λατρεμένος τόπος,μαγεία,προσεχώς θα της αφιερώσω και αναρτηση,θα την κάνω διάσημη:)))

    Καλο Σαββατοκύριακο στην πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ?ΑΣΠΡΟΠΟΤΑΜΙΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΒΕΒΑΙΑ,ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ,ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ?ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΗΜΕΡΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΒΟΥΤΥΡΟ,ΩΡΑΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φαντάζομαι αυτά τα βουνά, τα δέντρα και τα μονοπάτια μουσκεμένα από την βροχή, τυλιγμένα στην ομίλχη, καλυμμένα από χιόνι και πόσο νοσταλγώ τα ημέτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γεια σου VaD,

    Την Μορνα δεν την έχω επισκεφτεί, αλλά στο Ελατοχώρι έχω πάει για φαγητό. Υπέροχη τοποθεσία!

    Οσο για την πέστροφα...μάλλον ήταν ψευδεις οι δηλώσεις του ταβερνιάρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καταχείμωνο και να 'γεύεσαι' πέστροφα σε καλοκαιρινές εξορμήσεις...!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. nikitas,ναι,ρε φίλε,αλλά ψάρι χωρίς λεμόνο,δε λεει!
    ...μέρα,ρε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. fvasileiou,Φίλε Φώτη,τοχω δηλώσει επανειλειμμένως,μον τοχιόνι δε μου λειπει!Τόχω βαρεθεί από χρόνια!
    Νάσαι καλά,
    καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. NdN,Λονδρέζε φίλε,από το Ελατοχώρι έμαθες την καλή φέτα και τη ζητάς συνεχώς απ'τη μαμά;:)))
    Όσο για την πέστροφα,τι να σκεφτόταν εκεινη την ώρα ο βλαξ ο σερβιτόρος(α,τον πρωτευουσιάνο,του την έφερα:)))Πού νάξερε,η αλεπού εκατό,τ'αλεπουδάκια εκατόν πέντε,δε γίνεται:)))
    Τέλος για τη Μόρνα,δε σου λεω να πας,ξέρω,απ'όσα έχεις κατα καιρούς γράψει,στο λίγο χρόνο των διακοπών σου προτιμάς Χαλκιδική και καλά κάνεις,δε θ'αφήσουμε το γάμο να πάμε για πουρνάρια:)))Γι αυτό θα σου αφιερώσω σε λίγες μέρες ΟΛΙΓΗ ΑΠΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ...
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. jamanfou μου,με τόσες αναρτήσεις που εχω αποθηκεύσει η Μόρνα και το Ελατοχώρι περίμεναν υπομονετικά τη σειρά τους απ'το καλοκαίρι!Δεν μπορώ να γράφω κάθε μέρα,κι έχω τόσα πολλά να πω ακόμα...

    Νάσαι καλά,καλή Κυριακή εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΔΕ ΛΕΩ ΧΩΡΙΣ ΛΕΜΟΝΙ ΦΙΛΕ,ΣΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ FAN...ΟΤΑΝ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ,ΡΙΞΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ....ΧΕ!ΧΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή