Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Από τη δεύτερη πατρίδα - 2

Η φωτογραφική αναδρομή στο Χαρτούμ συνεχίζεται...
Η πιο καινούρια γέφυρα στο Λευκό Νείλο, που συνδέει το Χαρτουμ με το Ομντουρμάν, δόθηκε στην κυκλοφορία πριν απο περίπου δεκαπέντε χρόνια....

Η σιδερένια γέφυρα του Μπάχρι,την έχουμε ξαναδεί, τα νερά του Γαλάζιου Νείλου εχουν τραβηχτεί και οι καλλιεργητές αξιοποιούν το έδαφος το λιπασμένο μόνο από την ιλύ του ποταμού, μέχρι να ξαναφουσκώσουν τα νερά προλαβαίνουν δυο και τρεις καλλιέργειες, κυρίως λαχανικά...
Σημαντική στιγμή για μένα, όταν βρέθηκα στο νησί Τούτι, στη συμβολή
 των δυο Νείλων, αριστερά τα νερά του Λευκού Νείλου, δεξιά του Γαλάζιου, φαίνεται κάπως η διαφορά των υδάτων στο χρώμα, ακόμα κι όταν είναι χαμηλά  τα νερά,ο Λευκός είναι πιο ορμητικός απ' τον Γαλάζιο και στο σημείο της συμβολής σπρώχνει προς τα πίσω τα νερά του Γαλάζιου Νείλου, σε μήκος δυο-τριων χιλιομέτρων περίπου,έτσι δημιουργείται η αυταπάτη ότι ο Γαλάζιος ρέει αντίθετα απ' τον Λευκό...

Κι άλλες όμορφες εικόνες από τους δυο Νείλους....
 Μην κατεβαίνετε από τη βάρκα, έχουμε ακόμα ταξίδι...

Οι φωτογραφίες απο τη σελίδα του fb  Support the Tourisme in Soudan

11 σχόλια:

  1. εκπληκτική η φωτογραφία με τα νερά των δυο νείλων!
    τι έκανες εσύ εκεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ria,πλάκα "με" κάνεις; :) 170 αναρτησεις εχω ανεβασει από κει,δες στις ετικέτες,δες στο προφιλ μου,δες τις πρωτες αναρτησεις...
    http://apouro.blogspot.gr/2008_07_01_archive.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Παρατηρητή,ειμαι και φαινομαι:) πιάσε την πρωτη αναρτηση,
      να σου λυθούν οι απορίες;)
      http://apouro.blogspot.gr/2008/07/blog-post.html
      -Πιάσε και την ετικέτα ΑΠΟΥΡΩ και εισαι μέσα...
      http://apouro.blogspot.gr/search/label/%CE%91%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%A1%CE%A9

      -Λες να βγούμε συμπέθεροι; :)))

      Διαγραφή
  4. Αυτές οι δεύτερες πατρίδες με τόσες ομορφιές Βασίλη .
    Εχω δει πολλές φωτογραφίες σου από το Χαρτούμ , η συμβολή των δύο Νείλων η αγαπημένη μου





    1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nikol,και η πρώτη και η δευτερη αγαπημενες :)
      -Είδα τόσα ωραια και πρωτόγνωρα εκει,ποιο πρωτο ποιο δευτερο,δεν ξερω τι να πρωτοδιαλέξω,πάντως πραγματικά η συμβολή των δυο Νείλων ανηκει στα πρωτα:)

      Διαγραφή
  5. Τι καλά που κάνεις Βασίλη και μας ταξιδεύεις σε μέρη που 99,9 % δεν θα επισκεφτούμε (μάλλον) ποτέ!
    Χαίρομαι που έχει συνέχεια!
    ΑΦιλιά και καλή βδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άιναφετς,με 170 αναρτησεις για τη ζωή μου εκει,σας εχω παραταξιδεψει,λίγες ακομα εμεινα :)

    Καλημέρα,καλή εβδομάδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταξίδια αλλιώτικα, όμορφα φίλε Vad.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ,όλα τα ταξίδια εχουν τη χαρη τους,και τα δικά μου και τα δικά σου,και μου λειπουνε ,ρε γμτ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή