Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΧΑΡΤΟΥΜ

Οι σημαιοφόροι και οι παραστάτες των σχολείωνΑπό τη συμμετοχή του Νηπιαγωγείου στη σχολική γιορτή


Μαθητές του Δημοτικού Σχολείου στη γιορτή
Οι μαθητές του Γυμνασίου-Λυκείου παρουσίασαν θεατρική απόδοση αποσπασμάτων από το Άξιον Εστί του Οδυσσέα Ελύτη, με παράλληλη μουσική επένδυση με τραγούδια από το ομότιτλο έργο του Μίκη Θεοδωράκη.

Παρελαύνει το Νηπιαγωγείο
Από την παρέλαση του Δημοτικού Σχολείου

Η παρέλαση κλείνει με το Γυμνάσιο-Λύκειο

Η χορευτική ομάδα του Δημοτικού Σχολείου
Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου-Λυκείου



Τα παιδιά των σχολείων μας
Και ο επίλογος, οι τρεις Βασίληδες των σχολείων μας!
Ο τέταρτος είναι φυσικά ο vad, ο οποίος βέβαια βρίσκεται πίσω από τη φωτογραφική μηχανή.


71 σχόλια:

  1. Το χω ξαναπεί...μιλάς για τα παιδιά ΣΟΥ με τόσο καμάρι....
    Καλησπέρα Βασίλη!Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφες φωτογραφίες που φέρνουν όμορφες αναμνήσεις.
    Κάπου εκεί μέσα βρίσκομαι κι εγώ! Λες κι ο χρόνος έμεινε καθηλωμένος…
    Καληνύκτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος29/10/08, 10:31 μ.μ.

    :):) Yperoxh h teleutaia 28h Oktwbriou ws mathhtria:)!!!!!

    Katerina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έλληνες κάθε χρώματος.....τί ωραίο!
    έτσι αγαπημένοι πρέπει να είναι οι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου VaD. Τα μελαχρινα παιδακια ειναι απο μεικτούς γαμους ή καποιοι ευποροι σουδανοι στελνουν εκει τα παιδια τους για εκπαιδευτικους λογους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Vad!

    Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα VaD,

    Τρομερές οι φωτογραφίες που δείχνουν Ελληνες κάθε χρώματος να γιορτάζουν μαζί.

    Να είσαι καλά και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς όλους τους @φίλους, η ευχή μου "και του χρόνου" , απαντά στις ευχές όλων σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δήμητρα,ειναι τα παιδιά όλων μας,ολων των εκπαιδευτικών, βγήκαμε έξω ο καθενας για τους δικούς του λόγους, αλλά είμαστε εδώ για χάρη τους!

    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. jamanfou,ναι,ναι,σε βλέπω!να τραγουδάς και να χορεύεις την Τηλλυρκώτισσα :)))))
    Καλημέρα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντώνη,αντε,σε λίγα χρόνια θα καμαρωνεις τους διαδόχους να παρελαύνουν! Με το καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Katerina,και τι δε θάχεις να θυμάσαι,βρε Κατερίνα μου!
    Και του χρόνου τέτοια εποχή θα πανηγυρίζεις την ευόδωση των κόπων σου!
    Να κρατάς πάντα ψηλά της ζωής σου τη σημαία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. athinovio,πολύ σωστά,στην αντίληψή μας για τον κόσμο οφείλουμε νάχουμε ...αχρωματοψία.
    Καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. cynical,γεια και σε σένα!Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία εγγράφονται παιδιά που έχουν ελληνική καταγωγή έστω και από τον ένα γονέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα, matrix,και δική μου η ευχαρίστηση,αλλα μούβγαλαν την ψυχή,βρε αδερφέ,δυόμιση ώρες ακριβώς για ν'ανεβούν δεκαεφτά φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ndn,Καλημέρα,Λονδινέζε,είσαι ευγενικός απέναντι στην αδυναμία μου,δεν τα κατάφερα και τοσο καλά,καποια μάτια γυαλίζουν,ακόμα κι όταν κοιτάνε το φακό από πλάγια,ισως κάτι πρέπει να ρυθμίσω,θα το βρω,θα το διορθώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου θυμίζεις ένα παλιό έργο για έναν καθηγητή μαύρο σε μια «άσπρη» γειτονιά στην Αγγλία, με τον Sidney Poitier στο κεντρικό ρόλο. Το ξαναείπα, έχεις πολύ αγάπη μέσα σου για τα «παιδιά σου», όπως τους νιώθεις. Κάνεις το επάγγελμα σου λειτούργημα και αυτό σε τιμά. Συγχαρητήρια, κρατάς την σημαία της Ανθρωπιάς ψηλά! Το σεβασμό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι πολύ όμορφο να βλέπεις οτι υπάρχει ελληνισμός ζωντανός σε τόσα μέρη του κόσμου. Και είμαι βέβεαιος οτι σε αυτή τη κατάσταση συμβάλλουν άνθρωποι σαν και σένα vad και το λέω ειλικρινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου Vad. Πολύ όμορφες οι φωτο. Όμως επειδή δεν έχω καταλάβει, τα παιδιά αυτά είναι όλα έλληνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Agapi,Αγάπη ,οχι δε χρειάζεται να το παίξω Σίντνεϊ Πουατιέ(έχω χρόνια να δω την ταινία),μια χαρά παιδιά είναι.
    -Ελα,βρε παιδί μου,δεν αξιζω τέτοια τιμή,μην το πάρω και...πάνω μου!
    :)))))

    Καλό σου μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λεοντόκαρδέ μου,κάτι λίγο μόνο,ένα πετραδάκι ο καθένας μας.
    Νασαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γεια και σε σένα,antinetrino,οι φωτογραφίες δε με ικανοποίησαν και πολύ,κατι γυαλίσματα ματιών θα προσπαθήσω να τα διορθώσω στις επόμενες λήψεις.
    Τα περισσότερα παιδιά είναι μεικτής καταγωγής.
    Καλο άπόγεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νομίζω πως μόνο στο Χαρτούμ θα άντεχα να δω παρέλαση ενόψει της εορτής-εθνικής μας επετείου....

    Στην Ελλάδα δεν αντέχω πια τις επετειους

    Η παρέλαση σήμερα δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Σκέψου μόνο ότι εν έτει 2007 γίνεται παρέλαση μπροστά σε φορείς της εκκλησίας, της αστυνομίας και του στρατού! Αν είναι δυνατόν! Το να επιδεικνύουμε τη στρατιωτική δύναμη δεν έχει κανένα νόημα. Δεν έχει νόημα επίσης να τοποθετούμε με ρατσιστικό και φασιστικό τρόπο παιδιά σε σειρές, υποχρεώνοντάς τα να ορθώνουν το στήθος λες και είναι τα ίδια στρατιωτάκια, τη στιγμή που μεγάλο μέρος των μαθητών δεν αντιλαμβάνεται για ποιο λόγο το κάνει μιας και είτεείναι ανενημέρωτοιείτε δεν είναι Έλληνες.

    Αυτό που πρέπει να τονιστεί είναι ο αγώνας για την ελευθερία, κάτι που δεν επιτυγχάνεται με την παρέλαση. Υπάρχουν χιλιάδες τρόποι για να τιμήσουμε όλους αυτούς που αγωνίστηκαν. Είμαι εξ ολοκλήρου αντίθετος. Κάτω οι παρελάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ συγκινητικές εικόνες.
    Δάκρυσα μ' αυτές παρά με τις εδώ παρελάσεις και φιγούρες μας.

    Επιμένω πως το πατριωτικό συναίσθημα είναι εντονότερα καλλιεργημένο μόνο εκτός των συνόρων μας, γιατί πλέον κυρίαρχο και πρωτεύοντα λόγο έχει η νοσταλγία για την Πατρίδα.

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμρφα! Απλά και σκηνές γεμάτες συναίσθημα, κάτι που εδώ το έχουμε χάσει!
    Τρέλλα είναι η φωτο με τα παιδάκια του νηπιαγωγίου! Πολύ τις χάρηκα όλες!
    Άντε και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γεια vad. Δεν μου εμφανίζει τις εικόνες απο εδω, θα τις δω το βραδάκι. Να σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα vad! Έχω ακούσει πολλά για τη χώρα που σε φιλοξενεί από μια φιλική μου οικογένεια που ζούσε για πολλά χρόνια εκεί. "Ξέρω" αρκετά για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζεις και δουλεύεις. Εγώ προσωπικά σε θαυμάζω και για τα 2. Βρήκα τη σελίδα σου τυχαία μέσα από κάποια σχόλια που είχες αφήσει σε σελίδα κοινού @φίλου. Και έχουμε πολλούς! Θα ενημερώσω την οικογένεια που προανέφερα για το blog σου κι εγώ θα σε παρακολουθώ μέσα από το δικό μου. Να είσαι καλά και του χρόνου σε ότι αφορά το συγκεκριμένο ποστ που όντως είναι εντυπωσιακό και συγκινητικό από κάθε άποψη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μπαρβο vad...αν εδω ολα αυτα δεν εχουν καμια αξια διοτι τα εχουν εκμηδενισει ολα..

    ερχονται καποιες κινησεις σαν και τις δικες σας απο ελληνες του εξωτερικου και ειναι πραγματικα συγκινητικο...ειναι πραγματικος πατριωτισμος αυτος και οχι οι φαμφαρες που κανουν εδω και οι αποκριες

    εχω πει οτι δεν ειμαι υπερ των παρελάσεων διοτι δεν θελω να μου θυμιζουν καποιοι αλλοι αν ειμαι και ποτε θα ειμαι πατριωτης..το εχω μεσα μου ουτως η αλλιως...

    οστοσο ομως αυτο δεν αναιρει οτι σεβομαι ολους αυτους που εκαναν την λεξη ελευθερια να ηχει ομορφα

    φιλακια καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γλαρένια μου,αν και έζησα εποχές ψεύτικου εθνικοπατριωτισμου(χουντα,σκοπιανό κλπ.)και μένα με πιάνει,δεν μπορώ να τ'αρνηθώ,μακριά απ'την πατρίδα η νοσταλγία επιτείνει κάποια συναισθήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. radio marconi,Ασύρματε φίλε,κάποιος που δανείζεται τη φωτογραφία του Στάθη Ψάλτη,δεν μπορεί παρά να τρελαίνεται με τα μικρά παιδιά,σε παραδέχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. independent,Ανεξάρτητε φίλε,συγγνώμη,κατά λάθος δεν τήρησα σειρά στις απαντήσεις,έχω και γω τις ενστάσεις μου και τις επιφυλάξεις μου για ορισμένα πραγματα,αλλά τουλάχιστον τα παιδιά εδώ τα χαίρονται αυτά,δεν κάνουν αγγαρεία.Και βέβαια αν επρόκειτο ν'αλλαξει κάτι,δε θα ξεκινούσε από δω!
    Είναι πολύ μεγάλο και σπουδαίο το θέμα που θιγεις,αλλά όταν δεν αφήνουμε τον Οδυσσέα της Μηχανιώνας να κρατήσει τη σημαία...έχουμε πολύ δρόμο ακόμα...

    Την καλησπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. tzonakos,βρε φίλε ,νάχω εγώ προβλήματα με το ιντερνετ εδώ,αλλά νάχετε και σεις;Παρηγοριέμαι...
    ΟΚ, την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. gvarvakis,καλωσόρισες,ένα μπλογκ έχω και δεν το προλαβαίνω,εσύ πώς προλαβαίνεις τρία; :))))
    Για την οικογενεια που λες,αν θέλεις,γράψε μου στο vdarais@yahoo.gr
    αν έφυγαν τα τελευταία χρόνια ίσως τους γνωρίζω.
    Σ'ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις,θα τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. skouliki μου,αλλη μια φορά που συμφωνούμε,θα διαφωνήσουμε καμιά φορά; :))))
    Κουμάντο στο δικό μας ψύχραιμο πατριωτισμό δε θα κάνουν οι φανφάρες του καθενός πατριδοκάπηλου.

    Εδώ όμως το πράγμα λειτουργεί συναισθηματικά,νοσταλγικά και όχι ακραία!

    Ανταποδίδω τα φιλια καιτην καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Vad μου,
    πολύ ωραίες οι φωτογραφίες. Και ξέρεις τι κατάλαβα? Πιο πολύ από μας κατάλαβες εθνική γιορτή. Εμείς τίποτε δεν καταλάβαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Νά 'σαι καλά Vad ...
    Στις "γιορτές" δίνουμε
    το νόημα που τους αρμόζει...
    Εξάλλου τις "Θερμποπύλες" μας τις
    κουβαλάμε ο καθένας μέσα του !!!
    Σου εύχομαι και του χρόνου ...
    ... όπως επιθυμείς ...
    ... όπου επιθυμείς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μας μεταφέρεις μια πολύ όμορφη ατμόσφαιρα, vad!

    Να είσαι πάντα καλά και να μαθαίνεις πάντα στα παιδιά ΣΟΥ την αξία της πολυπολιτισμικότητας.

    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τωρα που ειμαι και εγω μια σταρρρρρ ........μπορω να σε καταλαβω ...

    αν και εισαι παλιο-σταρ εσυ αχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βασιλη εχει αλλη γευση η ΠΑΤΡΙΔΑ στην ξενητεια ε?
    Σιγουρα ειναι φορτισμενη η καρδια με εθνικη υπερηφανια και συγκινηση περισσοτερο απο μας εδω.
    Πανεμορφες φωτο καθηγητα μου.Μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. γεια σου vad με τις ομορφες σχολικες γιορτες που μας παρουσιαζεις (και μας θυμιζεις τις δικες μας στα μαθητικα χρονια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Mερόπη μου,πρεπει να βάλω σε ξεχωριστό σαλόνι τους Κυπραίους επισκέπτες μου,γίνατε μια πεντάδα,με πρόεδρο εσένα φυσικά!
    -Πραγματικά όταν είσαι μακριά οι γιορτές παίρνουν μια άλλη διάσταση!

    Καλό σου βραδάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ikor,φίλε μου Πντού στην Αφρική δεν υπάρχει ομοιογένεια,πλήθος διαφορτικών φυλών σε κάθε χώρα,έτσι εκ των πραγμάτων οι πάντες βιώνουν την πολυπολιτισμικότητα.
    Σ'ευχαριστώ,καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. skoulikaki μου,παλαιοστάρ παρακαλώ, όχι παλιο-σταρ :)))

    Μπα,τα σταριλίκια τ'αφηνουμε για τους καλαμοκαβαλητές, εμείς στην ακρούλα μας πάντα!
    Καλό βραδάκι νάχεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. faraona μου,έτσι χωρίς υπεκφυγές,προσωπικά βάζω πρώτα τη νοσταλγία,η οποία φυσικά τέτοιες γιορταστικές μέρες επιτείνεται,δεν παραβλέπω βέβαια τα άλλα συναισθήματα.
    Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. sidepap21,συγγνώμη φίλε ,μπέρδεψα τη σειρά στις απαντήσεις.

    "Τις Θερμοπύλες τις κουβαλάμε μέσα μας" ,πολύ,μα πάρα πολύ μου άρεσε και βέβαια συμφωνώ απόλυτα.

    Νάσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γεια σου,leila,τέτοια να μου λέτε και την επόμενη φορά θα οργανώσω παρέλαση των...μπλόγκερς :))))

    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. apisteutes oi fotos sou!!bravo sou !!filia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Είναι από τις στιγμές που λέω στον εαυτό πως άξιζε τον κόπο που ξεκίνησα το blog-ιν... Το φοβόμουν πως θα μου έτρωγε το λιγοστό χρόνο μου με ανούσια σχόλια-σε-δουλειά-να-βρισκόμαστε... Χαίρομαι που αντιμετωπίζονται τα γεγονότα με τον απετούμενο σεβασμό. Από ανθρώπους με προσωπικότητα. Σαν και σένα.
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ωπα να και οι ωραίες φωτογραφίες που το πρωί δεν έβλεπα.
    Αυτες κάνουν τη διαφορά, ειναι γεμάτες ελληνικό χρώμα και γουστάρω.
    Vad, μας δίνεις την ευκαιρία να δούμε Ελλάδα και αυτο ειναι θαυμάσιο.
    Πάντα με συγκινούσε το να υπάρχει Ελλάδα σε κάθε γωνιά της Γής.
    Να σαι καλά vad.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. leviathan,ελα,βρε φίλε,και θα πάρω ψηλά τον αμανέ:)))))
    Καλημέρα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. tzonakos,οπου γης ,καποιον Έλληνα θα βρεις!Ωπα,τυχαία μου προέκυψε και ομοιοκαταληξία :))))
    Καλημέρα,ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κωστας βλουτής, μ'ανεβάζεις πολύ και δε μου πάει,σ'ευχαριστώ,καλή σου μέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πράγματι συγκινητικό να βλέπεις πως υπάρχει ακόμη η φλόγα του Ελληνισμού, δυνατή και άσβηστη, να καίει φωτίζοντας ανά τους αιώνες στα πέρατα του κόσμου..

    Ελλάδα, αν ήξερες πως τα παιδιά σου στο εξωτερικό, είναι μια απο τις λίγες ελπίδες που σου απόμειναν για να συνεχίσεις να υπάρχεις, θα έκανες τα πάντα να τα φέρεις πίσω..

    Ζούμε έξω, μα αγωνιζόμαστε με ήθος και καρτερικότητα, γιατί είμαστε συν τοίς άλλοις, και ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ της Ελλάδας..
    Πρεσβεύεις κάτι που πιστεύεις και αγαπάς πολύ, και ΝΑΙ! την αγαπάμε την Ελλάδα..κι ας είναι μάννα άσπλαχνη που διώχνει τα παιδιά της.

    Σου εύχομαι υγεία και ότι αγαπάς αδερφέ Βασίλη

    ο φίλος σου Νικόλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ο/η Independent είπε...
    ,Σκέψου μόνο ότι εν έτει 2007 γίνεται παρέλαση μπροστά σε φορείς της εκκλησίας, της αστυνομίας και του στρατού! Αν είναι δυνατόν!

    Έμεινες πίσω έναν χρόνο ή βλέπω λάθος;..2008 έχουμε γιάβρουμ!

    Πλακίτσα έ; είμαι πειραχτήρης..πράζ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. aaton,φίλε Νικόλα,τα ζεις και συ,τα ξέρεις,τι παραπάνω να προσθέσω;
    -Τώρα για το 07 ή 08,οι χρονολογίες κοντινές,δεν έχουν μεγάλη σημασία,τι να αλλάξει;
    -Μη στενοχωριέσαι,η καλή διάθεση δεν παρεξηγείται!
    - 'μώ την πιστη σ' και το θάμα σ'! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Μάλλον θα πρέπει να νοιώθεις πολλή ικανοποίηση για το τι μπορείς να προσφέρεις σ' ένα μέρος όπως το μακρινό Χαρτούμ. καλά κουράγια λοιπόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. phlou..flis,μονολεκτικά:καταλαβαινόμαστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. καλα,ειναι οτι πιο ωραιο εχω δει για την 28 η Οκτωβριου.Δεν πιστευω παντως να σηκωνει κανενας μαυρος την σημαια ? ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. zouri, φίλε μου, σου διέφυγε,η σημαιοφόρος του δημοτικού είναι μαύρη ελληνικής καταγωγής,άλλωστε,και είμαι σίγουρος ότι συμφωνείς και συ, Έλληνες εισίν οι της ελληνικής παιδείας μετέχοντες.
    Καλό σου βραδάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. βεβαια συμφωνω.και για αυτο χαιρομαι για σενα 2 φορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος2/11/08, 7:33 μ.μ.

    Γεια σου Βασίλη μου. Δεν μπορεσα να περασω νωριτερα αφού είχα κατι μικροπροβληματα με το μπλογκσποτ. Πανεμορφες φωτογραφιες με Ελληνοπουλα καθε φυλης και χρωματος να γιορταζουνε μια απ τις μεγαλυτερες εθνικες μας γιορτες.
    Συγκινητικό πραγματικά.
    Να σαι καλά, χαιρετισμούς απ την Κύπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. elgrecogr,ok,βρε Γιώργη,δεν κρατάμε απουσιες!Νασαι καλά,καλό μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πρέπει να είναι συναρπαστικό να βλέπεις τη γαλανόλευκη και παιδιά με τα χρώματά της να παρελαύνουν σε μια ξένη χώρα και μάλιστα στο Χαρτούμ!
    Φοβερές φωτογραφίες!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος3/11/08, 12:25 π.μ.

    San ma8itria ki ego perasa para poli orea!na eine kala oi ka8igites mas pou mas ta ma8enoun...!elina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Mαριάνα,συναρπαστικό μεν,αλλά και πρόκληση στη νοσταλγία!
    Καλό μήνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος,elina μου,έχεις ακόμα πολλές γιορτές:))))
    Καλό κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. στέλιος μ.,ε,ρε φίλε Στέλιο,δε φταίω εγώ αν τα προσλαμβάνεις συγκινησιακά!
    Χαίρομαι πάντως ,αφού προσφέρω και συγκίνηση!
    Καλό σου μηνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. τι καλύτερο από την παρέλαση του νηπιαγωγείου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ζαχαρουλα μου,θα το μεταφέρω στη νηπιαγωγό!
    Καλημέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή