Δεδηλωμένος τζογαδόρος ο γράφων, ξεκίνησα το τζόγο στα παιδικά μου χρόνια,όταν παραμονή πρωτοχρονιάς παίζαμε τριανταμία με...φασόλια, μέχρι που κατέληξα να στήνω παιγνίδια παρέα με τον Μπέο (ευτυχώς δε με πήρανε χαμπάρι, να με τσουβαλιάσουνε και μένα!), ποιος θα πάρει τη σέντρα στο παιγνίδι Αναγέννηση Κολινδρού - Πανναυπλιακός το 1969!!! Ετσι δεν ήταν δυνατό να μου διαφύγει η κλήρωση και προσφορά της καλής συνιστολόγου και συγγραφέως Μαρίας Τζιρίτα, όπου μετά από αδέκαστη κλήρωση, όπως η ίδια η καλή μας φίλη ομολογεί
(κλικ εδώ), κέρδισα ένα αντίγραφο από το τελευταίο μυθιστόρημα της.
Όπως της υποσχέθηκα και όπως είχα ηθική υποχρέωση, ανέλαβα σήμερα να παρουσιάσω το βιβλίο της...
Αντιγράφω από το οπισθόφυλλο:
- Αυτά τα δυο παιδιά, η Αφροδίτη και η Νίκη, από το καλοκαίρι των δέκα τους χρόνια,έμελλε ν' αγαπηθούν και να γίνουν φίλες αχώριστες. Τι ήταν εκείνο που έφερε κοντά δυο τόσο διαφορετικά πλάσματα και τα κράτησε μαζί για τόσο πολλά χρόνια; Ήταν αγάπη πραγματική ή απλώς μια προσπάθεια να ξεπεράσει η μία την άλλη; Κι ήταν πράγματι διαφορετικές ή μήπως τελικά ήταν τόσο ίδιες, όσο δε θέλησαν ποτέ να παραδεχτούν; Η ιστορία της παράλληλης ζωής δυο γυναικών, που απέδειξαν πως
" Όταν αγαπάς, είναι για πάντα".
Και η ταπεινή μου γνώμη, ώρα για...θάψιμο, Μαρία μου, όπως σου το υποσχέθηκα! Προσωπικά δεν πολυδιαβάζω μυθιστορήματα αυτού του τύπου (αγάπη, έρως, φιλία, συναισθήματα), που είναι της μόδας εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό δε σημαίνει ότι μέσα σ'αυτή τη μόδα δε διακρίνω και καλή γραφή, όπως στην περίπτωση της Μαρίας. Της το είχα πει από την πρώτη κιόλας συγγραφική παρουσία της, από το πρώτο της μυθιστόρημα, ότι ξεχωρίζει η γραφή της, ξεφεύγει από την πεπατημένη του είδους. Το σασπένς, οι ανατροπές, κυριαρχούν στη γραφή της και δίνουν μια άλλη διάσταση στην ανάγνωση. Πιστεύω λοιπόν πως αν πιστέψει πως ολοκλήρωσε τον κύκλο της σ' αυτό το λογοτεχνικό είδος, θα μπορέσει να περάσει άνετα στο κοινωνικό ακόμη και στο αστυνομικό μυθιστόρημα, έστω κι αν αυτό που λέω, ακούγεται ως υπερβολή. Η στροφή που προτείνω θα την απεγκλωβίσει από την τυποποίηση και θα αναδείξει ακόμα περισσότερο το λογοτεχνικό της τάλαντο. Ίσως την...τρομάξουν αυτά που γράφω, αλλά μπορώ να της αποδείξω ότι έχω δίκιο που περιμένω τόσα πολλά από εκείνη. Οι ήρωές σου, Μαρία μου, κινούνται μέσα στον αυστηρά προσωπικό τους χώρο, λίγο εγωιστικά θα έλεγα, τίποτα απ' όσα συμβαίνουν παραέξω δεν τους αγγίζει...Αν αυτό το "παραέξω", ο κοινωνικός περίγυρος, τα συμβαίνοντα, σημαντικά ή ασήμαντα, επιδράσουν πάνω τους και περάσουν μυθιστορηματικά στον αναγνώστη, τότε είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η καλή μας Μαρία θα αναδειχθεί σε μια από τις καλύτερες σύγχρονες συγγραφείς. Και τότε θα δικαιωθώ και γω και θα δικαιούμαι να ζητήσω τα...ποσοστά μου, επειδή διέκρινα τις δυνατότητες εξέλιξης της Μαρίας μας!
Ουφ, τέλειωσε το θάψιμο! Η σειρά σας τώρα...
(κλικ εδώ), κέρδισα ένα αντίγραφο από το τελευταίο μυθιστόρημα της.
Όπως της υποσχέθηκα και όπως είχα ηθική υποχρέωση, ανέλαβα σήμερα να παρουσιάσω το βιβλίο της...
Αντιγράφω από το οπισθόφυλλο:
- Αυτά τα δυο παιδιά, η Αφροδίτη και η Νίκη, από το καλοκαίρι των δέκα τους χρόνια,έμελλε ν' αγαπηθούν και να γίνουν φίλες αχώριστες. Τι ήταν εκείνο που έφερε κοντά δυο τόσο διαφορετικά πλάσματα και τα κράτησε μαζί για τόσο πολλά χρόνια; Ήταν αγάπη πραγματική ή απλώς μια προσπάθεια να ξεπεράσει η μία την άλλη; Κι ήταν πράγματι διαφορετικές ή μήπως τελικά ήταν τόσο ίδιες, όσο δε θέλησαν ποτέ να παραδεχτούν; Η ιστορία της παράλληλης ζωής δυο γυναικών, που απέδειξαν πως
" Όταν αγαπάς, είναι για πάντα".
Και η ταπεινή μου γνώμη, ώρα για...θάψιμο, Μαρία μου, όπως σου το υποσχέθηκα! Προσωπικά δεν πολυδιαβάζω μυθιστορήματα αυτού του τύπου (αγάπη, έρως, φιλία, συναισθήματα), που είναι της μόδας εδώ και αρκετά χρόνια. Αυτό δε σημαίνει ότι μέσα σ'αυτή τη μόδα δε διακρίνω και καλή γραφή, όπως στην περίπτωση της Μαρίας. Της το είχα πει από την πρώτη κιόλας συγγραφική παρουσία της, από το πρώτο της μυθιστόρημα, ότι ξεχωρίζει η γραφή της, ξεφεύγει από την πεπατημένη του είδους. Το σασπένς, οι ανατροπές, κυριαρχούν στη γραφή της και δίνουν μια άλλη διάσταση στην ανάγνωση. Πιστεύω λοιπόν πως αν πιστέψει πως ολοκλήρωσε τον κύκλο της σ' αυτό το λογοτεχνικό είδος, θα μπορέσει να περάσει άνετα στο κοινωνικό ακόμη και στο αστυνομικό μυθιστόρημα, έστω κι αν αυτό που λέω, ακούγεται ως υπερβολή. Η στροφή που προτείνω θα την απεγκλωβίσει από την τυποποίηση και θα αναδείξει ακόμα περισσότερο το λογοτεχνικό της τάλαντο. Ίσως την...τρομάξουν αυτά που γράφω, αλλά μπορώ να της αποδείξω ότι έχω δίκιο που περιμένω τόσα πολλά από εκείνη. Οι ήρωές σου, Μαρία μου, κινούνται μέσα στον αυστηρά προσωπικό τους χώρο, λίγο εγωιστικά θα έλεγα, τίποτα απ' όσα συμβαίνουν παραέξω δεν τους αγγίζει...Αν αυτό το "παραέξω", ο κοινωνικός περίγυρος, τα συμβαίνοντα, σημαντικά ή ασήμαντα, επιδράσουν πάνω τους και περάσουν μυθιστορηματικά στον αναγνώστη, τότε είμαι απόλυτα σίγουρος ότι η καλή μας Μαρία θα αναδειχθεί σε μια από τις καλύτερες σύγχρονες συγγραφείς. Και τότε θα δικαιωθώ και γω και θα δικαιούμαι να ζητήσω τα...ποσοστά μου, επειδή διέκρινα τις δυνατότητες εξέλιξης της Μαρίας μας!
Ουφ, τέλειωσε το θάψιμο! Η σειρά σας τώρα...
Φίλτατε VAD, κακώς δεν ειδωθήκαμε (ακόμη).
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέπω ότι συμφωνούμε στην κριτική του βιβλίου.
Είμαι ο πρώτος στη Θεσσαλονίκη που το παρήγγειλα και το πήρα από τον Ιανό. Το ξεκοκκάλισα δε, αμέσως.
Κι εγώ θα ήθελα μια στροφή σε κάποιο αστυνομικό ή κατασκοπικό στυλ και το είπα στη Μαρία, όταν ήρθε για την παρουσίαση στο Public.
Λέγε-λεγε, μπορεί κάτι να βγει!!!
Βέβαια, αν το δεις από την τρυφερη του πλευρά και σαν σύλληψη ιδέας, είναι πολύ καλό.
Έτσι είπε και η "Κα Δύσπιστου" (η Σία, όπως την λέει η Μαρία), που διαβάζει πολύ και είναι και μέλος στην Λέσχη Ανάγνωσης του Ιανού.
Χαίρομαι που ήρθε με αυτόν τον τρόπο στα χέρια σου το βιβλίο, θα ήθελα όμως να δω και την αφιέρωση!
H Τζιρίτα είναι εμπορική και μπλοκάρει για να πουλά τα βιβλία της, είναι πεζά και ανάξια λόγου. Βασίλη εσύ σαν σιτεμένος φιλόλογος δεν έπρεπε να κάνεις λόγο. Εκτός και αν δεν την διάβασες. Aς ανοίξει τα σχόλια στο μπλογκ της θα της τα πούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλη μου σ'ευχαριστώ για το αφιέρωμα και για την ειλικρίνειά σου! Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα! Κι εσύ κι ο φίλος μου ο Δύσπιστος, ως άντρες που είστε, είναι λογικό να ελκύεστε περισσότερο από το αστυνομικό μυθιστόρημα, μα δεν είναι το είδος μου... Ίσως κάπου, κάποτε το καταφέρω, αλλά προς το παρόν μου φαίνεται αδύνατον, οπότε θα αργήσεις να πάρεις ποσοστά φίλε μου! Χωρίς πλάκα τώρα, γράφω απλά, όπως μου βγαίνει, χωρίς να έχω σκεφτεί από πριν τι είδος είναι αυτό που γράφω. Κάποιοι αναγνώστες ταυτίζονται και τους αρέσει, κάποιοι όχι. Γι αυτό και υπάρχουν τόσοι πολλοί συγγραφείς, για να βρίσκει ο καθένας πάντα αυτό που τον εκφράζει. Κι όσο για το σχόλιο του ανώνυμου φίλου σου, τα σχόλια στο μπλογκ μου είναι πάντα ανοιχτά για όσους έχουν το ήθος να εκφράσουν τη γνώμη τους με ονοματεπώνυμο. Φιλιά πολλά πολλά και σ'ευχαριστώ από καρδιάς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα, υπάρχει περίπτωση να μπει καν η λέξη λογοτεχνία δίπλα στο....χμ....ας το πουμε έργο της κυρίας Τζιρίτα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι δεν ανοίγει τα μάτια της να δει;Το ότι ειχε τη τύχη να πέσει στο Ψυχογιό αυτό δεν την κάνει λογοτέχνη...το αντιθετο μάλιστα...ο Ψυχογιος μπορεί να έχει τη δυνατότητα να πουλά ακριβώς επειδή τζογάρει σε τέτοιου είδους βιβλία...πατσαβούρια....
Η Λογοτεχνία είναι η τέχνη του λόγου και η κυρία Τζιρίτα δεν έχει καμιά απολύτως σχέση μαζί της έστω ακόμα και σ΄αυτό το ευτελές είδος που υπηρετεί...Έστω ακόμα κι εκεί υπάρχουν κάποιες άλλες-οι που έχουν πράγματα να πουν
Για το ότι τώρα εσυ φίλε που παρουσίασες το βιβλίο είσαι φιλόλογος, αυτό δεν το ήξερα...μόλις το διάβασα...αλλά γι'αυτό ακριβώς έπρεπε να έχεις και πιο σαφή και ειλικρινή άποψη
ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ,προλαβαινουμε,στη διάθεση σας,παιζει κατι για Λιτόχωρο;Εκτός αυτης της Κυριακής...θα σου στειλω μηνυμα...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Γράφει καλα,συμφωνούμε,γι αυτο και εχουμε απαιτησεις και να δεις,θα μας δικαιώσει:)
-Α,η αφιέρωση αποτελεί προσωπικό δεδομένο και όχι δημόσιο εγγραφο!Ζήλεια:)
O Ανώνυμος 7/9/11 8:20 π.μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιάβασα το πρώτο της βιβλίο παρασυρόμενος από το μπλογκ, ήταν το τίποτα. Μουτζουρώνει το χαρτί απλώς. Η κυρία, την είδα στην έκθεση βιβλίου στη Θεσσαλονίκη... θα πουλούσε τάπερ με επιτυχία. Έχετε δει τις φωτο που βάζει στα βλογκ; Το αντίθετο!
Όσο για τον Ψυχογιό ποτέ δεν τον είδα καλό εκδοτικό ούτε καν τον κουλουτουριάρη Ιανό. Το χαρτί πουλάνε και το περιτύλιγμα. Καθώς και την Αριστοτέλους.
Κι εσυ φιλόλογε Βασίλη ενω η Αφρική φλέγεται, δεν βρήκες να γράψεις μια αράδα για την πολύπαθη αυτή ήπειρο παρά μονάχα για τα συμπαθή 4ποδα και τα αντιπαθεί ξανθά δίποδα.
Κι εσύ κυρά Μαρία καλά θα κάνεις να μην σβήνεις τα σχόλια απ' το μπλογκ σου, τα ονοματεπώνυμα σχόλια. Γιατί στον μπλογκερ που φιλοξενείσαι και στους όρους έγραψες "συμφωνώ με τους όρους" για να κάνεις το μπλογκ. Τα μπλογκς είναι η ερασιτεχνική δημοσιογραφία και δεν ειναι λαϊκή να πουλάμε την πραμάτεια μας.
Αυτά.
Ανώνυμε,απο την πρωτη μερα λειτουργίας του μπλογκ ο Vad έδωσε το μήκος κύματος στο οποιο κινούνται ο ιδιος και οι σχολιαστές εδω μεσα,επώνυμα ή ψευδωνυμα,όχι ανώνυμα,με σεβασμό στην αποψη των άλλων και ήπιους,χαμηλούς τόνους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θα απαντησω περισσοτερα ούτε τωρα ούτε σε τυχόν επόμενο ανώνυμο σχόλιο...
Να είσαι καλα...
Καλή σου μέρα...
Maria Tzirita,Mαρια μου,ως απαιτητικός αναγνωστης διεκρινα καποια πράγματα στη γραφή σου που με κανουν να αισιοδοξω για τη συνε΄χεια,τίποτα περισσότερο,τιποτα λιγότερο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό κει και πέρα ο καθείς και οι επιλογές του,κι εγω εκανα τη δική μου,σε "λιβανίζω" για να "στήσεις" πάλι την κληρωση και να κερδίσω και το επόμενο βιβλίο σου!:)))
Ευτυχώς μας απόμεινε το χιούμορ:),κάτι ειναι κι αυτό...
Καλή σου μέρα,καλή μου...
Το ξέρω Βασίλη μου και το εκτιμώ. Ελπίζω κάποτε να μας δοθεί η ευκαιρία να τα πούμε από κοντά. Όσο για τον ανώνυμο φίλο μας, θα απαξιώσω κι εγώ να του απαντήσω και θα κρατήσω μόνο τη χαρά και την ικανοποίησή μου, που είμαι από τις μηλιές που έχουν τα μήλα γι αυτό και τις χτυπούν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε 10.25,ισχυει αυτο που εγραψα και στον πρωτο ανωνυμο φίλο...όσο για την Αφρική,όποιος τη ζει από κοντά,ξερει γιατί την πονάει,ουτε που φανταζεσαι,αν δεν εχεις ζήσει εκει...είπα δεν θα απαντησω σε ανωνυμα σχόλια,αλλά κανεις δε δικαιούται να μου μιλάει για Αφρική κι όποιος θελει κατι παραπάνω ιδού το καλό μπλογκ http://afriki.blogspot.com/ για πλήρη ενημέρωση,άλλωστε εγω δεν πήγα εκει κατω για να παραστησω τον επαναστάτη στα γεράματα,την επανασταση τη δική μου την έκανα στην ωρα της...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Tzirita,είμαι σίγουρος ότι παραπάνω ανωνυμοι φίλοι μας θα αποδεχθουν την αναφορά μου στους χαμηλούς τόνους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα μετά από πολύ καιρό, ελπίζω να πέρασε καλά το καλοκαιράκι,εγώ τώρα συμμαζεύομαι σιγά σιγά και θα τα λέμε :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην άνοιξη βρέθηκα στο βιβλιοπωλείο
ΑπάντησηΔιαγραφή"Μυθιστορία"στην οδό Βαφόπουλου
της Θεσσαλονίκης,όπου γινόταν η
παρουσίαση του βιβλίου,της φίλης και συμπατριώτη σας "Αθηνάς Λατινοπούλου."
Οπως διάβαζα τους τίτλους βιβλίων
στα ράφια,έπεσε το μάτι μου σαυτό
το βιβλίο που αναφέρεις της "Μαρίας Τζίριτα"
κι επειδή το όνομα μου ήταν γνωστό,
καθώς το συναντούσα εδώ στο διαδίκτυο,αυθόρμητα χωρίς πολύ σκέψη το αγόρασα.
Άρχισα να το διαβάζω,έφτασα μέχρι τη σελίδα ογδόντα έξη,διέκοψα επειδή προηγούνταν άλλα,
όταν το τελειώσω τότε θα έχω άποψη,
πάντως μου φάνηκε λίγο... γλυκανάλατο.
Την καλημέρα μου πατριώτη...
H συγγραφή είναι ελευθερία έκφρασης! Δεν είναι υποχρεωμένος ο κάθενας που γράφει ένα βιβλίο να είναι και λογοτέχνης, ειδικός ή φιλόλογος με την ευρεία έννοια του όρου φιλόλογος! Όχι τουλάχιστον στην εποχή μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚακώς οι ανώνυμοι φίλοι επιτίθενται στη Μαρία Τζιρίτα. Θα μπορούσαν απλώς να βρουν και να διαβάσουν κάποιον άλλο συγγραφέα που να τους εκφράζει καλύτερα.
Κοιτώ την αναρτηση απο το πρωί και δεν ήξερα αν ήθελα να σχολιάσω ή όχι. Μετά τα ανώνυμα όμως σχόλια κατέστη αναγκαίο να πω δυο λόγια.
Για όσους λατρεύουν την λογοτεχνία και θυσιάζουν στο βωμό της μεγάλα ποσά από τον μισθό τους, βλέπε τη γράφουσα, δεν νομίζω πως θα στέκονταν και θα ξεφύλλιζαν ελληνίδες συγγραφείς. Κρατώντας κάποιες επιφυλάξεις θεωρώ πως τα μοτίβα γύρω από τα οποία κινούνται οι ελληνίδες, αρχίζουν να επαναλαμβάνονται επικίνδυνα. Πριν τρία χρόνια έκανα μια ειλικρινή προσπάθεια να αγαπήσω τις ελληνίδες συγγραφείς, αρχής γενομένης από την Βαμβουνάκη και εν συνεχεία και άλλες πιο νέες στο χώρο, αλλά και εμπορικές.
Άνθρακας ο θησαυρός! Ωστόσο δεν μπορώ να εκφερω σαφή άποψη για τη Μαρια σας γιατί δεν έχω διαβάσει κάτι δικό της.
Οπότε ας μη θεωρηθεί επίθεση και το δικό μου σχόλιο γιατί είναι γενικευμένο και ίσως και λίγο πρόχειρα γραμμένο.
Όταν ξεφύγουμε απο τον παθιασμένο έρωτα και από τη δυνατή φιλία σαν θέματα, ίσως να αρχίσουμε να ατενίζουμε ποιοτικές γραφές από τις ελληνίδες μας. Ως τότε...δυστυχώς...προσωπικά αρνούμαι να συμμετέχω σε παιχνίδια δημόσιων σχέσεων και εμπορευματοποίησης της τέχνης γενικώς.
Να ευχηθώ Καλή επιτυχία στην Μαρία Τζιρίτα και καλές εμπνεύσεις για τις επόμενες δουλειές της. Ας ξεπεράσει τους σκοπέλους και ας κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό, όχι επειδή είναι όποια είναι, αλλά επειδή γράφει ό,τι γράφει.
Να είστε καλά!
Μετά τιμής
Coύλα.
effie,καλώς το μου και πάλι:),υπό οποεσδήποτε συνθηκες οι διακοπές εχουν πάντα κάτι καλο,τωρα στο μαγγανοπήγαδο πάλι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό απόγεμα....
Frezia μου,Πατρίδα μου,ειδες;δεν ειναι υποχρεωτικο να μιλούμε με θαυμαστικά,απλώς εκφραζουμε την άποψη μας και τη λεμε ευθαρσως,και γω δεν ελκυομαι απο τέτοια θεματική,πέρα απ'αυτο δεν μπορω να αρνηθω οτι η Μαρία διαθετει στοιχεια καλής γραφής...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέραααα...
(άσχετο,ετρεξες για το σόι,ε;:))
Coula μου,α,μπραβο,ο καθεις γράφει αυτο που θελει και μεις ως αναγνωστες κρινουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Για τις σύγχρονες Ελληνίδες συγγραφεις εχω άλλη εικόνα,Μάρω Δούκα,Ζυράνα Ζατέλη,Ρέα Γαλανάκη,Ευγενία Φακίνου,Μαργαρίτα Καραπάνου,εκπροσωπούν αυτό που προσωπικα θεωρω πραγματική λογοτεχνία...
-όταν,όπως πολύ σωστά λες,τουλάχιστον οι περισσότεροι απ'το δικό μας σινάφι χρονια τωρα ξοδευουμε απ'το υστερημα μας για διάβασμα,έχουμε και τις αναλογες απαιτησεις...
-Φυσικά συνυπογράφω τα περι δημοσιων σχεσεων,εξαιρω τις παρουσιάσεις,που τις βλέπω ως ευκαιρία επαφής με το αναγνωστικό κοινό...
-Α,ναι,ετοιμάσου να κριτικάρεις,θα ενταξω στη θεματική του μπλογκ και παρουσιαση λογοτεχνίας,όχι απαραιτητως τελευταιων ετων,αλλά ό,τι πιάνει το χερι μου από μια βιβλιοθήκη ετών τεσσαράκοντα...
-Να εισαι καλά,η τιμή ειναι δική μας...
Καλησπέρα σε όλους,πέρασα να δω τι καλό έχουμε για σήμερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΖητώ συγνώμη που θα ρίξω το επίπεδο,αν και επώνυμα θα μιλήσω σε ανώνυμη(διακρίνω ζήλια ,μίσος ,δειλία ....οπότε κάποιο.... ,ανώνυμη θα είναι...
αγαπητή ανώνυμη,θα είχες δίκιο εάν καλοπροαίρετα ,επώνυμα,έλεγες την άποψη σου ,χωρίς να προσβάλλεις το πόνημα,την άποψη ενός ανθρώπου.Μάθε ότι ένα βιβλίο για να γραφτεί θέλει μεγάλο αγώνα,το να μην σου αρέσει δικαίωμα σου,αλλά μίσος,ζήλια,κακία γιατί μωρή ??? (είδες πόσο άσχημος,απαίσιος,ελεεινός ,γίνομαι τώρα εγώ που βγάζω ό,τι έβγαλες εσύ..... εάν ζητήσεις συγνώμη,έστω και ανώνυμα,θα σου ζητήσω και εγώ επώνυμα.......)
Συγχαρητήρια στον Βασίλη και την συγγραφέα,είναι και πανέμορφος ο τίτλος.......ακριβώς αντίθετο με αυτό που βγάλαμε εγώ και η .....ανώνυμη.
Παρακαλώ VAD τι ενοείς με το
ΑπάντησηΔιαγραφή(έτρεξες για το σόι)δεν καταλαβαίνω.
evangelos naxios,τι καλο νά'χουμε;Καλύτερο απ'το μελι σου;:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τις σκεψεις σου,επικαλούμενος και την ατάκα απο παλιά ελληνική ταινία,"προς τι το μισος και ο αλληλοσπαραγμός";!:)))
Οχι,μωρε,εντάξει,δεν τρεχει τίποτα...
Frezia μου,πατριδα μας η Αθηνά,
ΑπάντησηΔιαγραφήσόι εξ ορισμού:)
Πρώτα να πω ότι συμφωνώ με την έκφραση διαφορετικής άποψης, αλλά όχι με την ανώνυμη και κακεντρεχή θα έλεγα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω διαβάσει το βιβλίο και δεν νομίζω να το κάνω. Σέβομαι όμως τη δουλειά του καθενός και τις επιλογές όλων.
Πολλά λόγια τζάμπα είπαν οι ανώνυμοι.... ή μήπως δεν είναι.
Ανώμυμος των 8:20π.μ
Ανώνυμος των 9:08π.μ
χαχαχα
Τα blogs είναι προσωπικές τοποθετήσεις σε δημόσια θέα και αν κάποιοι διαχειριστές το εκμεταλεύονται, δικαίωμά τους, μην τους ακολουθείς.
VAD τον κινέζο φοβόσουνα, από τους ανώνυμους το βρήκες.
Κακιούλες με αγάπη.
Καλό βράδυ στην παρέα.
Αφού θέλετε όνομα, Βύρων Πάλης(Λαμπίρης). Αυτοί που λένε ότι υπάρχει εμπάθεια με την κυρά Μαρία, κάνουν λάθος. Το θέμα είναι ότι εγώ μέσα από τα μπλογκ στα οποία συχνάζει ταχτικά η κυρία, τσίμπισα και αγόρασα το βιβλίο της "Το παιδί της αγάπης", το οποίο είναι μούφα. Και ακόμα κλαίω τα εβρά που ξόδεψα για αυτό. Πήγα λοιπόν στο μπλογκ της και έγραψα ένα πόνημα το οποίο ακόμα να ανέβει. Ο άμοιρος, δεν πρόσεξα ότι η πονηρή είχε βάλει έγκριση. Αυτό σημαίνει ότι κρατάει μόνο τα καλά σχόλια. Τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα. Θέλω να πω ότι πολλοί από εσάς δεν αγαπάτε το καλό βιβλίο, αλλά τις δημόσιες σχέσεις και το χάχα μπάχα. Βασιλάκη, φυσικά και δεν θέλουμε να σου χαλάσουμε τη σούπα, γι'αυτό και προσπαθούμε να γράφουμε ευπρεπώς, αλλά μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας. Το Βαγγέλη από τη Νάξο, θα τον αποτινάξω. Στο στρατό, λογοτεχνία διάβαζες; Εγώ στον Έβρο, γνώρισα πολλά καλά παιδιά σαν εσένα. Στερείς το μέλι από το Γουίνι που το χρειάζεται για να επιβιώσει. Θέλω να διαχωρίσω τη θέση μου από τον ανώνυμο των 9:08 πμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάλι, εγώ είμαι ο Βύρων. Πάλλης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορία ενός νέου που αγάπησε εκείνη που δεν άξιζε ν'αγαπήσει
Που γνώρισε τη στοργή και την αφοσίωση από εκείνη που δε μπόρεσε να αγαπήσει
Κι έπειτα... ήρθε ο έρωτας.
«Το σπίτι των ανέμων» ήταν μια αστυνομική σειρά, κοινωνική και ερωτική ταυτόχρονα. Πρωταγωνιστούσαν ο Βύρων Πάλλης στον ρόλο του Ορέστη Λαμπίρη, η Αφροδίτη Γρηγοριάδου στον ρόλο της Τζοάνας, η Μιράντα Μυράτ στον ρόλο της γιαγιάς Ανούσκας, και η Μαριάνα Κουράκου στον ρόλο της Έλενας. Σειρά με μεγάλη επιτυχία, πολλές συγκινήσεις, όπου ο Ορέστης Λαμπίρης αποτελούσε πρότυπο για τους νέους που ήθελαν να σταδιοδρομήσουν στη δικηγορία, αλλά με αστυνομικές προεκτάσεις. Η μεγάλη επιτυχία της είχε και μετέπειτα συνέχεια στον κινηματογράφο με το γύρισμα ταινιών με το ίδιο θέμα και τους ίδιους πρωταγωνιστές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να βοήθησα.
an kai den egrapsa sxolio, eipa na grapso twra. i diafimisi dn einai prepousa otan milame gia pneumatika dimiourgimata.
ΑπάντησηΔιαγραφήgiannis annonnimmos.......
Thalassenia μου,δεν πειράζει,ο καθείς και η άποψη του,ο καθείς κι ο τρόπος του,το ωραιο είναι οτι εισπράττω επίθεση,ενω δηλώνω ξεκάθαρα ότι αυτού του ειδους η λογοτεχνία δε με συγκινει,απλώς διέκρινα κάποιες αρετές στο γράψιμο της Μαρίας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ειναι,ωραια περναμε εις τας εξοχάς:)))
Καλημέρα,καλή μου...
Ανωνυμος των 8.20,Βύρων Πάλλης,α,θα σε μαλώσω:(
ΑπάντησηΔιαγραφήδε με διαβαζεις καθόλου!Εχω γράψει επανειλημμένως για την καταλυτική επιδραση που ασκεσε πάνω μου το ραδιοφωνικό πόνημα στο οποίο αναφέρεσαι,την εποχή που ελιωνα τα καλοκαιρια μέσα στα καπνά, και το ραδιόφωνο ήταν η μόνη μας επαφή με τον εξω κόσμο..
-Με τη Μαρία Τζιρίτα βρες τα μόνος σου,εγώ δεν ειμαι δικαστής:)
- Ειδες τωρα τι κανεις;Τι σου φταιει τα μέλι του Βαγγέλη;(και είναι και γευστικότατο!:))
-Με βοήθησες αφάνταστα,την αναρτηση για το Σπιτι των Ανέμων θα σου την αφιερώσω:)
-Επισης δηλώνω ευθαρσώς οτι τά μαυρα και αδήλωτα εσοδα από τη "διαφήμιση" που κάνω στη Μαρία και στο Βαγγέλη με βοηθούν να αντεπεξέλθω στη δύσκολη οικονομική συγκυρία:)))
-Τέλος,αν τα γραφόμενά μου ειναι "σούπα",οπως γράφεις,το πράγμα ειναι πολύ απλό,μην τα διαβάζεις,@φίλε...
Να είσαι καλά,καλη σου μέρα...
Γιαννης Δημαράς,περί διαφήμισης ισχύουν όσα εγραψα στην απαντηση μου στο Βυρωνα Πάλλη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή μέρα να έχεις...
Ανώνυμος των 8.20,Βυρων Παλλης,συμπληρωματική απάντηση,δεν υπάρχει καλό βιβλίο, υπάρχει το βιβλίο,υπάρχει το διάβασμα,το διάβασμα ανοίγει τα μάτια του κόσμου,διαβαζοντας μόνο αυτο που εσυ αποκαλεις καλο βιβλίο,δεν κανω τίποτα,κοροϊδευω τον εαυτό μου,διαβάζοντας όμως τα παντα,ακονιζω την κριτική μου σκέψη.Εγω δεν θα γίνω Κούβελας(ίσως εχει ακουστά την ηλίθια φράση του περί λαπάδων-ποιητών),ούτε Χαρούν αλ Ρασιντ,που εκαψε τη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας(το μεγαλύτερο πολιτιστικο εγκλημα στην ιστορία της ανθρωπότητας)με τον αισχρό εκεινο συλλογισμο για το περιττό και επικίνδυνο των βιβλίων.Διαβαζα και θα συνεχισω να διαβάζω ό,τι πέφτει στα χέρια μου,για να μπορω να διαμορφωνω άποψη,να κριτικάρω,να ασκω την κριτική μου σκέψη,ακόμα και τωρα στα γεράματα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος για τη σχέση μου με το καλό βιβλίο,αντε,αφού το θέλεις, να κανω διαφήμιση και στον εαυτό μου:),αν βρεθεις κατα δω μεριά,ελα να δεις τη βιβλιοθήκη του υπογράφοντος,θα το χαρω ιδιαίτερα:)
Αμάν,βρε αδερφέ,πολύ απολογήθηκα:)))
Καλημέρα σε όλους.....και στον Βύρωνα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Βασίλη σου ζητώ συγνώμη που αυτό το πανέμορφο blog σήμερα το μετατρέπουμε σε παλαίστρα....
Αγαπητέ Βύρωνα σε πόνεσα και το διασκεδάζω γιατί ξέρεις μόνον κακία να βγάζεις(βγάζω το συμπέρασμα ότι δεν διαβάζεις κανένα βιβλίο.....)
Για να μην κλαις τα χρήματα σου ,στείλε μου επί αντικαταβολή το βιβλίο της Μαρίας την οποία δεν γνώριζα και ευχαριστώ τον Βασίλη και εσένα που μου την κάνατε γνωστή!
Για τον στρατό βλέπω ότι δεν πέρασες καλά....τυχαίο δεν νομίζω....για εμένα ποιος ήμουν,τι ειδικότητα είχα,σε τι θέσεις υπηρέτησα΄σε ποια μέρη και εάν λέω εάν η πολιτεία με τίμησε κάμποσες φορές,ρώτησε να μάθεις (τα στοιχεία μου θα τα δεις στο blog)
Για τις μελισσοκομικές γνώσεις μου,για τα προιόντα που πουλώ,θα ρωτήσεις στο ΑΠΘ τον καθηγητή της έδρας και την Β ΔΟΥ Κατερίνης....
Αλλά Βύρωνα αυτό που δεν περίμενα από έναν άνθρωπο που διαβάζει(άσχετα που σε κατηγόρησα παραπάνω)είναι να μου πεις ότι είμαι και διπλοθεσίτης πραγματικά γέλασα.....αλλά σε δικαιολογώ ήσουν εν βρασμό ψυχής.
Επειδή Βύρωνα στην ζωή μου οι άνθρωποι που με μισούν είναι ο ανιψιός υπουργού εθνικής άμυνας ,το παιδί εφοπλιστού και άντε δυο τρεις ακόμη,έγινα μαλάκας για λίγο για να νιώσεις όπως θα ένιωθε και κάθε συνάνθρωπος σου που τον ταπεινώνεις ,σου ζητώ συγνώμη......ελπίζω να μάθεις ότι φίλε όσα πτυχία,όσες γνώσεις είναι όσο νερό χωράει μια δακτυλήθρα από το νερό του ωκεανού,είναι για τον πού... εάν δεν είναι άνθρωπος.......Άν-θρωπος φίλε,Άνθρωπος,χρήσιμος ,ωφέλιμος στους συνανθρώπους μας ,φίλε....
ελπίζω ότι η συγνώμη μου και τα γραφόμενα μου να τα εκτιμείσεις ,θα δω τι θα γράψεις και θα σου απαντήσω το πολύ με 3-4 λέξεις.....
evangelos naxios,αν ζούσε ο Λυσίας,θα του ζητούσα να γράψει όχι την "Δήμου καταλύσεως απολογία",αλλά την "Ευαγγέλου Ναξίου απολογία" και σιγουρα θα επειθε το δικαστηριο!:)))
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλα,μωρε,ενταξει,ειπαμε ο καθεις και τα όπλα του,ο καθείς με τον τρόπο του!
-Με κινδυνο να μου την πεσουνε πάλι ότι σε..διαφημιζω:),με καλοτυχισω που σε γνώρισα,εσενα και τα ωραία μέλια σου:)))
Να εισαι καλα,βρε φίλε...
To ότι η Τζιρίτα διατηρεί blog για να πουλάει είναι λίγο παρατραβηγμένο... μιλάω επειδή ξέρω, όχι γιατί καίγομαι να υποστηρίξω κάποιον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεύτερον, να πω ότι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να δημοσιεύει ΟΛΑ τα σχόλια στη σελίδα του. Κι εγώ, στη δική μου σελίδα δεν τα δημοσίευα όταν χρησιμοποιούσαν ακατάλληλο λεξιλόγιο. Όποιος θέλει να πει το οτιδήποτε, μπορεί να ανοίξει τη δική του σελίδα και να γράφει αυτό που πραγματικά αισθάνεται.
Θα συμφωνήσω στο γεγονός ότι διακρίνεται μία εμπάθεια στα σχόλια των ανώνυμων προς τη Μαρία Τζιρίτα. Φράσεις όπως "χμ....ας το πουμε έργο", "μπλοκάρει για να πουλά τα βιβλία της, είναι πεζά και ανάξια λόγου" και άλλες που μόνο κοσμιότητα δε θυμίζουν, δεν μπορούν να μεταφραστούν αλλιώς. Θα αποτελούσαν προσωπική άποψη αν κάποιος έλεγε για παράδειγμα "δε συζητάω για ένα βιβλίο που δεν έχει τίποτα να μου προσφέρει μιας και διαβάζω άλλο είδος". Το να λες όμως γενικά "είναι ανάξιο λόγου" προτρέποντας και άλλους να μην ασχοληθούν, εκφράζει, αν μη τι άλλο, μένος.
Γενικά, καλό είναι όταν μιλάμε για κάποιον που χαίρει δημοσιότητας, καλό θα είναι να έχουμε στο μυαλό μας ότι πρόκειται για κανονικό άνθρωπο, με οικογένεια και παιδιά που διαβάζουν και ακούνε, και που στενοχωριούνται όταν βλέπουν τον άνθρωπό τους να δέχεται χτυπήματα από κάποιους που αγόρασαν ένα βιβλίο χωρίς να διαβάσουν καν την περίληψη.
Τα βιβλία της Τζιρίτα κάνουν "μπαμ" όσον αφορά το περιεχόμενό τους, το κοινό στο οποίο στρέφονται, τη γλώσσα την οποία χρησιμοποιούν. Αν λοιπόν η Τζιρίτα σε "ξεγέλασε" από το μπλογκ της Ανώνυμε, τότε μάλλον εσύ το είχες το πρόβλημα, διότι πιο ξεκάθαρη δεν μπορούσε να είναι: στο μπλογκ είχες ΔΩΡΕΑΝ τις απόψεις της, τον τρόπο γραφής της, τις ιδέες της. Αν μετά πήρες το βιβλίο και ένιωσες "προδομένος" και "απατημένος", τότε συγγνώμη, αλλά να μη βγαίνεις στα βιβλιοπωλεία μόνος σου ποτέ: παίρνε πάντα κάποιον να σε βοηθάει, ή ρώτα τους πωλητές... πάντα εφόσον το πρόβλημά σου περιορίζεται μόνο στην επιλογή.
Όσο για τα ταπερ, πριν μιλήσει κανείς, καλό είναι να ψάξει τα πτυχία της Τζιρίτα, τις σπουδές της, τη δουλειά της... δε θα ήταν κακό! Κι αφού το έχει η Μαρία να ξεγελάει τον κόσμο, Ανώνυμε, πρόσεχε μη σου πουλήσει τάπερ για ταψί και το βάλεις στο φούρνο σου και σου λιώσει, γιατί είσαι κι από εκείνους που ξεγελιούνται εύκολα, παρά το επίπεδο μόρφωσης που προσπαθείς να υποδηλώσεις με την "αυστηρή" κριτική σου.
Να κάνει ο καθένας τη δουλειά του λοιπόν κι αν δεν είναι ειδικός, να εκφράζει προσωπική άποψη, χωρίς να προσβάλει, μετατρέποντας την όποια γνώμη ή συμβουλή σε πρωτοσέλιδο κουτσομπολίστικου περιοδικού.
Hellenic Potion,διάλογο με αοψεις,αυτο κάνουμε εδώ,ετσι σε θέλω,ετσι συνηθίσαμε...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Α,ναι,σκεφτομαι να αλλάξω ρότα στο μπλογκ,να ανάβω εγω κανεναν καβγά, ρε συ,να ανεβαίνει η επισκεψιμότητα του μπλογκ στα ουράνια!:))Μου φαινεται πως μας θρεφουν οι καβγάδες:)))
Τι λες;Πότε ν'αναψουμε τον επόμενο καβγά;:))
Ειμαι σίγουρος φυσικά οτι οι φίλοι επισκεπτες αντιλαμβανονται οτι κανω πλάκα,και δε θα παρουν στα σοβαρά τα ανωτέρω περί καβγά:))
...μη μου βάζεις ιδέες, γιατί θα κάνω κι εγώ το ίδιο! χαχαχαχα έχω που έχω 200 χρόνια να πατήσω στο blogspot, να κάνω πρεμιέρα και με καυγά, θα μου βγει το όνομα! Δεν είναι κακή ιδέα όμως... μα καθόλου κακή!!! χαχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα στην παρέα, σε ενα θέμα που κατέληξε δύσκολο :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω διαβάσει μισό βιβλίο της συγγραφέως επειδη το θέμα του ηταν τέτοιο που δεν άντεξα να διαβάσω το υπόλοιπο. Η συγγραφέας επέλεξε αυτο το θέμα, ειπα να δοκιμάσω να το διαβάσω.
Νομίζω ηταν 'το παιδί της αγάπης' και διέκρινα κάποια συγγραφική ικανότητα εκει, μα με ψυχοπλάκωσε το θέμα με το ορφανό παιδάκι, τον βιασμό διανοητικά ανάπηρης γυναίκας και αυτά ... ξαναλέω, καθαρά προσωπική άποψη και σε ύφος σχολιασμού σε μπλογκ και όχι σε ύφος κριτικής βιβλίου ή θαψίματος συγγραφέα. Δεν ειναι σκοπός μου να αντιπαρατεθώ ή να κακιώσω κανέναν.
Γράφω και εγω ο ίδιος και οταν εκδόσω κάτι, ίσως να το προβάλω, δεν ειναι αυτοσκοπός μου να αλιεύσω πελάτες μεσα απο τα μπλογκς, αλλα σκοπός μου ειναι να γράψω κάτι που ξέρω οτι θα αρέσει στο 5% απο όσους θα ήθελα.
Για να γραφεί ενα βιβλίο θέλει πραγματικά τεράστιο κόπο, χρόνο και φθορά, δεν το λες εύκολο αυτό.
Ο κόπος λοιπόν κάποιου να γράψει κάτι, ειναι πάντα σεβαστός. Η άποψη του αναγνώστη, πρέπει επίσης να ειναι σεβαστή.
Διαβάζουμε κι αν μας αρέσει ξαναδιαβάζουμε, λέμε την άποψη μας σε γνωστούς, ξέρεις, του στυλ "α ναι, καλή συγγραφέας αυτη" κλπ
Δεν θα κρίνω άνθρωπο απο αυτό που έγραψε, αλλα ευχαρίστως θα το συζητούσα μαζι του αν θέλει. Μπορεί να διαφωνούμε, μπορεί να μην μου αρέσει το γράψιμό του/της αλλα να μου αρέσει σαν άνθρωπος, ή το αντίθετο.
Μπορεί να διαφωνώ με τα γραπτά ή να εχω προσωπική άποψη για ενα συγγραφικό ταλέντο κάποιου ή να διαφωνώ σε θέματα του χώρου των μπλογκς, ή ακόμα και με τους περίφημους "ονοματεπώνυμους" μπλογκερς ... ( άλλο θεμα αυτό, πολλοί ξέρουν την άποψή μου για το θέμα της επωνυμίας με όρους blogging καθαρά ) ... αλλα δεν θα επιτεθώ σε κάποιον εκτός αν αυτός με προσβάλλει προσωπικά, μου επιτίθεται και εχει στόχο εμένα.
Αν γράψω κάτι και το δημοσιεύσω στο μπλογκ μου, πρέπει και να ειμαι έτοιμος και για κακές κριτικές.
Αλλοι οι αρνητικές κριτικές ωστόσο, και άλλο οι επιθέσεις.
Πού ξέρεις, μπορεί απο κάποιες αρνητικές κριτικές να βοηθηθούμε να γίνουμε καλύτεροι. Αυτο, καλό ειναι :)
@VAD, οποιοδήποτε βιβλίο γίνεται αφορμή για σχολιασμό επάνω σε ζητήματα που περιγράφονται μεσα σε αυτό. Μη σου πω οτι οι συζητήσεις τέλος δεν θα 'χουν.
Το οτι η συγγραφέας διατηρεί μπλογκ και άρα ειναι παρούσα εδω, εντείνει ισως τη σχέση μεταξύ σχολιαστών/αναγνωστών/συγγραφέως/μπλογκερς και λοιπών μεσα εδω.
Αν σχολιάζαμε βιβλίο πχ του Lawrence Krauss ή του Μορις Ντάντεκ, δε νομίζω οτι θα είχαμε τις ίδιες αντεγκλήσεις.
Αν ηταν βιβλίο του Πλεύρη, ωχ, τότε να δεις :)
Και κάνε και λίγο χαβαλέ κι εσυ βρε παιδί μου :) χαχαχα
Hellenic Potion,έχω πεντεξι μπλογκεραιους που τους θρεφει ο σαματάς,λέω να μας μαζεψω όλους μαζί,θα σε βάλω και σενα μέσα,
ΑπάντησηΔιαγραφήsamatas.blogspot.com και να το κανουμε θερινό κάθε μερα,θα προσθέσω και τον αποκάτω σχολιαστη,τι λες;:)))
Γεια, ειμαι ο αποκάτως σχολιαστής,
ΑπάντησηΔιαγραφήμε εμένα σε καβγάδες, σωθήκατε. Δεν θα με εχετε δει και σε πολλούς.
αυτα ειναι βάρβαρα σπόρ :)
tzonakos,από εναν μπλόγκερα με τη δική σου παρουσια και εμπειρία δε θα περιμενα διαφορετική προσεγγιση,σεβασμός στην αλλη αποψη,ευγενική διατυπωση,καλοπροαιρετη κριτική,το λεω ακομα μια φορά,αν θέλω να αρπαχτω με κάποιον ,δε χρειάζεται να τον αναζητησω στα μπλόγκια,αφου γυρω μου έχει εκατοντάδες που μου αναβουν τα λαμπάκια...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Για δες την προταση που κανω στον hellenic potion,για
samatas.blogspot.com,είσαι μέσα;:)))
Να'σαι καλά,ωρέ...
τzonakos,από κατω κι απο΄πάνω,τωρα ειδα το δευτερο σχόλιο,εσενα θα σ'εχουμε για πυροσβέστη:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ που είμαι και από κρήτη θα πρότεινα το vendeta.blogspot.com
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης θα ήταν πολύ καλό το mpaloties.blogspot.com
Εκεί να δεις χαμό! χαχαχαχα
Τζονάκο, παραδέχομαι επίπεδο! Πολλά φιλιά, να είσαι καλά!!!
Hellenic Potion,όχι,ρε,βεντετες και μπαλοθιές,οχι αιματα:)),μη γινει εδω μεσα των Ζωνιανών:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο samatas δεν παιζει τελικά,ανακαλυψα ότι το εχουν κατοχυρωσει άλλοι,θα προτεινω fassaria.blogspot.com και βλέπουμε...
Α,ναι,εχω ετοιμασει και τη συνθεση της ομάδας,όλοι επιλεκτοι μπλογκεραιοι ψόφιοι για φασαρία:)))
κι εγω με τον Τζονακο πυροσβέστες:)
Αν μη τι άλλο, σας εμπνέω βρε παιδιά.... Έστω και ως μήλον της έριδος!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Hellenic Potion να σαι καλά αγαπητέ μπλογκοφίλε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρουόσ'χι, ου Vad εινι προυβ'κάτουρας,
πάει να μας μπλέξει άσκημα και μετά θα τρέχουμε για βοήθεια στο helpme.blogspot.com όπου όπως βλέπετε και η ιδιοκτήτρια του ακόμα δεν μπόρεσε να βρεί βοήθεια :)
Maria Tzirita,και πού να δεις τι εχει να γινει στο νεο μπλογκ fassaria.blogspot.com,,η πρωτη αναρτηση θα ειναι αφιερωμενη σε σενα,η συνταγή δοκιμασμενη,η επισκεψιμότητα εξασφαλισμενη:)))
ΑπάντησηΔιαγραφήtzonakos,άλλος απο κει!Προβοκάτορας εισαι και φαινεσαι:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΠω πω φασαρίααααααα
ΑπάντησηΔιαγραφήτι φασαρία είναι αυτή ρε παιδια....πολυ λόγος για το τίποτα....
Εντάξει, η κοπέλα δεν το "χει" καθότι έπεσα κι εγω στη παγίδα-για πρώτη και τελευταία φορά ελπίζω- κι αγόρασα το βιβλίο της απο το πολυ πες πες και τη διαφήμιση.
Δεν το 'χει λοιπόν, αλλά αυτό δεν σημαινει πως θα τη σκοτώσουμε....ούτε και θα αρχίσω να βριζω γιατι αυτό που θα καταφέρω τελικά ειναι να διαφημισω το βιβλίο της...που ουδόλως με ενδιαφέρει η διαφήμιση ή δυσφήμηση του... απλώς αδιαφορώ...
Καλό θα ήταν βέβαια η συγγραφέας να μη θεωρεί εαυτόν ικανό επειδή κάποιοι ασχολήθηκαν με το έργο της. Συνήθως ασχολούμαστε με το μη άξιο οι άνθρωποι....
Καλό υπόλοιπο μάλωμα...
Ανωνυμος 9.20,η ωραια τελετη ελαβε τέλος...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Ανώνυμος 9.20 είναι προβοκάτορας ο γνήσιος ανώνυμος είμαι εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒύρων Πάλλης
Ασχολούμαι και με την πάλη πάλι. Με την πάλη πάλαι ασχολούμουν.
Βασιλάκη σου δίνει ποσοστά η Μαρία φαίνεται. Αλλά θα ζητήσω και γω γιατί σαν δικηγόρος (ΒΠ) γνωρίζω ότι γίνεται με αυτόν τον τρόπο διαφήμισις.
Ο οριτζινάλ Ανώνυμος των 7/9/11 8:20 π.μ
Aνωνυμος,10.15,η πλάκα τελειωσε, παιδιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού η πλάκα τελείωσε, μιλάω σοβαρά. Έχω ένα πολύ λυπηρό νέο να σας ανακοινώσω. Η Μαρία Τζιρίτα κλείνει το μπλογκομάγαζό της. Τι κρίμα, τι κρίμα, τι κρίμα. Το είδα στο CNN και στενοχωρήθηκα πολύ. Πήγα και την έγραψα σχόλιο, αλλά μάλλον θα το φάει η λογοκρισία. Παοκάρα και ξέρω ψωμί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε καληνύχτα. Καλό ξημέρωμα.
Ανώνυμος,θα σ'έχω υπόψη μου,οταν λειτουργήσει το fassaria,εκει όμως δε θα εχεις απέναντι σου τον ευγενικο Vad:))
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δεν ήταν θάψιμο Vad, αντίθετα μας έβαλες στην πρίζα να το διαβάσουμε κι εμείς για να δούμε αν έχεις δίκιο... ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρες!
teleytaios,η προθεση μου ήταν απλώς να παρουσιάσω ένα βιβλιο που διάβασα,όχι να διαφημισω,άλλωστε όπως θα διαπιστωσες έκανα την καλόπιστη κριτική μου στη συγγραφέα...αν,οπως εχω στη σκεψη μου,παρουσιάσω βιβλια που γεμιζουν τη βιβλιοθήκη μου,πχ. Νικο Θέμελη,λες να "επικριθώ" ως διαφημιστής του θανόντος;:))
ΑπάντησηΔιαγραφή-Εγω θα γράφω,όπως παντα,για το κεφι μου,κι απο κει και πέρα...το ειπαμε,διαβαζοντας ακομα και υποθετικα κακό βιβλίο ακονιζουμε την κριτική μας σκεψη,δε λεω τιποτα καινουριο...
Καλημέρα,βρε φίλε...
Πολύς χαμός για ένα ιδιαίτερο και προσωπικό θέμα του καθενός, όπως είναι η επιλογή βιβλίων. Ο καθένας προτείνει ό,τι τον συγκινεί, δεν είναι απαραίτητο ότι θα αρέσει σε όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά χαίρομαι ανθρώπους σαν την Μαρία που κάνουν αυτό που θέλουν (μπορείς να το πεις και όνειρο) πραγματικότητα.
KitsosMitsos,αντε τωρα,στην επόμενη παρουσιαση βιβλίου να προσπαθήσω να συμβιβάσω τα αναγνωσματά μου με τα γούστα όλων των επισκεπτων!:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες να βάλω καμιά λιστα,
"προτεινετε ποιους συγγραφεις επιτρεπεται να διαβάζω;":)
και με την ευκαιρία να παραπέμψω σε μια σημερινη αναφορά στον καλο Αντωνη Σουρούνη,ελπίζοντας ότι δε θα θεωρηθει διαφήμιση:)))
http://kolindrinamaslatia.blogspot.com/2011/09/blog-post_1083.html
-Και φυσικά εγω θα συνεχίσω να γραφω εδω μεσα για λογοτεχνια τωρινη ή παλιότερη...
Την καλησπέρα μου ,ρε παλικάρι...
Καλησπέρα Βσίλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα πήγα στην Μαρία να την χαιρετίσω και διάβασα το σχόλιο σου και ήρθα να δω τι γίνεται..
Στην αρχή ήταν έκπληξη για το πόσο μελάνι κατανάλωσαν να γράψουν μερικοί για την λογοτεχνία μετά θύμωσα και είπα μέσα μου..βρε δεν πα στο διάλο..
Μεγάλοι άνθρωποι και καλά με επίπεδο να κλαίγονται ότι εξαπατήθηκαν σαν την παρθενόπες μιας άλλης εποχής.
Εγώ δεν είμαι ούτε μορφωμένη ούτε επίπεδο έχω ούτε ασχολούμε με την λογοτεχνία αλλά την κατινιά μπορώ να την ξεχωρίσω..Στεναχωρέθηκα που μπορεί να στεναχωρηθεί η Μαρία με όλες αυτές τις μ.....ες, που αν θέλετε να ξέρετε είναι πάρα πολύ καλό παιδί και ευγενική ψυχή. Ολοι έχουν δικαίωμα να διαβάσουν ότι θέλουν χωρίς να έχουν άλλους πάνω από το κεφάλι τους να τους λένε διάφορα για το επίπεδο. Δεν θέλω βρε επίπεδο!! Να ξεχαστώ λίγο, λογαριασμό θα σας δώσω! Α, μα πια!!
Εσύ Βασίλη μια χαρά τα είπες αλλά νευρίασα με τους άλλους.
Μόλις επέστρεψα από τις διακοπές μου και είπα να περάσω από τους παλιόφιλους να δω τι @παίζεται στην μπλογκογειτονιά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα τι να πω? ότι κι εγώ είχα κάνει μία παρουσίαση του βιβλίου της Μαρίας "Αν δεν υπήρχε αύριο" χωρίς μάλιστα να το έχω διαβάσει... παρουσίασα και σχολίασα με το δικό μου τρόπο τον τίτλο ο οποίος και μόνο εμένα μου έδινε το ερέθισμα να φιλοσοφήσω με το δικό μου τρόπο...
Η Μαρία είναι πάνω απ' όλα μια παλιά μου μπλογκοφίλη, ευγενική και απίστευτα καλός άνθρωπος. Πέρασε πολύς καιρός μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι είναι και συγγραφέας...
Έχω διαβάσει δύο βιβλία της μόνον: το "Μάτια μου" και το "Αν δεν υπήρχε αύριο" το οποίο δεν κατάφερα να το τελειώσω.
Στη γραφή της διέκρινα ανθρωπιά, τρυφερότητα, προβληματισμό για τις σχέσεις των ανθρώπων και γενικά για θέματα που ίσως συμβαίνουν στην καθημερινότητα του καθενός μας...
Δεν είναι το είδος των βιβλίων που θα τρελλαινόμουν, όμως αυτά μου άρεσαν...
Η καλή ή κακή κριτική ενός βιβλίου είναι άλλο πράγμα από την κακοήθεια.
Και είναι λυπηρό να γίνονται επιθέσεις σε κάποιον απλά και μόνο γιατί δεν μας αρέσει αυτό που γράφει! Η λύση είναι απλή πάμε αλλού... και διαβάζουμε άλλο!
@Τζονάκο πάλι έγραψες!
Φαντάσου λέει να ανοίγαμε συζήτηση για το βιβλίο του Πλεύρη όπως μια χαζή μπλόγκερ είχε κάποτε τη φαεινή ιδέα να κάνει και έγινε Ο ΧΑΜΟΣ!!!!!
χαχαχααααα!!
Γι' αυτό Μαρία μου παρηγορήσου, υπάρχουν και χειρότερα!!
:))))
Sofia μου,καλημέρα,η θεση μου διατυπωθηκε ξεκάθαρα,διαβαζουμε τα παντα,δεν απορρίπτουμε τίποτα,
ΑπάντησηΔιαγραφήοξύνουμε το κριτικό μας πνευμα έτσι,μαθαινουμε να δεχόμαστε και την άλλη αποψη,μαθαινουμε να κρινουμε με επιχειρήματα,μοναδικό τρόπο διαλογου...
Να σου πω τι διάβαζα στο στρατό;Ζεράρ δε Βιλιέ!Κατασκοπικά της πλάκας!Ε,έπαθα τίποτα;Αντιθετα έχοντας διαβασει μπορω να αποδείξω στο λάτρη του ειδους ότι αυτο το γράψιμο μόνο λογοτεχνία δεν ειναι,αλλά χρησιμοποιώντας μόνο επιχειρήματα και όχι απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς...
Καλή εδομάδα ευχομαι...
Marianaonice,Καλώς τηνα τη...μαυρισμενη:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚια γω τη Μαρία τη γνωρισα ως μπλογκερισσα,διάβασα τα βιβλία της,έγραψα την αποψη μου,αλήθεια αναρωτιέμαι γιατί δεν της κακοφάνηκε που δεν ήμουν διθυραμβικός απέναντι της;Την εχω την απάντηση,προφανώς και η Μαρία είναι άνθρωπος που αποδεχεται το δικαιωμα της διαφορετικής γνωμης...
Ετσι προάγεται ο διάλογος,όχι με αφορισμούς...
-Ο Τζονάκος πάντα "γράφει":)
Καλή εβδομάδα ευχομαι...
Έτσι για να πάρετε μια γεύση τα όσα ένοιωσα πριν ακόμη διαβάσω το βιβλίο της Μαρίας "Αν δεν υπήρχε αύριο" σας παραπέμπω στις δικές μου σκέψεις, που ξεκίνησαν με αφορμή και μόνο τον τίτλο και την παρουσίαση του βιβλίου, όπου παραβρέθηκα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου φαίνεται πως πρέπει να ...ενεργοποιηθώ! :-D
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρες σε όλους.
Marianaonice,Μαριανα μου,μια χαρά τα πηγες,δεν ειχες σαματάδες:))
ΑπάντησηΔιαγραφήRaioMarconi,Ασύρματε φίλε,ελειψες!Λεω να σε βάλω στην ομάδα του νεου μπλογκ fassaria.blogspot.com, θα σχίσουμε:))
ΑπάντησηΔιαγραφήAν δεν πήρες μυρωδιά, γιατί κέρδισες το βιβλίο, ρώτα με να σου πω εγώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήχα χαχα εστω και καθυστερημένα θα σχολίαζα !!!
Zουζούνα,επειδη ειμαι τυχερός,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδάκι μου:)