Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΑΠΟΥΡΩ 36

Καταπράσινος Κολινδρός με φόντο στο βάθος Θερμαϊκό...
-Η κατηφόρα της Αναγέννησης και η απουσία των φίλων της από το γήπεδο...
-Η χρονιά δεν ήταν καλή για τα κεράσια...

-Ο ΑΠΟΥΡΩ τα λέει χύμα και τσουβαλάτα και ο περιβάλλων χώρος ενοχλείται...
-Προμαντεία του ΑΠΟΥΡΩ για συνένωση της Βόρειας Πιερίας σε έναν δήμο υλοποιείται δεκαπέντε χρόνια αργότερα...
-Απαϊνοί-Κατ'νοί, η αιώνια φιλική διαμάχη των Κολινδρινών...
-Συνεργείο του Αντένα στον Κολινδρό και όλοι οι προύχοντες έτρεχαν να πιάσουν πρώτη θέση μπροστά στο φακό...
-Νέος αντιδήμαρχος ιδιαίτερα κινητικός...
-Ενώ πλησιάζει το καλοκαίρι οι συνήθεις πολιτιστικές εκδηλώσεις δεν εχουν οργανωθεί ακόμα και ο ΑΠΟΥΡΩ, διψασμένος για πολιτισμό, διαμαρτύρεται...


8 σχόλια:

  1. Το άρθρο σου απολαυστικό!
    Ε, όχι να βρίζουν έναν άνθρωπο που αγαπά τον πολιτισμό!
    Πουλι πγαίν!
    Ζγα- ζγά... θα μάθω τα Κολινδρινά που θα μου πάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα κουμπάρε! Καιρό είχα να κάνω μπλογκότσαρκα και να σε διαβάσω. Απολαυστικό το άρθρο, σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέτοια ώρα που ήρθα κι εγώ.... τι να διαβάσω.

    Καλό ξημέρωμα, καλημέρα δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιαγιά Αντιγόνη μου,τον έβριζαν γιατι τους τα ερριχνε κατάμουτρα...
    -Θα τα μάθεις,θα τα μάθεις,πουγάλια-πουγάλια(αγάλι-αγάλι)!!:))
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ELGRECO,Καλημέρα,ρε κουμπάρε,δεν κρατάμε απουσίες,μωρέ,η ζωή ειναι πάντα πρωτα εξω από το μπλογκινγκ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Thalassenia μου,"ξενυχτησα στην πόρτα σου και σιγοτραγουδω!?
    Πού το ξημέρωσες πάλι,μωρέ;:)
    http://www.youtube.com/watch?v=57yIbt4sm2o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα για τα κεράσια! :(
    Τα αγαπάω πολύ...δλδ τα τρώω πολύ! χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Astrofeggia μου,σκεψου πόσο τα λατρεύω εγω που μεγάλωσα κάτω απ'τις κερασιές:)

    Καλή Κυριακή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή