Σάββατο 13 Αυγούστου 2011

ΛΟΥΤΡΑ ΠΟΖΑΡ - 2011

Η πρώτη ταξιδιωτική αναφορά του ιστολογίου μας πριν τρία χρόνια (κλικ εδώ),
αυτή τη φορά απολαύσαμε τον όμορφο τόπο με ημερήσια εκδρομή.
Οι καταρράκτες, τα νερά,



η θέα από τις πεζογέφυρες,











το πράσινο,

η πισίνα, αριστερά το ζεστό νερό, δεξιά το κρύο,
και η μαγεία...θερμά νερά
και κρύα...

και η αποθέωση του νεοέλληνος (εδώ κάνουμε την αυτοκριτική μας!), κάντε κλικ στην εικόνα, για να απολαύσετε το γνήσιο νεοέλληνα Vad σε όλο του το μεγαλείο! Το αυτοκίνητο της παρέας εχει μετακινηθεί, όχι μόνο του βέβαια, αλλά με τον οδηγό του, για ψώνια κι ο Vad έχει απλώσει την πολυθρόνα του στο χώρο, για να μη χάσουμε το πάρκινγκ!!!
Κι ο καφές στο ύπαιθρο, οινόπνευμα και βαμβάκι...
Το κατόρθωμα που ακολουθεί ανήκει στον έτερο νεοέλληνα της καλής παρέας, ήθελε τον καφέ του διπλό, αλλά επειδή δε διαθέταμε μεγάλο φλιτζάνι, αρκέστηκε στο να τον πιει σε δυο μικρά φλιτζάνια και δυο νερά παρακαλώ!!!
Φυσικά αξιοποιήσαμε τα κρύα τρεχούμενα νερά, για να διατηρήσουμε δροσερό
το δικό
μας πόσιμο νερό... όχι, καρπούζι δεν είχε το μενού, παράλειψη...
Και η καλή νεοελληνίδα κυρία (όχι, δεν ήταν της παρέας), που μας ξεπέρασε σε νεοελληνική επινόηση, μπροστά στο δικό της κατόρθωμα δε φτουράμε, τα κατορθώματά μας δεν πιάνουνε μπάζα! Με την πολυθρόνα του σκηνοθέτη εντός του ρύακος απολαμβάνει τα δροσερά νερά!!!
Λουτρά Πόζαρ, ένας τόπος πανέμορφος και πρωτόγνωρος, δεν τον χορταίνεις, οπωσδήποτε θα τον επισκεφτούμε και πάλι...

Για το Πόζαρ δείτε εδώ.

Κι ένα βιντεάκι, όχι δικό μου φυσικά...



ΥΓ.
Η ανάρτηση αφιερώνεται στον καλό @φίλο zouri, για να θυμάται ότι η πατρίδα του ειναι εδώ και όχι στην Πλατεία...

34 σχόλια:

  1. Σ ευχαριστω πολυ για την αφιερωση.το χωριο της μητερας μου ειναι το Μοναστηρακι οπου και πηγαινα ολα τα καλοκαιρια.αν ακουσουμε δε τις χθεσινες αποψεις του Μισιου εκει θα ηθελα να γυρισω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο βρε VAD να μαθαίνω και τίποτα

    καλημερούδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/8/11, 11:42 π.μ.

    Η παλια "γειτονια" μου...αρκετα χρονια πριν...ευχομαι να το απολαυσες!jo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/8/11, 12:10 μ.μ.

    Ωραίο μέρος Vad, παραδεισένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα VAD,
    Ενθουσιάστηκα με αυτή την ανάρτησή σου.
    Είχα πάει το χειμώνα με τρεις ακόμα φίλες μου στα Λουτρά Πόζαρ. (βλέπε σχετική ανάρτηση. http://nefelokokkugias.blogspot.com/2011/03/cross-my-heart_13.html
    Νταξξ..ετσι οπως γράφω δε θα καταλαβεις και τίποτα. Την παραθετω απλά για την ιστορία)
    Δεν κάναμε μπάνιο στην εξωτερική πισίνα αλλά στις μικρές εσωτερικές. Αν ξαναπας να τις δοκιμάσεις.
    Δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση χαλαρωσης που ένιωσα μετά.
    Καταπληκτικό μέρος.
    Σ΄ευχαριστώ που μου ξύπνησες μνήμες.

    ΥΓ καλά..τα σχόλια περί νεοελλήνων, όλα τα λεφτά. χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι η πρώτη "ματιά" που ρίχνω στο μέρος αυτό! ευχαριστώ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όμορφο μέρος....νασαι καλά....
    σε ευχαριστώ ..vad...tours...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να τριγυρνάς με καλή παρέα σε όμορφα δροσερά μέρη το καλοκαίρι, χαχα.
    Το χειμώνα στα ζεστά:-)

    Δεν μαζεύεσαι μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/8/11, 9:10 μ.μ.

    Αν πλησιαζα με το τουτου μου και σε εβλεπα απλωμενο στη καρεκλα να κρατας τη θεση θα τσακωνομασταν αγρια!

    αχαχα πασας για Γιαννενα!

    τελειες εικονες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. zouri,Oυκρανέ μου:),είδα την πινακίδα για Μοναστηράκι,αλλά δεν εκανα στροφή...
    -Δι'αβασα τη συνέντευξη,οφείλουν να τη διαβάσουν,να τη μελετήσουν οι γιαλαντζί επαναστάτες του καιρού μας και να κάνουν συγκρίσεις...

    Να καλοπερνάς,ρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. E,allora,αν εκει στην ξενιτιά βρεις κάπου θερμά νερά,δοκίμασε,ειναι εκπληκτική εμπειρία χαλάρωσης...

    Καλημέρααα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος,κι άλλος απ'τη γειτονιά:)
    θα προτιμούσα βεβαια να ειχες,αν όχι όνομα,τουλάχιστον ψευδώνυμο..βεβαιως το απόλαυσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. teleytaios,τόπος απίστευτης ομορφιάς,προσφερεται για πολλές δραστηριότητες...
    Να είσαι καλά,
    Καλο Δεκαπενταυγουστο ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. nefelokokkugia,είδα την αναρτηση,
    μα δε μου εμεινε Πόζαρ,παρά μόνο η ωραια σου γραφή:)
    -Οχι,στις εσωτερικές δεν πήγα,ειμαι παιδι της υπαίθρου:)
    -Κι εγώ κλασικός νεοελλην ειμαι,τι νομιζεις;:)

    Καλο Δεκαπενταυγουστο ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. agrampeli μου,ευχομαι η δευτερη ματιά να ειναι απο κοντά...

    Καλο Δεκαπενταύγουστο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ηomemade,Vad tours εγώ;Μπα,εδώ γύρω τριγυρνάω...
    Καλό Δεκαπενταυγουστο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τhalassenia μου,είδες τους τριακόσιους του vad??
    Ούτε ο Λεωνίδας να ήμουν!:))
    -Μαζεμένος ειμαι,βρε,:)εδω γυρω τριγυρνάω...
    Σ'ευχαριστώ πολύ...
    Καλό Δεκαπενταύγουστο ν'απολαυσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Coula,μπα,δεν σε πιστεύω,δε θα εκανες φασαρία,ως γνησία νεοελληνίς,θα παρκάριζες το τουτού όπου νά'ναι και θα μου έκανες παρέα στο αραλίκι μου:))

    Καλό Δεκαπενταυγουστο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. έχω επισκεφτεί αυτό το πανέμορφο μέρος φιλοξενούμενη καλών φίλων και συναδέλφων με καταγωγή από την Όρμα, ένα διπλανό χωριό

    αλλά όταν πήγαμε εμείς, ήταν εποχή ίσως εκτός σεζόν και δεν είχε καθόλου κόσμο
    ήμασταν οι μοναδικοί επισκέπτες και ήταν υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχ βρε ξενητεμένε.
    Από την πέμπτη είμαι δω.
    Βάλε και καμμιά φωνή .
    :)
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βρε τι μαθαίνει κανείς!
    Και εις άλλα με υγεία...
    Καλό 15αύγουστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Όμορφα τα νερά, δεν λέω,όμορφο και το τοπίο...αλλά όχι όσο ο Vad στη πολυθρόνα!
    Να περνάς καλά, όπου και να βρίσκεσαι!
    Τα φιλιά μου από Σκιάθο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είχες ξαναγράψει γι αυτο, θυμάμαι, ΣΤΟΠ
    Ωραίες φωτογραφίες ΣΤΟΠ
    Δεν ειχα ιδέα πώς πάνε εκει και γούγλαρα ναούμι το μαπς.γούγλ.κομ και ειδα ΣΤΟΠ
    Μετα απο αυτο μου έμεινε στο μυαλό το όνομα ΠΟΔΑΡ αφου νομίζω οτι πρέπει να πάω με τα ποδάργιαμ' και κουράστηκα. Είναι αλάργα ! ΣΤΟΟΟΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΞΕΣΤΟΠ !
    Τι κάν'ς ωρε στην καρέκλα !
    Μουαααχαχαχαχ :)
    ξαναΣΤΟΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. logia,η όρμα με την ωραία πλατεια και τα καταπληκτικά φαγάδικα,
    ειδικά η μεγαλυτερη ταβερνα εκει,
    αξεπέραστη:)

    Καλό Δεκαπενταύγουστο ευχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. demetrat,δε με πρόλαβες,βρε,
    πριν από τρεις βδομάδες ήμουν εκει...
    -Εύχομαι χαλάρωση στα ζεστά νερά...

    Καλό Δεκαπενταύγουστο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Άιναφετς,ε,έπρεπε να σιγουρέψουμε το πάρκινγκ:))
    -Απ'τις παραλίες της Πιερίας σε βλέπω εκει νοτιοανατολικά στη Σκιάθο:)
    Να καλοπερνάς,
    Καλό Δεκαπενταύγουστο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. tzonakos,αξίζει να πας ακομα και με τα ποδάρια,θα σε ξεκουράσει μια βουτιά στα θερμά νερά:)
    -Το γούγλη δεν τον χρειάζεσαι,εχεις το Vad εδώ:)

    Καλό Δεκαπενταυγουστο,ρεεεε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Jamanfou μου,
    αμάν,σε ξέχασα,συγγνώμη:)
    -Την υγειά μας νά'χουμε,
    να μαθαινουμε...

    Καλο Δεκαπενταύγουστο να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η El είναι η πρώτη από την πρώτη-first-πρώτος με πρώτους Έλληνες. Εκεί θα συλλέγει ακόμα κώνοι από τα δέντρα και έτρωγαν βράχια. Είναι οι φυσικοί εχθροί του AnthELinnon (επίσης γνωστή ως ένας Σέρβος - δεν είναι λάθος, είναι φίλοι) και το πρωτόγονο, το επίσημο φύλακες της NeoELinnikou πολιτισμού. Πολλοί άνθρωποι που ήρθαν από τον Σείριο. Έχουμε επίσης ορισμένες συμμάχους στην Ελβετία, Φινλανδία, στο Ελσίνκι, το μεταλάδες (ειδικά οπαδός του Lordi), και μερικά μεταλάδες ανθρακωρύχων (ειδικά τους οπαδούς των Manowar) στο Ελ Ντοράντο, η οικονομία της πάνω στη γη, και El Paso, η οποία βασίζεται το Παγκόσμιο Κέντρο Εμπορίου. Μοντέλο της φυλετικής ανωτερότητας των FS και κατ 'επέκταση των Ελλήνων είναι η τιμή του γιου της Κρύπτης πλανήτη, Kal El, ο οποίος δεν ήταν το όνομα για komplexarei, γνωστή από την πιο μετριοπαθή Superman. Παωκ κε ξαιρώ ψομοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παοκακι,ρε μεγάλε,πολύ με μπέρδεψες,κανω κλικ και βγαινουν τ'αρειανά:)τι σόι παοκάκι είσαι;:))
    -Και η ανάλυση σου περι του γένους των Ελλήνων,το ξερω,βρε αδερφέ,πως ειμαστε ιστορικό σόι,το έχω σπουδάσει εμβριθώς,αλλά τόσο πολύ;Μπράβο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λάθος έκανα. Εγκληματικό λάθος. Αντί να βάλω την παωκάρα για λινκ έβαλα τα σκουλήκια. 40.000 χρόνια πολιτισμός και ιστορία. Το ξέρατε ότι είχαμε αποικίες στην Κίνα και πως οι Ινκας και τα παλάτια τους είναι ελληνικής αρχιτεκτονικής φτιαγμένα από Παοκτσήδες αρχιτέκτονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. παοκάκι,δεν έκανες και σπουδαίο λάθος,@φίλε,αφού εστειλες αρειανό στη σελίδα της αγαπημένης μου ομάδας:),ε,τι να κάνουμε,ρε τσίφτη,έχω κι εγώ τα ελαττώματά μου:))
    -όσο για τους παοκτσήδες προγόνους σου εχεις δίκιο,αλλά αν διαβάσεις την Αληθή Ιστορία του Λουκιανού,θα διαπιστώσεις ότι τα προγονικά μου σκουλίκια ταξίδεψαν στο φεγγάρι και πήραν μέρος στον πόλεμο των άστρων:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή